ahhh min lärare kallar mig skuggan
idag hände en skit skum sak i skolan satt på lektion eftersom vi inte har schemalagda raster så säger läraren till när han eller hon viill ta rast. Så idag när som bäst satt och koda en hemsida.å säger läraren Ska vi ta rast nu? Eller va tycker du skuggan? och tittar på mig:. liknade scenario utspelade sig vi nästa rast tillfälle. hur ska jag ställa mig till detta ofrivillga nickname och vad kan han menna med det.
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos. inte målaren tillståndet
vad heter du, får jag fråga det?
skriv kort, helst inte alls
du kanske förföljer din lärare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha är du svart så hugger du henne, annars är du stolt över att du fått ett fett jiggy nickname.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han såg att du nickar -={ Sh4d0w }=- på runescape
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Be honom ge fan i att tilltala dig vid annat än ditt riktiga namn?
http://Soldjah.blogg.se/
nej förföljer han inte, kan ju tolka dom som att jag är svartbfett hiphop
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
slå ner henne
det är en kille så blir lite svårt och att säga han ska till talla mig vid mitt namn krävs mod och det har jag inte.
Säg som det är, Magistern jag vill inte bli kallad skuggan. eller kalla honom horjävel.
alltså om du heter typ stefan (nilsson) så är det därför du kallas skuggan annars kanske man ger skuggan som nickname till nån som bara flyter runt och inte engagerar sig så mkt eller tar så många initiativ
soulchild : låter troligt, men fan sitter ju och gör sakerna på lektionen bara att jag inte hänger med hela tiden och han måste vissa igen. hade isg heltsvarta kläder på mig idag kan det va det ?
Hangaround
2007-03-02 00:22
varför får inte jag något random nick för? Pass it over to me bwoy!
det kan definitivt vara de svarta kläderna jag ger det 70% chans just nu
det lär ju vara dom svarta kläderna kan jag tro.. men skönt namn ändå skuggan lite lurket så där man opererar i bakrunden
jio men lite läskigt att han ger mig ett smeknamn så där. inte direkt van att lärare gör sånt
SpT du kan får ett smeknamn av mig måste bara komma på något fyndigt =)
min spanska lärare kallar mej sjuka saker, tex. pescado:/
PAO!
Hitta på ett mindre smickrande smeknamn åt läraren. Eller så förklarar du för alla brudar att du har talang som sportfåne, nästan lika bra som "Skuggan" Nilsson i högform.
Hahah, men "skuggan" det är väl fint? ;)
bara lite skummt att få smeknamn så där, från någon man kanppt känner
Hangaround
2007-03-02 04:02
kaos Tack man=) Ja kom på något bra.
FÖR ÖVRIGT så låter 'skuggan' jävligt hockey haha.
eller väldigt mkt åttiotal eller tidigt nittital och när blev klockan 4
Jag har en kompis som vi har kallat för Skuggan sen barnsben...han är ifrån Syrien, men vet inte om det är därför... han har då aldrig tagit illa upp och vi menar inget speciellt med det.. det är hans namn bara..
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Lucky luke drar snabbare än sin egen skugga!
Wearing my Rolex
Efter en god natts sömn har jag beslutat att introducera mig som Skuggan i framtiden. Går inte av för hackor!
men jag e ju skuggan =(
Du är inte tacksam nog, men om du kommit på andra tankar så kan jag låta dig ta det!
har isg inte patent på det namnet va ju någon (längre upp i tråden som kalldes skuggan) så du kan oxå få det(som om jag verkligen hade den makten)
är du som trollkarlen i eragon?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
när jag gick i 6an sa en lärare att jag hade spasmer i arslet
skuggan e coolt, ja vill också vara skuggan... va glad att du ens har ett smeknamn,många har inte det!
Producent
2007-03-02 09:45
kalla honom något tillbaks då!!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
cliche sa de! kalla han grävlingen eller nått sånt !
Producent
2007-03-02 09:55
kalla honom råttan! :)
eller råttgrävlingen för att skoja till det lite me honom
Producent
2007-03-02 09:57
råttlingen! :>
Toastare
2007-03-02 10:01
du kanske är en slappis? det där är typiskt sätt av en lärare att fånga en elevs uppmärksamhet.. att visa att eleven är sedd. om du nu hade mörka kläder så fastnade han för det.. eller är han dum i huvet som vill retas lite i sin maktposition. säg bara "jag heter bla bla"
Jag skyller allt på Emma!
hahaha råttlingen va iofs inte helt fel
Varför inte bara fråga honom? Ingen här lär ju ha ett svar på varför han kallar dig skuggan?! shit..
skuggan är fett.. jag har en lärare som kallar mig sven
Hey
Hitta på något festligt namn på honom som revansch.
min tyska lärare kallar mig mr B Förstår inte varför nationalitet var viktig att nämna:)
min tyska lärare kallar mig mr B Förstår inte varför nationalitet var viktig att nämna:) tror han menade tyska-lärare
AayFukYuuuu :@
Jag vet, ville bara göra mig lite rolig...
Mina lärare kallar mig för Jesus.. pga att jag skrevs in på skolan som Jimmy, men heter Jonas. Då började lärarna kalla mig Jesus.. Sista dagen på skolans första veckan så dök det upp en lärare som frågade vad jag hette då svarade jag: Ja...antingen Jimmy eller Jonas. Då skrek någon: HAN HETER JESUS!! som svar af läraren: JAHA!! Är det du som är Jesus!??! Alla lärare pratar om ditt koola namn i lärarrummet!
www.myspace.com/drdrogdisko
skuggan tycker det låter som ett deppigt nickname att få
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
min lärare i lågstadiet kallade mej för Rövardotter o Ronja till o från. Jag tror d va för hon hade jobbat på ok me min pappa som inte kunde nån svenska back in the days o hade ett jävla humör. Fick lixom ta hennes ilska mot honom ut över mej i klassen...men d gjorde inget för ja hade ju åxå ett jävla humör:)
ivanka Sounds Dirrrrty
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
din lärare har whoa ---> tycker att _Shadow e cool ---> ser att du har whoa uppe och tror att du e jag mahaha O_o
/Shadow
BountyBoo är ingen slappis men hänger inte alltid med nöär han håller på att trixar med sin jävla php. Mne är inte heller en sån där som sitter längst bak och dricker vatten och lyssnar ppå vocie. Sitter längt fram och e seriös. tror bara att han vill spela ballarfomonshora kanske inte lika kul som men eftersom det kom så ovänat va dte ganska kul, och inte så deppigttill alla på whona va tror ni om att börja kalla han fröken kristofer. så han tycker att jag e cool med?