I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förlorat körkort m.m.

Övrigt - Blandat

2007-03-06 18:54

Förlorat körkort m.m.

Som rubriken säger, har tappat plånkan med all skit
bankkort, körkort, cash etc etc, spärra korten och så e ju lugnt. Men körkortet? (jo visst ring snuten å säg som det är) men ni som vatt i denna situationen innan. Tar det lång tid? Måste man ta ny bild? Framförallt, vad kostar hela grejen?

b0b0b0b0

2007-03-06 19:02
ring och kolla? shit.... är väl lite lättare ?
det finns en chat! missa inte den...

2007-03-06 19:15
När dom på vägverket fått allt dom behöver för tillverkning så kommer kortet inom 5 arbetsdagar.
Ja, du måste ta en ny bild. Tillverkning av körkortet 

120:-

Fotografering 80:-
(på de orter där fotoautomat finns) 
röd är inte död
gul är inte ful
grön är skön.

2007-03-06 19:15
Är väll enklare att sätta sig vid datorn och fråga på ett forum, datorn är ju närmare än telefonen..kanske!
Follow the dao, right about....NOW!

2007-03-06 19:26
orka fråga whoa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-06 22:18
xtas -Tack ska du ha, allt jag behövde veta.

_osCar_, -ess- och alla andra bara vill klaga av sig lite:
Jo visst kan man ringa men dom har knappast öppet kl sju på kvällen. Och ja varför inte fråga på whoa? Snabba och oftast kloka svar. Och som Fuzz säger, datorn är närmare än telefonen, datorn är bättre och datorn funkar dygnet runt. Jag var bara mycket nyfiken och ska givetiv andvända TELEFONEN för att ringa i morgon när de har öppet. Jesus.
b0b0b0b0

2007-03-07 00:31
ess- F18

Whoa är alltid bra när man har problem : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-07 08:47
bankomatkort är ialf gratis lyckades med konststycket att ha sönder ca + st föra året så dte behöver du inte ora dig över det minsta
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet