Fet tisdag
Årets bästa dag. Äter ni semlor ? om ja. Hur ? vet att det finns tusentals varianter.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Jag ska snart käka min goda semla! TJOCKIS!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
har käkat 2 semlor idag, de räcker fan. även om jag kan äta många mer
Holden makes a great deal to australia
förövrigt lärde jag mig att det heter fastlagsbulle på finska (?)
Holden makes a great deal to australia
åt en på skolan, 2 till ska jag ta senare.
jag äter hemgjorda chokladmuffins istället.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej.. Jag käkar inte semlor idag. Jag är redan fet.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Pirlo P22 Används som benämning i Sverige med.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Det heter väl Fastlagsbulle på svenska också egentligen? Jag har ätit en hittils men efter middagen blir det hembakta. Mmm semlor kan kanske vara bland det godaste som finns.
Gerdaman
Semlor e bra så länge äckelmandelmassan försvinner
jag dricker en öl för att hedra dagen istället...
särskrivning?
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
en semla åt jag förra veckan då min polare bjöd, men semlor var godare när man var liten. nu smakar de inte alls så gott :/ tål egentligen inte mandelmassa dessutom
Delam tange barat
Är det fiettidsdagen i dag?
äter ni dom oldschool med varm mjölk och kanel?
Jag har aldrig ätit semlor förut för jag hatar mandelmassa, men nu har jag upptäckt vanilj istället och det e ju bara så gott! Iaf, nu när jag skulle köpa en så var alla slut med vanilj så nu är jag sur på allt o alla.. gick och köpte godis istället
ojdå. det kanske stavas fettisdag ?
jag har inte ätit någon semla idag och det kommer jag inte göra heller, för att det är jätteäckligt!
Fick semla av chefen idag, sjukt gott! semlor är lite som smörgåstårta, det är sjukligt gott att äta IBLAND. Dvs typ en gång om året eller två.
käkade en semla tidigare.. tryckte i mig den men det var rätt äckligt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag åt semla idag.. men vadå, det är alltså tjockistisdag idag? Vilken timing :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
varför inte skriva det direkt? satan :P fö. är semlor gott gärna med mycket mandelmassa!
Producent
2007-02-20 20:27
usch nej, fy för semlor.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Jag har trott tills förra året att det hette Fettis-dagen För man åt semlor(fet bakelse). Semlor är äckligt f.ö. :)
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
semlor är överskattade. längtade som fan och blev fett besviken det kändes som att äta torrt bröd med grädde och kladd i mitten. fuck 7eleven...
yadayadaalottanada
semlor är äckligt...jag satt i soffan och skulle äta en idag åså typ vickade jag väl fatet så jag tappade semlan och fick grädde över hela mej.lyckad man känner sej som inte ens klarar av att äta en semla.
AayFukYuuuu :@
det heter fettisdagen, alltså fet-tisdagen ska man uttala det.... bryta fastan som var en gammal tradtion, ingen som hört om det?
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Har ätit 2.. Men inte idag.. Det är euforiskt gott
My heart lives in my vagina.
fick semla på jobbet. åt bara locket. äckliga.
nu har jag ätit 4stk idag. slå det ?
har firat min fettisdag med hamburgare, bullar, choklad och nu snart semlor!!
Men lika glad är jag för det!
inte ätit nån. däremot har jag cyklat drygt 2 mil så det är nästan så jag skulle kunna unna mig en iofs. nu blev det svårt. :/
Mandelmassa smakar... jag vet inte vad. Så jävla äckligt. Så därför kan jag inte äta konditorisemla. Men mamma ska göra en till mig imorgon. Utan äcklig mandelmassa förstås.
Lyricist
2007-02-20 23:41
Du är så fet att..... ähh förlåt, ska vara snäll idag... grattis på namnsdagen
fan jag som trodde det var förra tisdagen. men spelar mig ingen roll eftersom semlor inte är goda varelser.
ett äpple, två äpplor
hehehe drabbades av blattesvenskafavoriten IRL idag på jobbet! "Yassin, fick du nån samlagsbulle!?" Haha nej fan jag är i celibat. Trodde det där var en urban legend
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Åh! Jag fick en semla på jobbet. Är laktosintolerant, en en dag om året får magen ta lite spö! När jag kom hem hade ett par sambosar bakat ihop egna semlor, fanns självklart en (eller sju) över till mig. Inte helt trist att komma hem på kvällen och få hemmagjord semla.. Semla är gott!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
miggedy ööööh, semla me varm mjölk är Holländsk stylieee läs på din semlekunskap:P