I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ville bara skriva av mig...

Övrigt - Blandat

   

2007-02-06 21:13

Ville bara skriva av mig...

...om en lyckad kväll med gumman min.

En helt vanlig fredag nästan som vilken som helst, men det var det kanske inte.
Jag jobbar på ett helt vanligt Svensson jobb 07.00-16.00 så när klockan slår sisådär 14.00 så börjar man känna i hela kroppen att de är dags för en after work bira. Men just den här fredagen så skulle de inte bli någon after work bira, för jag hade smidigt helt andra planer.

Jag skulle överraska gumman med både blommor, vin och middag, hajjaru slå på stort?
Så sisådär runt 18.00 så var det dags å möta upp pinglan och ge henne dom där 3 rosorna och dela ut den där härliga kyssen och börja kvällen på allvar.
Så vi begav oss, å nu va d inte snack om någon buss här inte, nej knappast, jag hade styrt allt i minsta detalj så varför skulle då inte en vit limosin vara på väg?

Vi hoppar in i den och jag behöver inte ens säga vart vi ska för de där hade jag å chaffisen redan pratat ut om. I limon så korkas de upp en skumpa vi utbringar en skål, men vette fan för vad riktigt, men härligt var det.

Nu var vi framme vid McDonalds och jag visste sen tidigare vad Linnéa gillar så de va ju inge snack om den saken att en McFeast skulle beställas, och på de strålande humör som jag var på så va det inge snack om att jag också skulle bjuda på plus meny.

Vi ville ha de lite fint så vi bad dem att döpa om ett bord till något mer "lite" seriöst så vi fick bord 4. Ett kanon bord om jag får säga mitt, fönster plats med utsikt emot Burger king, kan det bli bättre? När man är på middag så måste man ju beställa in efterrätt med, fast man är sådär äckligt mätt efter en hel meny ink plus meny. Men man vill ju inte snåla ur när man sitter på fin middag med gumman jag skulle ju slå på stort som sagt, så jag fråga Linnéa vad hon ville ha så hon svara: Glass med kola sås så utan en massa jidder så fixa farbror Hokke aka charmören in en sådan.

Klockan hade nu sprungit iväg lite så jag klocka den på 20.04 för å vara exakt.

Inte kan kvällen sluta så här efter en sån kanon start? Nej jag tänkte väl det.

Så vad kunde då vara mer passande än Avec? Inget!
Så jag tar med mig gumman dit, och bjuder på en bira, å för å vara exakt så sluta de med en jävla massa bira.

Klockan var nu 23.20 så de va ju första, bästa och snabbaste vägen emot bussen som gällde. Som allt annat den här kvällen hittills så hade allt klaffat utmärkt så vi hann med bussen utan några större problem. Nu var det raka vägen hem till mig som gällde. Linnea visste inget om vad som skulle vänta henne. Kände mig som någon charmig serie figur som hade stans största cup på G.

Väl hemma hos mig så höll jag för hennes ögon medan jag ledde henne in i badrummet. Kläderna åkte av med omsorg, och kyssarna börja vandra över hela kroppen. Kroppen dela ut varma puls slag, ena stunden kändes de som man va nära döden för att sedan tro att man var i himlen, man kan säga att jag hamna i någon slags trans, för jävligt jobbigt fast härligt på samma gång. Damn girl du visste hur du skulle förföra mig på a