"Jag tänker fortfarande på dig..."
Hur svarar man på nåt sånt när man inte alls tänker på det sättet om den personen? Jag kan inte bara skriva "Okej, fan vad nice!" tillbaka... Har sms-tekniken förstört konversationen? För det är en tunn linje mellan hur saken tolkas och hur den bör tolkas. Let me know
gör en smiley
Wisdom is wonder
Svara som det är,
WWW.PHOTOSHOP.NU
Svara som det är Jo. Det är ju det bästa hahaha... Jag måste komma på vad jag ska skriva bara. Formuleringen är viktig.
då skriver du "jag tänker på dig också ganska ofta.. N O T "
Rädda en ko, ät en vegetarian!
skriv: "kul o höra"?
too shy to shine http://estailo.blogg.se
Hahaha...nää inget crazy shit. Jag är snäll.
eller så skriver du "(insert name).. I am not attracted to you anymore.. for real! "
Producent
2007-02-16 21:53
skriv "vad söt du är som tänker pa mig!" sedan "vad har du gjort sedan senast?"
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
"Jag ser dig som en vän och inget mer.. Det bästa är att du släpper taget..." ??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Jag ser dig som en katt och inget mer.. Det bästa är att du släpper taget..." ??
är det ett ex? isåfall skriv bara nåt i stil med: det var kul att höra. jag tänker på dig också, men bara som en vän. eller nåt...
you know i spell girl with a B
eller så skriver du bara: "hehe ok"
Wisdom is wonder
Jag tänkte egentligen skriva lite om hur det här med tystnad ofta säger mer än en massa ord och att du borde skita i att svara, allt för att få det så stilrent som möjligt. Silence is sexy, liksom. Fast så kom jag på att jag gillade fyra 's idé bättre.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
kan det inte bara vara ett fyllesms då? isåfall är det kanske bäst att inte svara alls...
Ponty0ne: Skit kul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej hennes ide är inte bra. Jag har gjort en insats att inte ge tvetydliga signaler efter jag redogjort för hur jag känner. Och att skriva att någon är söt is not whats hot in the streets... Och att inte svara är ännu värre än att svara. Tycker jag iaf. Inget svar=tankarna flyger höger och vänster=man kommer till konstiga slutsatser.
Producent
2007-02-16 22:03
Hpnotiq spela naiv. hon kanske inet är ute efter nagot mer än vänskap! det vore idiotiskt att stabba till med "NEJ FAN JAG ÄR INTE INTRESSERAD AV DIG LÄNGRE DIN HAGGA" eller natt i den stilen. kolla vad hon är ute efter först. var trevlig! och om hon vill ha mer än vänskap igen sa kan du säga nagot i stil med "jag gillade dig jättemycket, men det som var mellan oss var destruktivt för oss bada, det var därför det tog slut. men du är en söt tjej, sa du kommer säkert hitta nagon annan hunk innan du vet ordet av" :)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
kan du inte ringa henne då? eller har ni ingen sån relation?
Mina vänner skickar aldrig såna sms till mig...vänskap innebär att nån skriver "jag är på väg blatte!!!" inte "jag tänker fortfarande på dig..." Observera de tre punkterna i slutet. Shit's real. Typfyra Jag gillar dig vs Jag gillar dig...
Producent
2007-02-16 22:07
men, att säga att en tjej är söt innebär inte att tjejen tar det som "NKÖLLA MEJ NUUU" utan det tas mer som en slags sadan respektgrej, att ni är pa samma niva. killar och tjejer tänker inte likadant :>
skriv "shiit, är det därför ja är så trött på senaste tiden, för att ja springer runt i dina tankar hela tiden!? =O "
För att täcka allt skriv "se Whoa"
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Nah... Tror inte-svara-alternativet blir bra. Jag tar tillbaka det jag skrev förut.
Hpnotiq P22 Svara inte alls på det smset. utan vänta tills hon ringer och då förklarar du för henne att du inte visste vad du skulle svara. För du vet ju inte vad du ska svara lixom. bättre att vänta.
"det sa din syrra också ;("
var i situationen senast igår, fast i telefon och sa "ja jag förstår det men det funkade inte och kommer inte funka nu heller så du måste gå vidare" du måste vara ärlig man annars blir det bara problem
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Det är ju bara skriva, typ, Jag uppskattar tanken men du måste förstå att jag inte känner så för dig längre, och det är tyvärr inget jag kan göra åt den saken...
"what have you done for me lately?"
12345678910
i get more pussy then panty!
confidence P22 Just det! glömde =)
12345678910
"ok soft. herrå" pontyone: hahah :D
- men nog om dig nu.
"Jasså, det gör du? :P På vilket sätt då?" Smileyn är viktig.
aj men vafan... skriv samma sak tillbaka va i helvette? hur svårt e det på en skala att svara på ett jävla sms?...
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
"jag brukar tänka på dig också, efter det får jag tvätta händerna"
Men lika glad är jag för det!