I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärleken..

Övrigt - Blandat

2007-11-14 20:32
Okey nu e de så att jag inte vågat ta steget ännu, haha! Känns förjävligt men jag vågar inte.
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa.

Crew Fbg

2007-11-14 20:33
TA steget min son TA steget ;)
Sleep is the cousin of death

2007-11-14 20:34
hahahaahahahahahhaha

Crew Fbg

2007-11-14 20:54
Bjud hem henne på kaffe med dopp. Hö hö.
Nej men bio är asbra. Så sätter ni er längst bak och hånglar.

2007-11-14 21:21
Kaffe e lite mer 20 o uppåt tycker jag, men bio.. vet inte :p Men jag ska inte banga, ska smyga mig fram, blyg som sagt.

Crew Fbg

2007-11-14 22:11
you can do it!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2007-11-14 22:19
Charma henne. tror hon gillar dig. Hitta på nåt! gör vad som helst.. vad är de värsta som kan hända? =)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2007-11-14 22:21
Awaaw, hade jag varit 14 igen hade jag inte tvekat en sekund! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-14 22:31
Haha, de har gått mer än ett halv år, och våran Whoa-pimp vågar inte ta steget? :)
Vi är överallt!

2007-11-14 23:39
upp me tråden :) help ma brother out!
Sleep is the cousin of death

2007-11-15 10:40
åh....... puppy love <3

om hon retas med dig så är chansen klart stor att hon gillar dig med.

bara att sätta på tangorabatten och förvandlas till mr smooth operator.

(nä. både jag + socialstyrelsen röstar lugnt för att du skall "vara dig själv". tangorabatt (eller mustasch i öht) är dock aldrig fel.)
It's only gay if balls are touching

2007-11-15 17:25
haha okej! :D

Crew Fbg

2007-11-15 18:00
hahaha... jag blir helt fnissig av den här tråden...sweeeet! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-15 19:51
sen när doppar 14åringar????
öhm.

2007-11-15 20:09
josefiin F20 - bara för att du är kristen kanske inte alla andra är det?

^_^

2007-11-15 22:10
Jag antar du vill veta vad hon känner för dig, personligen.
Va rak bara, säg det du känner.
Tjejer vill höra många kommentarer om hur snygga dom är.
Jag har ingen personlighet

2007-11-16 00:25
Dra henne lite i håret och kasta några sudd,  brukar fixa det mesta
mama said knock you out

2007-11-16 12:01
smeta in dig i honung och fråga om hon är bi. fniss.
fantastiskt
Toastare

2007-11-16 12:14
Alla tycker det är så gulligt... men när jag var fjortis hookade man killar genom att vara på hemmafest där alla drack och sen gick man och hånglade hetsade av alla andra.
Ovh när jag var fjorton var fan utseende och status allt, man var ju tvungen att själv höja sin status hela tiden för att vara kvar på toppen. Man vill ju inte vara oskyddat byte...

Fika hade nog var mer optimalt..men vad skulle man pratat om, man kunde ju inte uttrycka sig...

josefiin F20 - bara för att du är kristen kanske inte alla andra är det?

hahaha så jävla skönt..

okej alltså.. ni kanske blir tillsammans.. det kommer kanske hålla några underbara månader där du håller med om allt hon säger (hon verkar ändå vara the boss) och ni har handsvett. Ni kommer till och med träffa varandras föräldrar (GUD vad pinsamt, du vågade knappt äta och så sa du den där dumma saken) sen så på ett taffligt, men det är ju ändå första gången, sätt kommer kanske oskulden (om den är kvar, du kallades ändå PIMP) ryka.. och plötsligt upptäcker du att hon skrattar på ett irriterande sätt och varför ska hon ALLTID se Desperate Houswifes? Hon tycker du blir annorlunda på rasten i skolan när du är med dina kompisar och tycker att du borde skaffa en moped. Så det tar slut och när det tar slut när man är 14 så tar det SLUT.. friends becomes enemies!
Några plågsamma månader då ni ångrar att ni gick i samma klass.. men det går över för du upptäcker att "Lisa" i klassen faktiskt har rätt schyssta lökar och hon har de där skorna du gillar.

så det är ungefär hur det kommer se ut.
Jag skyller allt på Emma!

2007-11-16 12:25
hahaha.. du är bara bitter.
Toastare

2007-11-16 12:31
Kupo, haha nej för jag tror på kärleken.. det där var bara en sanbbverision av alla mina förhållanden på högstadiet ;)

2007-11-16 13:24
bountyboo

Och då faller din högstadiemall in på alla helt plötsligt?
Toastare

2007-11-16 13:31
jaquil, nej självklart inte. Det var ett SKÄMT.

måste man sätta smilys i alla inlägg här på whoa.

2007-11-16 14:14

BountyBoo

HAHAHA! Du skrämde skiten ur honom där!
Känner igen mig så jävla hårt i din text när jag tänker tillbaka.

Rico

Vilken lirare du är, hehe, exakt så man ska vara i den åldern!

"Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?"

-jhahahaha!

Kör på bara, skit i fika och dylikt, fråga henne om hon kan hjälpa dig med läxan. Sen är det bara att slå på "pearl harbor" och säga att du ska bli pilot när du blir stor, haha!

Till alla andra i tråden:

Skämtar ni eller? "...lär känna personen gå inte bara på utsidan....ta en fika.."
Han är 14! gå endast på utseende och lev livet! Struna i fikat, spara din veckopeng till öl på helgerna.

RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2007-11-16 14:34
Du kan ju inte kallas pimp for nothing, aiight?
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2007-11-16 17:42
bountyboo

Nej men självklart känner jag dig såpass väl att jag kan se om du skämtar eller inte när du skriver inlägg här.
Dum jag är..

t-m-k

Ja, usch vad rädd jag blev när hon skrev med STORA bokstäver!
Hoppas inte du hoppade ur datastolen nu.

Toastare

2007-11-16 17:44
jaquil, ja för alla här som förstår att jag skämtade känner mig?

lugn nu

2007-11-16 18:16
bountyboo

Och alla dessa som förstod var?
Lugn nu? Så du menar att jag ska lugna ner mig när jag på ett väldigt lugnt och sansat sätt svarar på din sarkasm?
Kan inte du ta och trappa ner några nivåer istället så blir ju allt mycket trevligare.
Toastare

2007-11-16 19:05
jaquil ja när T-M-K menade att någon blev rädd så var menade han killen som skrev tråden, så du borde lugna ner dig.

2007-11-16 19:26
Bounty, hahaha klockrent utlägg. Jag bara: "men hur kunde vi ha gått i samma klass när hon är 27?".

2007-11-16 22:16
bountyboo

Som sagt. Jag sitter inte och dunkar huvudet i väggen av ilska.
Det här med att lugna ner sig kan du lägga av med.
Jag är lugn, säkert lugnare än dig. Vad vet jag. Hursomhelst så vet inte du.
Moderator

2007-11-16 22:27
bountyboo, jaquil ni kommer inte komma överrens. Snälls låt bara bli att svara något mer till varandra.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-11-17 12:31
jaquil

"Som sagt. Jag sitter inte och dunkar huvudet i väggen av ilska.
Det här med att lugna ner sig kan du lägga av med.
Jag är lugn, säkert lugnare än dig. Vad vet jag. Hursomhelst så vet inte du."

-Du måste ha seriösa problem. Och jag menade att den lilla trådskaparen skulle bli rädd för att binda sig vid tidig ålder tack vare bountys inlägg. Sluta nu.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2007-11-17 12:43

2007-11-17 13:07
bara gå direkt in på lektionen, huvet högt och hela tiden ha ett rebelliskt långfinger riktiat mot läraren, marchera rakt fram till den snygga bruden, ta henne i handen, ta med henne ut, glöm inte att hela tiden ha långfingret mot läraren.

sen går ni på dejt..
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2007-11-17 13:51
ZoO-Man
Hahahaha! Word! :D

Men kom ihåg att inte säga ett ord under hela tiden också! Bara upp med fingret och gör din grej!

2007-11-17 15:08
eller bara gå in på sättet som ZoO-Man rekomenderade och kyss henne mitt i klassrummet, det är gulligt. men fett pinsamt om det går åt helvete xD

fika är överskattat. bio suger.. film hemma e bra om man e utan föräldrar...

fast när jag va 14 boffade vi mest bensin å drack folle... så prova å bjud henne på en öl? :P

egentid är nog det viktigaste i sammanhanget.

//Ydebrinkarn - romantiker (?)
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Toastare

2007-11-17 17:33
fast när jag va 14 boffade vi mest bensin å drack folle... så prova å bjud henne på en öl? :P

haha killarna raggade genom att boffa gas och låtsas bli medvetslösa så vi tjejer skulle bli rädda och visa hur mycket de betydde för oss.

ja shit.. låt mig aldrig få barn.

2007-11-17 18:31
haha. har en kompis som låtsades däcka i tösernas säng när han var på fest hos dem. höll han på med fram tills han blev 21-22 nånting.
Moderator

2007-11-17 18:38
Man får alltså ligga om man låtsas däcka? Hur kommer det sig då att jag aldrig ens har varit i närheten av lite mys när jag har däckat?
Fan att man ska ha sån otur med vilka brudar man träffar...
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-11-17 18:46
nja, dom damerna han har raggat på skulle jag inte röra med tång (nå, de flesta iaf =).

men hey alla är vi olika, "det är det som är så spännande" ^_^
Toastare

2007-11-17 19:10
KaptenKrok, det kan du väl inte veta... du har ju däckat.
Moderator

2007-11-17 19:37
Det har du iofs rätt i. Men jag har ändå svårt att tro att det är någon som har försökt mysa med mig när jag är däckad.
Fast grejen kanske är att man ska låtsas, så man kan vakna vid rätt tillfälle och så.
Toastare

2007-11-17 19:44
KaptenKrok, precis du måste låtsas.. annars går det inte, eller det går..men du får ju inte ut nått av det. Ingen självbekräftelse.
Moderator

2007-11-17 20:06
Eller va? Rörde det sig om bekräftelse? Jag trodde det var ett knep för att få tjejer att lätta lite på låren.
Toastare

2007-11-17 20:10
Ja eller det beror nog på. Eller det kanske bara är vad jag trott.. jag gick ändå aldrig på det utan killen fick ligga där och dö. fast det gjorde de ju inte.
Moderator

2007-11-17 20:13
Intressant beteende i vilket fall. Aldrig stött på det tidigare. Men det funkade alltså bäst med folköl och bensin i 14årsåldern?
Toastare

2007-11-17 20:19
KaptenKrok, ja tydligen..

Nicoel, du ska inte testa med folköl och bensin.. vill tillägga det. Ni ska fika, hålla hand och titta på varandra och rodna.
Moderator

2007-11-17 21:24
Ni ska fika, hålla hand och titta på varandra och rodna.

Åh puppylove! Jag sörjer lite när jag tänker på att jag aldrig har upplevt sån sorts kärlek.
Toastare

2007-11-17 21:30
det har inte jag heller... jag fick ju hångla med boffande mellanöls killar.