I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Namnlista: Rätten till ett privatliv.

Övrigt - Blandat

2007-02-27 18:51

Namnlista: Rätten till ett privatliv.

Här

Jaja, visst namnlistor på internet kanske inte gör så jävla mycket, men om de än ska ha en är det ju bättre att många skriver på än få.

Och nej, borde inte postas i Politik, där diskuterar man saker, jag vill bara uppmärksamma er.

Vad handlar det om?
FRAs massavlyssning.

Läs här tex.

Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2007-02-27 19:28
asså är det nått speciellt som du har specialliserat dig att dom itne ska göra orka läsa fan...

2007-02-27 19:35
har skrivit in mig:)

2007-02-27 19:43
they dont give a fuck :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-27 19:43
skaffa gunz yo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-27 19:47
REVOLUCION!!!

Producent

2007-02-27 19:51
Jag tänker inte stödja piratpartiet.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2007-02-27 20:23
nä om nån annan än de stått bakom hade jag lätt skrivit på.

2007-02-27 20:25
Antar att ni inte går på anti-rasist demonstrationer heller då dom kanske anordnar utav Ung-Vänster?

Det är väll förfan viktigare att någon tar initiativ än att ni whinar för er själva.
Follow the dao, right about....NOW!

2007-02-27 20:33
Vad är det för fel på piratpartiet? Dom kommer ju ändå aldrig göra någon skillnad någonstans.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2007-02-27 20:39
fuzz: anta på du bara!

luthgr3n: exakt.

Producent

2007-02-27 22:58
Jag stödjer bra mycket hellre ung vänster än piratpartiet. Det här är självklart bara min åsikt.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2007-02-27 23:05
Jag måste säga att jag håller med vissa andra. Jag är emot detta förslaget. Men är nog mer emot piratpartiet. Dom är idioter och inget jag vill förknippas med. =) Så jag avstår då.

2007-02-27 23:56
Men svälj stoltheten för i helvete.. Barnsligt. Men men gör som ni vill..

Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2007-02-28 14:11
Fidelista F22
Det är inte speciellt konstigt att det godkändes av lagrådet. Det enda lagrådet frågade sig var om det är förenligt med grundlagarna och tidigare praxis i sverige.

Att det bara är klart att det ska godkännas i riksdagen är skitsnack. Eftersom det är kontroversiellt så kommer det troligen diskutteras en hel del där. Så det handlar inte om att godkänna, och riksdagen kommer inte godkänna det på samma sätt som lagrådet eftersom lagrådet har specifika punkter man kollar på.

"Den förra regeringen och justitieminister Bodström har berett vägen genom rader av förslag på inskränkning av demokratiska rättigheter som t.ex. förlaget om "förebyggande telefonavlyssning" . "
Tripp trapp trull argumenten funkar inte.! Det är väl alldeles uppenbart att man måste se varje lagförslag för sig. Och se om dom är bra eller dåliga. Detta är dåligt. De tidigare förslagen av bodström kräver att en domstol beslutar om vilka som ska avlyssnas osv. Dvs där försöker man värna om personers integritet.
Hela området är så komplext så tripp trapp trull historien bara blir löjlig.

Kapitalistiska krisen?? Trappar upp kriget mot arbetares rättigheter??
Ser man seriöst något samband mellan en massa sånna här begrepp så är man lite nutty. =)

2007-02-28 14:11
den rätten finns inte om du heter carolina gynning. det rätten förlorar du i samma ögonblick du visar bröstvårtorna i en inavlad dokusåpa i internationell tv.