I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nån som tror sig kunna svaret?

Övrigt - Blandat

2007-02-23 05:24

Nån som tror sig kunna svaret?

Det är så att för några år sen då jag umgicks/pratade mycket med en väldigt bra tjejkompis, och idag kom jag på en sak som jag verkligen vill ha svar på då jag inte alls kan komma på nån anledning till den gällande saken. Det var så här att följande hände nårra gånger då jag var hemma hos henne, kommer ihåg en gång spec! hon låg o sov och jag låg jämte och va vaken, och helt plötsligt så blir jag livrädd för henne på nått skumt sätt. lilla minsta rörelser eller att hon andas till tungt så ryser det kallt i hela kroppen på mig, jag tom grät (inte mycket, men jag fällde nårra tårar) denna gången, då jag knappt aldrig gråter (spec när jag vid denna tidpunkt va 15 år ca) så förvånade detta mig väldigt mycket, jag liksom skakade + att det rös till i hela kroppen direkt när hon gjorde nått/nån ljud/rörelser, och jag vågar absolut inte röra på mig eller säga nått, och detta kanske jag la fram lite rörigt men jag hoppas ni förstår och att ni kanske kan komma på nått som orsakade dessa "anfallen"! detta hände även när hon va vaken. "rädslan känslan" var väldigt skumt på nått sätt, inte rädd som man är för sin fobi utan en mer skum rädsla känsla....aja....

skumt.......

stop bröd!

2007-02-23 05:36
Ingen aning dude? Paranoia?
Lägg av, är det sant?

2007-02-23 07:34
hon kanske såg skitläskig ut? som ett monster?:P . nej förlåt men jag vet faktiskt inte. om du tyckte om henne samtidigt (som du inte nämner något om, men endå) så kanske du gick och var nervös och lite spänd och så när du umgicks med henne?
eller så kan det ju varit lite som lo-pro skrev, paranoia?
ingen aning :/
- men nog om dig nu.

2007-02-23 08:25

Du borde ha kollat efter något märkligt födelsemärke som ser ut som tre sexor, hade hon haft ett sånt så skulle hon vara the offspring of belsebub. Pure Ewuuuul.

Eller så är du bara störd? :)

2007-02-23 10:00
Ene192 P22: har du inget bättre för dig så va tyst?
stop bröd!

2007-02-23 10:32
HAHAH vad sjuk du är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2007-02-23 10:46

Haha, förlåt men det låter jätteroligt. Jag får värsta
bilderna i huvudet, hahaha. Nej men jag vet inte,
ibland kan jag få för mig att jag ser saker i mörkret,
den jag älskar kan helt plötsligt få deformerat och
läskigt ansikte och så, kanske något sånt? Att hon
kändes läskig, du fick en känsla av att hon var farlig
på något sätt?

Seriöst, det låter psykos om du gråter för att hon rör
sig. hahahaha.
What I said, yo!

2007-02-23 11:11
PhilAhz0phee F21

Dina empatiska ådra verkar vara snuskigt fin...
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Poet

2007-02-23 11:14

Jag lider ju med honom. Jag har annorlunda nattliga
besvär, jag ser däremot äckliga saker. Men det låter roligt.
Just så är det plötsligt mitt fel alltihopa, massa andra som
gottar sig ju med.
What I said, yo!

2007-02-23 11:36
PhilAhz0phee F21

Just så är det plötsligt mitt fel alltihopa, massa andra som gottar sig ju med.

- Så det faktum att andra inte heller förmår sig visa empati, rättfärdigar ditt eget lusna beteende. Kom igen nu...
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2007-02-23 11:37
amens luta tjabba nu, ta ert tjabb i gästboken, uppskattar dock de du skriver Phlegm men ändå.....

Skulle väll tänkt till en extra gång innan jag postade den tråden iuförsig, för vem på whoa skulle kunna svara på detta?

Och sen vare väll inte direkt nån rädsla, ska jag va ärlig så vet jag fan inte hur jag ska förklara känslan :S
stop bröd!

2007-02-23 11:46
du har väl närhetsissues helt enkelt. hade en polare som kände sig skitobekväm om nån kom för nära honom under en längre stund. låter ju som om du har nåt liknande
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Poet

2007-02-23 12:29
phlegm P22

Menade mest på att du skrev att jag var elak
när du helt enkelt kunde riktat dig mot alla som
"skrattade". men vem vet, om du har något
emot just mig.

helt OT, men men..
What I said, yo!