I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp! Min rumpa är för liten

Övrigt - Blandat

   

2007-02-06 14:14

Hjälp! Min rumpa är för liten

Jag har en tjock och glad morbror som älskar korv över allt annat. Han är helt överygad om att det är guds gåva till oss industrialiserade och förslappade neandertalare och att han därför i sann och kristen anda, måste trycka i sig iaf en tre, fyra bamsingar i veckan. Han är lite knepig min morbror, men så länge han är tjock och glad så kan jag inte klaga...

Jag, å andra sidan, är en smal och glad prick som hatar korv över allt annat. Jag bryr mig inte om smack om vem som vill att jag ska äta det, eller om det finns någon större mening att läsa in i överdriven korvkonsumtion. Allt jag vet är att det inte spelar någon roll då korv smakar skit, och då jag dessutom inte ens har varit nära att bli konfirmerad, slipper jag Jesus & Co`s onda och fördömmande blickar. 

Jag är trots detta inte fullständigt lycklig och har t.o.m börjat känna avundsjuka inför min tjocka och glada morbror. Jag är inte säker på varför, men tror att grunden till mina barnsliga och naiva känslor gentemot min morbror är, hur paradoxalt den än låter,  att han han är tjock som lastbil, att han har en robust och pluffsig röv, medans jag är smal som en plockepin och har en rumpa som är extremt liten...  

Detta låter kanske lite löjligt, lite överdrivet att jag ens klassar detta som ett problem. Men att ständigt negligeras på dansgolvet, att jeans sitter som en påse nötter och en ständig smärta av att ens sitta i en lazy boy, är alla faktorer som inte går att blunda för eller skratta åt.  

Jag har en liten rumpa, och vill desperat att den skall växa. Hur går jag till väga? 

Jag har hört kvinnor beskriva mat som sätter sig direkt på låren. Finns det mat för män som sätter sig direkt på röven? 

Ska jag börja köra ass-excercises på gymmet?

Är sittdyna ett rimligt alternativ?

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.