I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gjort slut med min flickvän idag..

Övrigt - Blandat

2007-02-15 22:59

Gjort slut med min flickvän idag..

& hon mår inte bra .. inte jag heller för övrigt, bland det värsta jag gjort under hela mitt liv. :( Men för mitt eget bästa var jag tvungen..
Finns det något sätt jag kan göra henne glad på?
jag lider verkligen med henne, bara att se henne gråta tar på hjärtat
som fan.

Igår bad jag till Gud att det skulle gå bra att göra slut, att jag lixom skulle ta intiativet och modet och göra det. Och det gjorde jag idag, har även bett om andra saker. Det känns verkligen som det hjälper. Bless u God.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-15 23:02
Kan med rätt stor säkerhet säga att ingen Gud kommer hjälpa dig nånstans.

2007-02-15 23:03
Bra för dig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

1. Jag tänker inte gnälla på din gud grej.

2. Om du har gjort slut med henne måste du skilja dig från henne psykiskt förfan, du kan inte må dåligt för hennes skull du måste må dåligt för din egen skull först. OM du inte gör det så varför mår du dåligt för henne?
Ut och försök ha kul nu i helg, bästa medecinen.
Follow the dao, right about....NOW!

Hahaha, aa egentligen så tror jag väl att gud kanske har lite större grejer att deala med i nuläget :P
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.

2007-02-15 23:07
Ha ingen kontakt med henne så hon får tid att komma över dig.
Klart att han gråter hon är ju kär i dej och vill vara tillsammans med dej de finns inget sätt att smärtlöst sätt att göra slut de är alltid nån som blir ledsen

2007-02-15 23:09
ja, jag är inte kär i henne..
Men med tanke på att vi lixom var mer än bästa vänner än tillsammans så är det ju alltid svårt att lämna den man en gång älskat..
Klart jag ska ut och ha kul!
men alltså, hon har inte så speciellt många riktiga vänner och väldigt få att prata med. Det är det som tynger mig

2007-02-15 23:12

bra tro på gud han tror på dig fortsätt att be för dina saker det hjälper, men om du värkligen vill göra slut med henne ska du nog inte tänka så mkt på henne låter hårt kanske vet inte hur länge ni vart tillsammans men du måste ta hand om dig själv. Tiden läker alla sår tänk på det .. början är alltid jobbigast, och det är nog ennu jobbigare för henne om du känner med henne och pratar me henne och är ledsen för då får hon nog lite hopp om att få dig tillbaka. Följ din egen vilja är inte hon den rätta så ställ in dig på det och lev ditt liv och försök strunta i henne.

PARADOX CREW MOTHA FUCKERS

jag blev halvt dumpad idag, kändes ju jävligt roligt.

"du har varit tillsammans med ett moboffer alltså?"

jag har heller inga riktiga vänner, och jag känner mig inte speciellt som ett "moboffer"...
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

KarlKadaver P17

mobboffer?
vad är du för ett cp egentligen?
Hon lämnade sina vänner för mig vilket var ett stort misstag enligt mig, men det är väl hennes val?

Begge:

The show must go on! Det är tufft för ALLA som råkar ut för detta, jag råkade ut för det för inte alls länge sedan.

Visst det känns fortfarande, tanken av att hon ligger och myser med nån ny snubbe. Men fan, vi har inte hörts...och tillslut inser man bara att "The show must go on..."

Man har sitt liv, sina planer, och rätt som det är så har man hittat nån ny pingla att prata med... Och så blir det iaf för de flesta.

Det är inte lätt, men oroa dig inte det kommer lösa sig i det långa loppet.
Lägg av, är det sant?

2007-02-15 23:17
feeble 

tråkigt att höra=/

lo-pro

yepp! i know that.
trisst, jo menar ju det..
jo för fan! livet går vidare, det gör det ju.
nja, känns tungt nu i början men det går över det vet jag.
Har aldrig gjort slut med någon förut, bara blivit dumpad så
jag vet hur kefft det känns.

2007-02-15 23:20
Begge:

Jo, jag har precis kommit ur värsta deppen nu typ... Alla får ju höra samma saker när man är nere på botten, men fan... Man går ju vidare...

Lycka till!:D
Lägg av, är det sant?

2007-02-15 23:23
lo-pro

Okej, skönt att höra!
joo det är ju så.. Precis, bara att kämpa sig upp!

tack mannen!
fred

2007-02-15 23:27
hur länge var ni tilllsammans?
suck it dry bitches

2007-02-15 23:30
8 månader, men vi har höll på ett bra tag innan vi blev tillsammans.
Dock det längsta förhållande jag haft.

2007-02-16 00:42
Var där för henne om hon är ledsen och behöver prata, det är din skyldighet eftersom du gjorde slut. Så gör riktiga killar.

Enligt min åsikt. :)
Sariiiiiiiish

2007-02-16 01:06
Folk som dissar kompisar för att va med en KILLE/TJEJ
kaaaan suga min kuk och om hon sket i sina kompisar
för dig, så kan jag säga att hon förtjänar de så jävla hårt...

Dagens ungdomar... Fyy!

Någon sa..

TJejer kommer och går..
Men kompisar finns alltd där för dig..

Klok man.. Så väljer du att dissa kompisar, tro fan
ingen kan tröste en när man mår dåligt...
Highfive anyone, anyone?

2007-02-16 02:25

be till gud att han hittar en ny kille åt henne
och vem fan är du?

2007-02-16 04:17
Niito

TJejer kommer och går..
Men kompisar finns alltd där för dig..

... den vise sa inte?:

Tjejer kommer och går, men kompisarna består...

:) - Ta nu mitt inlägg med typ 2 paket salt! :P
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!

2007-02-16 09:31
IDIOT P20

lungt man, jag är inte religös på något sätt..
Men däremot växt upp med en kristen mamma, och nu är det mesta åt helvete i min familj.Mamma vill skilja sig,men pappa vill inte och är därför jävligt ledsen. Min ena syster har typ anorexia och min andra syster lider av nån slags stress vilket leder till att hon svimmar då och då och mår i helhet inte bra.

det känns bara allmänt skönt att be ibland, även om "Gud" kanske inte finns.

2007-02-16 09:32
Jag är ledsen att detta kommer låta hårt men jag tror inte att DU kan göra henne glad. Du har gjort slut och det enda du kan göra nu är att säga till henne att du fortfarande kommer att finnas där för henne och ställa upp om hon vill prata osv.

Glöm inte att ge henne lite space till att "landa" och ta in vad som hänt. Ring henne inte varje dag och fråga hur det är utan försök att låta henne få lite distans till det hela.

REC #26<br>Team EA-Racing

2007-02-16 09:38

näe jag vet=/.
Jo, det det jag sagt åt henne att jag alltid kommer finnas till hands om hon vill prata och så.

Jo, det ska jag göra.

fred

2007-02-16 10:25
det hänger inte ihop att du ska vara där för henne om hhon vill prata. vill hon prata är det förmodligen för att DU gjort slut, hur ska det gå?
too shy to shine
http://estailo.blogg.se

2007-02-16 10:29
låt henne vara. det värsta som finns är väl när den man älskar har gjort slut och ändå hänger kvar. så tror hon ju att du kanske ångrar dig men inte riktigt vågar säga det.
falska förhoppningar är salt i såren killen,
leave her alone.

2007-02-16 10:30
UtanAttTveka

amen
too shy to shine
http://estailo.blogg.se

2007-02-16 17:01
näe det är sant det ni säger grabbar..

fred

2007-02-16 17:09
jävligt okännsligt tycker jag.

2007-02-16 17:44
Nouveau

tell me?

2007-02-16 18:01

Begge: Been there done that så i´m feeling you man....

BAHA!

2007-02-16 18:05
IDIOT P20

Aight man, beklagar.
Tack! allt bra nu eller?

2007-02-16 18:42
Jag tycker att du ska bli tillsammans med henne. På så sätt är ni på samma nivå av må dåligt-skalan. Du är tillsammans med någon du inte längre vill vara tillsammans med och hon är tillsammans med någon som hon vet inte vill ha henne. Det är den perfekta lösningen. Ni kan till och med skaffa separata sovrum!
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-02-16 18:43
mr-t P19

bög? för att han bryr sig om hennes känslor? dö fjant, killen e mer man än du nånsin kommer bli. en man tar ansvar det är det som skiljer män o pojkar åt...

Begge 

Ta hand om henne, inte dalta med henne för det tjänar ingen av er något på, men om det är så att hon lämnade alla sina vänner för dig så betyder du förmodligen mycket för henne, och som du säger hon har ingen att vända sig till. så snacka med henne, håll kontakten, umgås som vänner, få inne henne i ett eget liv eller va man ska säga, låt processen ta lite tid, va hennes stöd som en VÄN. yeah.. be a man about this... no real man turn his back on an ex. girlfriend ... eller som du själv säger bäästa vän...

"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change

2007-02-16 18:51
jag undrar varje gång jag läser att nån e ''tvungen göra slut'' vad de egentligen handlar om??? du e inte tvungen till nåt, o blir du själv så kass av att inte va ihop med henne,vad e då ''måste'' ''bör'' etc etc???

misshandlar hon dig? i så fall bör du lämna henne, oavsett om de e fysisk eller psykisk misshandel, men i annat fall: lyssna på vad  du vill istället!!!¨

och..???

2007-02-16 19:09
Begge: jafan de va knappt 5 år sen nu så....fast de e fortfarande komplikationer med att skilda föräldrar...men sålänge dom e vänner osv så ska de nog gå bra! du vänjer dig...
BAHA!

2007-02-16 19:14
Finns det något sätt jag kan göra henne glad på?

Skit i det... du har gjort slut med henne.. men skriver du så här så tror jag att du innerst inne inte alls ville göra slut med henne..
Man gör inte bara slut fysiskt... man gör slut psykiskt också.

http://www.finest.se/drzamani

Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!

2007-02-16 19:20
gud hatar dig. mig med

2007-02-16 19:58
Februari verkar vara förhållandenas rötmånad. Men fan, mitt förhållande har aldrig vart bättre. Prisa vinterkärlek!
My heart lives in my vagina.

2007-02-16 20:26
Ge varandra lite tid ifrån varandra, sen när det är lugnt och båda känner att ni kommit över varan' så kan ni bli kompisar igen...

2007-02-16 20:32
Varfor la du in det dar om gud? Jag tankte vara serios for att jag led med dig ett tag men jag tappade all kansla for det nar jag laste om gud. Fan!

Men om jag ska forsoka vara serios:

Kan du ge oss mer info? Varfor gjorde ni slut?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-02-17 11:51
tack alla som lyssnar, tar åt mig av era råd.

candide P24

haha förlåt.
Jag gjorde slut pga av att jag ville känna mig fri, ha ett eget liv,
kunna umgås med vilka jag vill. T.ex om jag hade en gammal tjejkompis då fick inte jag umgås med henne, knappt prata med henne utan att min "flickvän" skulle skriva till henne typ " ge fan i min kille" ;o .. hon var svartsjukare än den sjukaste mörkhyade personen i världen.. Nu kommer 99% av alla som läser det här säga " är du dum i huvudet, varför dumpade du inte henne tidigare" osv.. osv.. i dont give a fuck. peace