Godis som är Hiphop?
Dettsa har jag tänkt på, vet inte hur jag har kommit in på det, men vad anser ni är hiphopgodis? Och även mat, Mat & Godis som är Hiphop.
En klubba i mungipan är hiphop!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
intressant tråd faktiskt.
jajjamensan
tuggummi i munnen på hiphoptjejer är ganska yo.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
en röd klubba i mungipan, zoo klubbor som säljs vid lösgodis på ica är perfekt, sen är ju micromat jävligt yo
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
En klubba i mungipan är hiphop! Och tuggummi
!! :)
Okok, Tuggummi och Klubba är ju majoritet nu... Mer mat då? Själv tycker jag klubba är hiphop... Matväg tycker jag nog Kebab
fast både en klubba + tuggummi kan ju vara väldigt ohiphop i fel mun.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
falafel känns hiphop, iaf på graffiti och breaking väg. typ på jams och sånt så tar man alltid en falafel innan eller efter.
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
i matväg är det nog kyckling och vattenmelon, det är fett yo. eller inte.
Amen det beror ju på. Kikärstbiff är hiphopmat om man lyssnar på looptroop. Men lyssnar man på 50cent är det nog något annat som gäller....men vad? Hennessay är hiphop föresten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Godis? Konjak och weed är hiphop.. 40 oz öl också. Men inget av detta är ju riktigt godis.. jag vettifan.. typ taffy eller nått kanske hahahah
Straight up Menace
jag äter bara chrome i plastpåse, det tycker jag är hiphop!
PAO!
Chockladcigg
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Producent
2007-02-18 15:54
friterad kyckling, hamburgare
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
wu-tang-clan "P26": är killen på 12 som lärt sig att använda internet!
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Producent
2007-02-18 15:59
I holland har de godis som smakar marijuana.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag brukar suga på pinnen när klubban e slut. det är rätt hiphop.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Producent
2007-02-18 16:07
köttbullar & raklödder.
heiniken är hiphop..
Men lika glad är jag för det!
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
All mat från Mc Donalds. Hihihi..
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Fläsk och löksås... Hiphop stylish!
Vikktorius P19 Haha.. Det åt jag idag. Gott som fan är det i alla fall.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
aint no thang like a chicken wang!
Producent
2007-02-18 16:25
Ravioli i köttsås eller ägg med kalles kaviar på knäckebröd.
M&M's såklart!
"life's a garden, dig it."
FRIED CHICKEN AND BEER..
um dois...
semlor är hiphop
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Swagman haha är de din godis:D
!! :)
Lasagne och ett glas vin är hip hop!
BAHA!
Producent
2007-02-18 16:59
eating vagina is hip hop.
Dopeness det är väl så jävla mycket ohiphop man kan komma
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Kebabb är fan inte hiphop! Hamburgare är hiphop. Klubba är RnB ..och lite hiphop.
Godistroser är hiphop! Grillat kött är hiphop Bananaskii´s är hiphop Kebab med bröd känns mer hiphop än kebabtallrik
now-and-laters ?
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
alltså ni rabblar ju upp allt som finns! ta en lista med saker som hiphopare inte får äta, och sen en till sak... jag tror inte godis och mat är hiphoprelaterat.. (GALET?!)
((MAAD))
det är hiphop att leva på nudlar.med red bull till.
AayFukYuuuu :@
pop rocks!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såna där lakritspipor måste ju vara hiphop.
Coolin' in the scene like a horse in a stable
hmm, en klubba i mungipan, tuggumi hos tjejerna, (men inkluderar alla andra fjååååartizar).
Not all drugs are good. Some... are great!
kanelbullar är hip hop..helst hembakta
tandpetare
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Resorb brus tabletter utan vatten är hiphop, iallafall när man e bakis
You already know, den e on lean!
Kebab skriker svensk hiphop, men snackar vi hiphop in general så är det väl pizza eller nåt. Hiphop och junkfood går hand i hand
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon