I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pitbull terror

Övrigt - Blandat

   

2007-02-12 14:22

Pitbull terror

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,998204,00.html


Nu får det fan räcka. Alla dessa jävla smutskastningar gör mej fan galen. Har under det senaste halvåret sett så sjukt mycket artiklar om pitbulls och tusentals debatter om att de borde illegaliseras så jag mår illa. Som i den här länken till exempel, där aftonbladet får det att framstå som att hundarna åt upp sin husse levande, bara för att det har vart så mycket snack om kamphundar och hur farliga dom är. I det här fallet är det inte ens pitbulls som dom pratar om, utan en ras man kan relatera till dom? Och om det hade vart pudlar som tuggat på killen hade inte ens redaktionschefen höjt på ögonbrynet, men nu gäller det  2 staffordshire bullterrier som förövrigt inte har ett skit att göra med pitbulls, förutom att dom ser nästan likadana ut och också är kamphundar. Sen har dom också grävt fram skit om hundarna, om människans beslut att låta hundarna slåss mot tjurar till exempel, bara för att få dom att framstå så farliga som möjligt. Otroligt fult, enligt mitt tycke. Att svensk media får vara så partisk är helt otroligt. Och att dom sen försöker få det att se ut som en story som inte säger "Ni som vi står bakom i den här frågan, ni pitbullhatare, enjoy!" är så enormt jävla fult asså. Och i slutändan är det hundarna som får lida i alla dessa jävla gräl, även om det här är ett av människans misstag. Visst har pitbulls o kamphundar starkare temprament och är oräddare än andra hundar, men det är ändå i grund och botten människans jävla fel. Och när människan inte kan stå till svars för det så får hundarna ännu mer skit. Jag blir så jävla sne asså.

fuck all you haters!