I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nån som tror sig kunna svaret?

Övrigt - Blandat

   

2007-02-23 05:24

Nån som tror sig kunna svaret?

Det är så att för några år sen då jag umgicks/pratade mycket med en väldigt bra tjejkompis, och idag kom jag på en sak som jag verkligen vill ha svar på då jag inte alls kan komma på nån anledning till den gällande saken. Det var så här att följande hände nårra gånger då jag var hemma hos henne, kommer ihåg en gång spec! hon låg o sov och jag låg jämte och va vaken, och helt plötsligt så blir jag livrädd för henne på nått skumt sätt. lilla minsta rörelser eller att hon andas till tungt så ryser det kallt i hela kroppen på mig, jag tom grät (inte mycket, men jag fällde nårra tårar) denna gången, då jag knappt aldrig gråter (spec när jag vid denna tidpunkt va 15 år ca) så förvånade detta mig väldigt mycket, jag liksom skakade + att det rös till i hela kroppen direkt när hon gjorde nått/nån ljud/rörelser, och jag vågar absolut inte röra på mig eller säga nått, och detta kanske jag la fram lite rörigt men jag hoppas ni förstår och att ni kanske kan komma på nått som orsakade dessa "anfallen"! detta hände även när hon va vaken. "rädslan känslan" var väldigt skumt på nått sätt, inte rädd som man är för sin fobi utan en mer skum rädsla känsla....aja....


skumt.......

stop bröd!