Vitstråden!
Vet inte hur många såna här trådar det funnits men här är en iaf!!
vad är vitsen med tråden?
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Det var en snubbe som målade ett staket, det var vitsen... (Svår för ögat och tråkig)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För er som inte förstod så ska man dra sina skämt här, puckon haha =)
Jag drog ett skämt. Nu får någon annan bidra om det ska vara någon vits med det hela...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tar en klassiker! Peller 7 år sitter i vardasrummer och leker med sitt tåg, medans morsan står i köket och leker kitchenbitch, plötsligt hör morsan från vardagsrummet - Tuff Tuff, detta är stinsen som talar tag plats, stora kukar fram små kukar bak! Kitchenbitchen hörde inte riktigt vad sonen sa så hon ignorerade och forsatte med sin matlagning. Efter stund hörde hon det igen - Tuff tuff, detta är stinsen som talar tag plats, stora kukar fram små kukar bak. Nu var hon inte döv och hörde rätt denna gång. Och skickade upp pelle tills sitt rum där han fick skämmas i 1 timme för det. Efter 1 timme kom han ut och gick till vardagsrummet för att forsätta leka. Nu hörde morsan något helt annat - Tuff tuff, detta är stinsen som talar, tag plats stora kukar fram små kukar bak. Tack vare fittan i köket är vi 1 timme försenade!!
de var en gång två myror och en stack
Trodde du ja!
Den får du inga vitsord för.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Ket var en ko och en kalv, nu är dagan halv. Hon och kalven gick ut, nu är dagan slut.
MIN DATOR HAR DYSLEXI OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET!
-hur är läget i tjernobyl? -strålande
En låååång Killen gick in o skulle köpa kådisar på apoteket, o ville ha 1 för nu skulle han få till d me flickvännen! -nä föresten så vill ja ha 2 för tjejens syrra har gett mig skumma blickar o ja tror hon e lättraggad.. -lr vafan kör på 3 st för morsan e en riktig milf o efter lite sprit så vet man aldrig! ja ska ju dit på festmiddag ikväll vettu ;) Vid middagsbordet sätter sig alla o ska börja äta då killen börjar att be bordsbön.. -jag visste inte att du va religiös, sa flickvännen. - O ja visste inte att din pappa va apotekare, sa killen...
Bidrar med en själv då
Det var en gång en riktigt gammal man som var på en pensionärsdans. Problemet var att han inte hade haft sex på mycket länge. Han hade dansat med alla gamla tanter hela kvällen, men inte fått napp.
Frustrerad gick han till slut fram till en gammal tant och sa, "Jag har inte fått något hugg på hela kvällen. Skulle du kunna tänka dig att rulla runt i sänghalmen med mig? Du får 200 spänn!
"OK! Jag är inte den som tackar nej till 200 spänn", säger käringen.
De tar färdtjänst hem till honom och efter ett kort förspel drar de sig in mot sängen. Han njuter verkligen av sexet och kan inte låta bli att bli förundrad över hur trång hon är, trots hennes ålder. Han antar att hon är oskuld.
Efter den underbara akten, rullar han av henne och pustar "Wow damen, hade jag vetat att du var oskuld skulle du fått 500 kr."
Förvånad svarar hon, "om jag vetat att du faktiskt skulle få stånd, hade jag tagit av mig trosorna Att jag orkar... :/
restinpieces F20 Haha så jävla bra!
Bidrar med en till som handlar om politik nu när samhället är så det är!
Son: Far, jag ska göra en uppsats i skolan. Kan jag fråga dig en sak? Far: Javisst, min son, vad vill du fråga? Son: Vad är politik? Far: Hmm, vi kan ta vårt hem som exempel. Jag är löntagaren så vi kallar mig regeringen. Din mor är pengaförvaltare så vi kallar henne för riksdagen. Vi tar hand om dig och dina intressen så vi kallar dig för folket. Sedan kallar vi hushållerskan för arbetarklassen och din nyfödde bror för framtiden. Förstår du nu? Son: Inte riktigt, men jag ska fundera på det. Den natten vaknade sonen av att sin lillebror skrek, och gick för att se vad som var fel. Han upptäckte att brodern hade gjort ifrån sig ordentligt i blöjan, så han gick till sina föräldrars rum där han hittade sin mor i djup sömn. Sonen gick då till hushållerskans rum där han tittade genom nyckelhålet och fick se sin far i sängen med husan. Ingen utav personerna i sängen hörde sonens försiktiga knackningar, så sonen återvände till sitt rum och kröp till sängs. Följande morgon: Son: Far, jag tror att jag förstår vad politik är nu. Far: Det var bra, min son, förklara det för mig med dina egna ord. Son: Okej, medan regeringen drar över arbetarklassen, sover riksdagen sött. Folket ignoreras helt och framtiden är full av skit.
ReM ringer sin chef. - Tja man, jag är sjuk. Så jag kommer inte till jobbet idag. - Jaha, hur sjuk är du då? - Hur sjukt är det att knulla sin egna syster?
-Hörde du att Ozzy ska ta ett år ledigt från musiken?" -Ja, ett Black Sabbathsår!
vad gjorde bagarn som försvann? -han smet
samt ett karlkadaver
zombastic fantastic
En man och hans hustru satt och delade på en flaska vin när plötsligt mannen sa: -Jag slår vad om att du inte kan säga något som skulle göra mig både glad och ledsen på samma gång. Frugan satt och tänkte efter en stund, sedan sa hon: -Din kuk är större än din brors...
Fortsätter i samma tråkiga anda så att de här vits-trådarna sakteliga kan dö ut: En gång var jag ihop med en blind kvinna. Hennes namn var: ...:: .:::.: ...:::
har aldrig förstått grejjen med "roligahistorier" dom är sällan roliga mest bara pinsamma för den som berättar. och när ska man dra en historia ska man sitta med vännerna o plinga i glaset för att få uppmärksammhet o sen dra den där halv taskiga vitsen
diffe, man berättar bara roliga historier när dom passar in. jag antar att du är en sådan som inte vet hur en rolig historia ska berättas. inte för att jag är den som kan det, fast en rolig historia kan vara fruktansvärt rolig vid rätt tillfälle :)
((MAAD))