I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

-De verkade lyckliga, säger ett ögonvittne.

Övrigt - Blandat

2007-02-19 14:06

-De verkade lyckliga, säger ett ögonvittne.

Anders Lundin

Det är ingen nyhet att det är bra mycket sjuka och helt tafatta artiklar i aftonbladet om svenska kändisar. Men det här är bland de mest onödiga sakerna jag sätt på länge, att de tom. har med ögonvittnen som kommenterar ett par nyblivna föräldrar och konstaterar att dom är lyckliga och att hans fru var "stor" när hon var gravid.

Jag vet inte riktigt om man kan säga så mycket mer om det, men ni får gärna droppa liknande artiklar.

2007-02-19 14:08
"De var ordentligt påpälsade med mössor och halsdukar."

Bra, så att de inte blir förkylda.
http://Soldjah.blogg.se/

2007-02-19 14:08
Skvallerpress är den vidrigaste branschen jag vet..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-19 14:13
De gör väl bara ett försök att skapa samma skvallerhysteri som finns i USA för minsta lilla grej
http://teachmesoul.blogspot.com

2007-02-19 15:41
Haha..
Anders Lundin också.. Trodde inte folk brydde sig om honom..
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-02-19 16:10
Djuplodande, Ola Söderlind är en skjutjärnsjournalist.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-19 16:21
Kerstin Ryhed var lärare i min skola innan hon blev mammaledig. Hon är ganska snygg
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa!
jewelheist.tumblr.com

2007-02-19 16:26
Ja skulle inte heller banga....

2007-02-19 16:27
Jag väntar bara på att de ska börja kartlägga kändisarnas toalettbesök...
The absence of evidence is not the evidence of absence

2007-02-19 16:44
haha va intressant
work some magic

2007-02-19 17:04
Hahah. Så meningslöst.

2007-02-19 17:07
haha mm, dom har verkligen "slut" på nyheter ibland asso
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!

2007-02-19 17:12
Tog sonen på vinterpromenad!
OH MY GOD! vilken rubrik! jag är helt jävla tagen bara av den!
PAO!

2007-02-19 17:52
Tänk på hur förjävligt det måste vara för journalisterna. De kämpar sig igenom JMK, har drömmar om det stora scoopet som löser alla världens orättvisor och sen får de slava för brödfödan genom att skriva om Anders Lundins vinterpromenader. Gissa om man känner livslusten rinna mellan fingrarna rätt snabbt då...

2007-02-19 17:54
Problemet med Sverige är inte att folk är osociala och kör Volvo nej problemet med Sverige är att vi inte har några riktiga kändisar. Kolla det horlandet USA där har kändisarna i varje fall litet stil och klass, de är snygga, rika och begåvade (håll käften om generalisering nu jag vet bara tyst)

Här, den hetaste kändisen är Anna Book... Behöver jag säga mer? En pinsam tjock kärring känd för att ha gjort en pinsam låt för tjugo år sedan och för att hon är en tjock kärring.

Sen det finns tio skådespelare i detta land vilka är med i samtliga filmer, speciellt hon den där jäveln som borde operera läppen. Det är så jävla sorgligt. Varför ens envisas med att ha "kändisar" fan det är som småbarn som leker affär, vi bara leker att vi har kändisar det är inte på riktigt
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2007-02-19 18:59
narcissus, du kan ju inte mena att det är ett problem i sverige "att vi inte har riktiga kändisar"? Ditt exempel, USA, kan väl knappast vara något att eftersträva i media o dylikt?

Långpromenad
-De gick på en lång promenad utmed Brunnsvikens strand, berättar ett ögonvittne.

Kom igen nu, det har fan gått kopiöst överstyr redan där
Var sak har sin vals

2007-02-19 19:22
Topaz

Det är ett stort jävla problem, fuck arbetslöshet och segregation, detta är pinsamt. Sverige skämmer ut sig
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.