Mitt x är otrogen mot sin pojkvän.
Nej, nu ljög jag lite, hon försöker...med mig. Hon ringer, vi träffas på krogar, hon mailar och kommer hem till mig vid dom mest konstiga tider på dygnet och gråter utanför dörren. Hon klänger, försöker kyssas och viskar snuskiga förslag, och hade jag velat så hade jag kunnat, men jag finner inget av värde i henne längre. Hennes kille verkar vara skittrevlig och jag kämpas med tanken om att berätta för honom vad som pågår, men berättar jag så har hon ju väldigt lätt att komma med "kontringen"; "han säger bara så för han vill ha mig tillbaka". GRRRR.
ställ in webcamen på spycam och sen tar du in henne i lägenheten sen skickar du filmen till honom då kan han ju knappast säga emot!
klart du ska säga de till honom, tror han inte på dig så har du ju gjort din del. eller få henne att säga de..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har du inga sms bevis lr nått??
ja jävlar vilken jobbig situation, du har ju som sagt antagligen inte så hög trovärdighet hos hennes nya, känner du honom alls? har du försökt prata med ditt ex om vad tusan hon sysslar med?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
karl antons förslag va iofs bättre än mitt,du bör ta alla chanser du kan att kör spycam!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Avfärda henne då, tillfället gör tjuven.
ja kolla karl antons förslag var skitbra ju lägg upp filmen här också så får vi betygssätta den också!
camen känns lite overklig då jag nästan äcklas av kvinnan. sms-bevis, visst, jag har även högar med msnkonversationer som går i stil med: hon: jo, men jag kan bara komma över så du vet, jag går sen... jag:nej. hon: jo men alltså, snabbt bara, jag gör det där som du gillar. jag. nej. avfärda henne? det är det enda jag gjort, bytt nummer, skaffat hemligt nummer på det nya, bytt email, bytt msn och jag funderar på att byta namn ;) pratat? ohja, men hon är helt oförmögen att ta åt sig något.
då återstår bara att säga til pojkvän!
jätte bra kommer han dumpa henne och sen kommer hon ha ändå mer tid att stalka dig.
when hur gammal är människan?
Wisdom is wonder
when P23 Stolt över dig är jag som säger nej till X, om man 1 gång gjort slut om det nu var hon som gjorde slutl då får hon skylla sig själv..
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
den som ändå hade dina bekymmer
en död moderat är en bra moderat
Säg åt henne helt enkelt... Fattar om det är svårt att berätta för honom men säg åt henne på allvar och fortsätter hon ändå får du väl försöka förklara för honom iaf.
Så det så!!
hur mycket väger en snickersbaren?
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
vanilj, hon fyller 23 i år. casp_ ja, jag önskar att jag hade problemet "vad ska jag göra av med resten av pengarna." storpajsarn, ja, jag tänkte faktiskt precis så innan idag. redrebel, kolla wikipedia.
When okej... lät som om hon var typ 17... vafan, dags för henne att bli vuxen kanske du borde göra henne riktigt pissed på dig, vara riktigt elak
Wisdom is wonder
Tänk om mina x gjorde sånt där :D - vore ju lycka.
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
beror kanske helt på vad för kvinnor du varit i hopp med, den här låter ju lite väl wacko
vaniljj, jag har varit så elak jag vågar. jag är ingen elak person. storpajsarn, jag har haft två långa förhållanden, hon var den första. oen, det är kött i grytan, salladen är besprutad och ölen är varm. trofast, prickskytt, krypskytt, skarpskytt, "sniper" är så 04 ;)
Människan är ju uppenbarligen trasig inombords, säg åt henne att göra slut med sin kille och hitta en ny.
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
mjauv, jag har försökt framföra det. men jag skickade iväg msnkonverationerna till honom idag med motiveringen; "jag tycker du borde veta vad hon gör när du inte är med."
Producent
2007-02-08 12:45
when. jag kräver uppföljare. hohhohoh!!!!!!!!!!!!! <3 :* ;* <3<3 drama
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
vapenvila, vad spelar det för roll om hon var "min" först? jag vill ju inte ha henne. fyra, han har varit online, mailet är öppnat, men han har inte skrivit något till mig.
ja eller hur, vafan hände sen! cliffhanger or what!
den här tråden handlar bland mina favoriter, måste få veta upplösningen på denna historia
du ringer hennes kille efter att hon varit hos dig och berättar.....och så ber du honom konfrontera henne, kräva lite svar på var HON är. han kommer lita mer på dig då. Clap.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
hon: jo men alltså, snabbt bara, jag gör det där som du gillar . You kinky bastard!
when P23 Men herregud du måste ju helt allvarligt prata med ditt EX om du nu inte e sugen på att ha henne tillbaka, vafan tänk om hon har gjort samma sak mot dej? Hon verkar ju helt allvarligt inte ha mycket moral i kroppen. Jag tycker du ska prata allvar med henne innan du blir någon sorts tjallare.
jag skulle dunkat henne direkt!
Panicc!
haha måste vara one of those psycho bitchizzz
Producent
2007-02-08 20:31
är det bara jag som tror att when är en hunk. vilken man tackar nej till nagon som upenbart vill ligga med en! man maste vara bra snygg da liksom.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra, eller en man med lite självrespekt.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Plant the seed of mistrust... And it shall grow no matter what. Muahahahahaha!!!
12.
ehhh knulla henne? vem bryr sigom värde hahahh
Straight up Menace
Uppföljning!
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
om ni läser så tycker han ju att hon är vidrig och att han redan skickat msn bloggarna(?) till henne MEN FRÅGAN ÄR JU : VAD HÄNDE EFTER DET???????? did she get the pyngel?
ayah, jag har pratat, oh så jag har pratat. fyra, njae, jag är bara... jag. lickthealice, jag. otrohet är det grymmaste man kan utsätta någon för och även om hon var singel så skulle ja inte ta i henne med tång efter vad hon utsatte mig för. uppföljning: 31missade samtal, 4mail, ett hot-mail från honom med löften om utdragna fingernaglar och ett x sittande i trapphuset efter jobbet.
hahaha coolt, varför hotar han dig, ärhan helt sne i huvudet?
storpajsarn, jag tror han mest blev arg. det jag hört om honom innan stämmer inte överrens med "hotet" han slängde fram. han verkar seriöst skittrevlig om man lyssnar på andra som känner honom.
jo kanske det, har nog själv hotat allt från 60åriga ragare på 7-eleven och små kids på stan när jag varit onykter. och jag är dum snäll annars. så inte konstigt han kanske fick flipen.
vad sa kvinnan i trapen då om dit ut spel?
samma som alltid tror jag, hon var inte lika klängig dock. det knepiga är att jag jobbar sena kvällar och kommer hem runt 5 på morgonen. att man orkar sitta och vänta då. hon fick prata lite och sen åkte hon hem. dom har tydligen inte gjort slut, iofs spelar det ingen roll så länge hon skärper sig och förstår att man inte kan göra så.
When: Ingen chans att vi får se mailet? Åtminstone utdrag från det? Det här är ju sjukt spännande! :o
honken, allt kräver avslut. mjauv, mitt eller hans?
when P23 Jag tycker det är grymt av dig att inte ta tillbaka henne även om för sex eller liknande. Tycker såna som du är ett bra expl på killar som kan motstå och ha självförtroende. Jag själv är likadan och skulle inte ta tillbaka mina X. på vilken "plan" det än ligger. X kan man vara kompis med men det är bara det inget annat om man gör slut så är det slut föralltid men som sagt kompisar går alltid att vara efteråt.
Tycker inte du behöver säga något till snubben, inte din sak. Däremot bör du ju kanske avvisa henne ordentligt, och säga att hon beter sig som ett svin.
Både ditt och hans. Främst hans egentligen, jag är supernyfiken :o