I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Störningsjouren?

Övrigt - Blandat

   

2007-02-28 18:36

Störningsjouren?

Jag har ett par grannar, som jag har fått veta är en pappa med ett tonårsbarn (tror det är en tjej). Jag har aldrig sett dom, men jag hör dom bråka väldigt ofta. Eller snarare, pappan skriker hemskheter och blir arg jätteofta och när han skriker låter han nästan alkoholiserad. Nu senast hörde jag henne gråta också, ibland hör man smällar och dunsar men jag vet ju inte riktigt vad som pågår.. många föräldrar kan väl ha problem med sina tonåringar men det här låter verkligen inte bra.

Om det skulle vara så att han slår henne, så känns det som att jag måste göra något. Jag funderar på att ringa störningsjouren? Är det bra eller dåligt? Jag vill ju samtidigt inte ställa till med problem i onödan för dom..

Och även om han inte slår henne, så får tillochmed jag faktiskt ont i magen varje gång jag hör honom skrika.. kan bara tänka mig hur hon känner då? Ska jag bara låta det fortsätta? Stör min sömn faktiskt, jag blir jävligt stressad av att höra människor skrika.. speciellt om det är män. Det är hotfullt, jag vill inte behöva höra sånt.

Bör jag ringa störningsjouren?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.