london bombningarna, namn?
Ja ni alla minns väll bombningarna i londons tunnelbana? då kanske ni även minns den brazilenska turisten(?) som fick ett skott i huvudet av civilklädda poliser för att han hade en ryggsäck på sig och såg "suspekt" ut. jag kanske inte behöver tillägga att han var oskyldig. denna händelse fick sjukt lite uppmärksamhet, vad hade ni gjort i ett nytt land om en grupp (civilklädda poliser) hade börjat jaga dig och skrikit på ett språk du inte förstår. förmodligen lika dant som mannen i fråga, sprungit mot en folktät plats i detta fallet tunnelbanan.. men nu till saken, vad hette han som blev skjuten och vart kan man läsa mer om händelsen? länkar, artiklar, ja... tack på förhand. och detta Är inget jävla skolarbete. diktator admins.
and THAT you can quote...
Jean Charles de Menezes hette han. och det fick inte alls sjukt lite uppmärksamhet, det var överallt då
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
Jag var i London när det hände, snackades om det överallt på talk radio, tidningar, TV, osv... Folk var riktigt upprörda!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj, såg nu att han hade fått ett skott ihuvudet, han dog nog.
rätt. Som fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skit händer. oskyldiga kommer alltid råka illa ut.
Jean Charles de Menezes var en född 7 januari 1978, död 22 juli 2005brasiliansk elektriker bosatt i Tulse Hill södra London. Han sköts till döds av polisen, den 22 juli 2005 i London, efter att ha blivit misstänkt för delaktighet i bombattacken dagen innan. Menezes hade varit bosatt i Storbritannien i tre år
-se.wikipedia
en.wikipedia
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Lånar tråden lite. IUSA skulle en snubbe ta fram sin plånbok, men snuten trodde att han skulle råna nån jävla bank och de trodde att hans plånbok var en pistol? Har för mig det i alla fall. Var kan jag läsa om det om det stämmer?
Fan, nu blev det fel i början där. Skitsamma.
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
vadå "fick sjukt lite uppmärksamhet"? det fick en jävla massa uppmärksamhet i media och bland folk, det har t e x diskuterats ingående på whoa förut. tror det bara är så att du råkade missa alltihopa för det blev ett jävla liv om det, försök inte framställa det som nån cover-up eller nåt
haha. "jag kanske inte behöver tillägga att han var oskyldig" - det känns väl ganska relevant.
okej well, jag missade det på nyheterna då för jag såg ett inslag om det typ, och ja änger inte så mycket på whoa så ja lär ha missat trådarna.
tack iaf!
and THAT you can quote...
rätt ; På E22 utanför Kalmar skulle en man som blivit stannad för fortkärning ta upp sitt leg/körkort och blev skjuten till döds. Man behöver inte åka ända till USA.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Det var sjukt lite uppmärksamhet, även om uppmärksamheten faktiskt var enorm, för det är den nya världsordningen och storebrosrssamhällets uppgift att mörka ner alla såna händelser.
Polisen säger dock att det blev bråk, men enligt kompisen till den skjutna (som satt i bilen) så var det inte alls något bråk. Polisen friades.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
kolla på Alex Jones video Prison Planet, den borde gå att se streamad på Google Video eller YouTube tycker jag. där tar dom upp den där snubben och bussbombningarna bland annat. rätt intressant.. dessutom är Alex Jones den mest hysteriska konspirationsteoretikern nånsin, man dör ju fan helt av skratt när han sätter igång :D
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Polisen fick inte ans straff for det dom gjorde. Jag bor i London och man marker hur javla ododliga snutarna ar har.
Shuu
Jag rekommenderar trådstartaren att börja läsa tidningar och se på nyheterna.
Yeah!
Rätt: Är det samma snubbe som bruce springsteen skrev en låt om American Skin (41 Shots)?
http://www.rael.org . .
Rapsodisk P18 lite lustigt att du utgår ifrån att det är polisen som ljuger, kompisen kan väl precis lika gärna ha ljugit om vad som hänt?
var "alla" skitnödiga dagarna efter?... bra ursäkt för deras jävla idioti. det finns inger försvar för de dom gjorde, arbetar man som polis ska man fan veta bättre och kunna utföra sitt arbete bättre än så vad jag skulle göra är iaf inte att jaga honom IN I VAGNEN, trycka ned Personen på Golvet FÖRST, SEN skjuta honom i HUVUDET. nej så skulle jag då FAN inte gå tillväga dessutom är det inte konstigt att folk är oroliga, när den egentliga terrorismen inte kommer från enstaka personers terrorist "dåd" utan från hur vi väljer att spegla och rapportera dåden ifråga medierna utnyttjar allting till att sprida sin skrämsel propaganda till maxxx hela tiden, vilka som är dom stora vinnarna på mediernas FÖRarbeten är nog inte så svårt att lista ut
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Den som egentligen är ansvarig är polischefen. Han gav ordern, och poliserna lydde.
Yeah!
interior - "vad skulle du gora som polis om tunnelbanan och bussen du tog till jobbet varje morgon sprangdes upp, och du hade i uppdrag att leta efter fler troliga terrorister i staden? klart som fan man skjuter forst och fragar sen om det springer in en man i rock och ryggsack som inte stannar trots att man skriker at honom." men alltså, det är ju därför man betalar poliser för att göra ett bättre jobb än average joe skulle ha gjort. klart man kan kräva mer av polisen. det borde inte vara "klart som fan" eftersom det gäller poliser.
grejen är ju att dom först BROTTADE ner honom och sen sköt sex skott ! om han vore självmordsbombare skulle jag nog inte brottas lite innan jag avrättade honom kallblodigt. och liksom sex skott i skallen?!
interior - nej, det är klart jag inte hade, för då hade ju inte snubben blivit skjuten i onödan? jag tycker både det är fel och klandervärt att utbildade poliser skjuter folk i huvudet för att de tror att folk bär runt på bomber. det är klart att poliserna var skraja, men det kan fortfarande vara idé att fråga sig om det verkligen är okej att skjuta folk för att de bär på en väska.
haha underbart att folk faktiskt försöker försvara skott i huvudet på en oskyldig man, lär sig inte polisen att skjuta folk på andra ställen än i huvudet nu för tiden? eller siktade de så pass illa?
Look with your own eyes - See with your own mind
brassen var olagligt i england utan visum lr tillstånd därför han sprang
komplexHon *
Bevisar ju bara hur inkompetenta kvinnor är?
D P25 Ah, tack!Rapsodisk P18 Det visste jag inte. Tragiskt när sånt händer.OnlineVll Ja, tydligen var det det.