roligaste någon sagt i sömnen..
ja.. roligaste ni hört någon säga i sömnen? jag ringde min flickvän runt 2 på natten.. jag; ella, sover du? hon; nej jag; jasså? vad gör du då? hon; jag värmer vatten jag; jaha? hon; ja.. jag; vadå värmer vatten? varför i helvete värmer du vatten klockan 2 på natten? hon; ja, du ska väl bada? det var rätt skoj :)
suck it dry bitches
Hahahahahaha!! Ah min lillebror brukar sjäga jävligt sjuka saker.. En gång tittade han på mig när jag hade en miniräknare i handen och så sa han: "Vilken konstig gjälm.."
hade en kompis i gymnasiet som var helt sjuk i huvet när hon sov, oftast blev hon elak och pratade om vargar som kom osv. vi bodde på elevhemmet i en vecka, och en kväll somnade hon nere i tv-rummet, och så började hon babbla, minns inte vad, men hon ville ha popcorn tydligen, så jag hämtade popcornen från rummet och gav henne, och människan börjar äta popcorn i sömnen! vi var helt rädda för henne, hon sa en massa konstiga saker och skrattade elakt, så vi stod en bit ifrån med en kvast i högsta hugg, hon tar upp en sko från golvet och slänger den rakt mot oss. sen vänder hon sig om, tittar rakt på oss, och flinar helt evil. hon vägrar att tro på oss när vi berättade det för henne sen, fast hon tyckte det var lite konstigt att hon hade popcornbitar i munnen, och popcorn på sig.
Wisdom is wonder
Vad jag själv sagt:-namn* sluta cykla i sängen för i helvete.! Vad någon sagt till mej:-Men jag är ju din strippdansör.! Hahaha..!
Jag står på samma sida som jag alltid stått på..<br> -Min egna.!
min flickvän började skratta så där diaboliskt som superskurkar gör i teknade filmer, moahahahahaaaa. och igår: hon; VA!? jag;va? hon;VAD ÄR DET?! *tittar sig förbryllat omkring* jag;inget..? hon; NÄHÄ!? *mumlar* skit i det då.
en kompis sov hos mig när vi gick i fyran så vaknade jag tidigare än henne på morgonen observera att hon sov hon: ett moln... jag: va? vaddå ett moln? hon: ja ett moln... jag: haha va fan snackar du om?? hon: ett gigantiskt moln höjer sig över skyarna!!!!
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
Min kompis satte sig upp en ggn i sömnen och skrek allt han kunde i ca 30sek... freaky.. Min mor när jag var mindre sa i sömnen: Bort med dina tassar från mina barn din jävla clown.... Fyfan va jag blev rädd när jag gick förbi hennes rum och jag hörde det... Sen har jag själv gått i sömnen när min bror och hans polare satt en hel natt och spela HALO... Jag gick in i hans rum och sa;- Vart är diamanten? Bror; va, vilken diamant... Jag; ja den där diamanten i HALO som ser ut som mephisto soulstone i diablo (en sten man får i diablo spelet när man dödar mephisto, en boss) Så gick jag ut på balkongen och kastade ut en solstol som stod på ute på ballen... Jag; Nej fan jag ger upp den finns ju inte. På väg ut från min brors rum så viskade han till min kompis - Jag tror han går i sömnen Jag - HAHAHHA *han går i sömnen, jätte roligt (med en sarkastisk röst)
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
ouf jaghar en till... Det var min bror som tala i sönmnen den här ggn... Jag min bror och e kompis (han som spela halo med peter) Var upp en hel natt och kollade på massa kult filmer Sen kl 6 på morgonen bestämde vi oss att gå ut och springa för att hjälpa oss kunna sova, vid det här laget hade då min bror somnat.. så vi ringde en kompis och frågade om han var på, yes sir sa han då.. När han väl kom försökte vi väcka min bror för att fråga om han var på.. Tydligen så hade han hört i sömnen att vi hade ringt en til kompis vid namn robert.. Bror - ja visst ska bara vänta på robert.. Jag - han är här Bror - nej han har nyckeln Robert - Jag är här! Bror - men vi måste vänta på robert han har nyckeln Jag - Vilken nyckel Bror - Nyckeln till ön Jag - vilken ö ? Bror - NYCKELN TILLDÖRREN SOM GÅR TILL ÖN! Då började vi alla skratta förrutom bror minsom somna om
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Har ingen direkt enskild historia, men min farbror brukade förr gå i sömnen och göra lite allt möjligt. Han har stått och baknat i väggar (jobbade som plåtslagare), lyft säng med fru i flera minuter (tränade mycket förut), och skrämt bl.a. min morbror som var god vän med han när dom var yngre, genom att stå över honom när han vaknade och skrika "Ringen, det är ringen".
Stora variga K.
jag: vart är alla andra? mirja: vadå alla andra? de gick ju för tre timmar sen jag: men kan du be dem sluta lägga pyramider i fickan på mig då? sen hade jag tydligen legat o sjungit på Brittas fitta i någon timma. Benny , en god väns far har en tendens att gå i sömnen. Min vän Petra upptäckte honom en kväll när han var på väg till byrålådan. Han stannar där, drar ut en av lådorna och börjar knäppa upp sin gylf. När min vän upptäcker detta säger hon:- Men pappa, vad gör du?! Benny förklarar lugnt o sansat samtidigt som han börjar kissa:- det kommer en häst och galopperar förbi!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
A long time ago, nej men i somras när jag var hos bruden, vi låg och kollade på the hills have eyes, men jag somnade, så frågade hon mig sover du? Då hade jag svarat, "Ja vad ser det ut som, är du inte tyst tänker jag gå hem" haha PEACE
//Crooked//
Kom på en till, jag hade somnat efter jag kom hem efter en skola, jag kanske hade somnat en timme, sen vaknade jag sprang ner för trappen, DÄR stog morsan och dukade, då skrek jag vad i helvete dukar du till 8 pers halv åtta på morgonen för idiot jävel, jag har brottom jag missar bussen, då knäckte hon sig och garva, efter ett par minuter vaknade jag till och tittade på klockan och såg att hon var halv sex ¨på kvällen hahahaha
//Crooked//
jag pratar en del i sömnen, men kan inte komma på vad jag har fått höra om vad jag har sagt. däremot så ska jag alltid förneka att jag sover när någon ringer o väcker mig. fattar inte varför. har haft en konversation i telefon i typ 15 min innan jag har vaknat.. en gång däremot så hade jag enligt mitt ex satt mig upp i sängen o råstirrat ut honom. han tyckte det var läskigt o gick o la sig i soffan o sov istället. haha
syumoan akoinwe!
han: jag vill ha sushi, massor av sushi!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Roligt och roligt, men min far har hemska mardrömmar varje natt... Man hör honom skrika, verkligen sånt hemskt skrik på hjälp och sen så alltid "Döda mig inte, döda mig inte, Eva hjälp mig!" (Eva e min mor)... Det låter så jävla sjukt...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Jag låg och lipade som faen en natt, verkligen tjöt... Brorsan frågade vad det va med mig, jag fortsatte gråta tills jag fick ur mig:- Jag vill inte att alfabetet ska va så fult!
För länge sen så gick min syrra i sömnen väldigt ofta, En natt så gick hon in till mina föräldrar och väckte dom. Sen frågade hon mina föräldarar varför jag hade sten under sängen när hon inte fick ha d. Sen gick hon o la sig. Hon har också stått o bankat på min dörr o skrickit att jag ska ge tillbaka hennes bandyklubba annars skulle jag dö :S Hon har ingen bandyklubba :P Annars är hon normal !
en polare satt sig upp i sömnen och började knappa i luften och samtidigt babblade han en jävla massa om seriekopplade datorer och skit, värsta föredraget, fett skumt.
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
shit va folk gör galna saker i sömnen. när ja va 6 år och min bror va 8 (vi delade rum) så vaknade ja av att han gick omkring i rummet.. jag: vad gör du? han: ja letar efter mitt ärtrör jag: varför? han: ja ska ut å skjuta ärtor sen låser han upp yttedörren och går ner för trappan och ut på gården, går över hela gården sen upp för en annan trappa och ställer sej och bankar på en grannes dörr.' då fick mamma bära hem honom. haha de va lite galet! men ingen granne va hemma i den lägenheten som tur va.
jag brukar prata med min pojkvän när han ligger och sover, tror han brukar prata om de han drömmer om. Kommer inte på nåt nu, men han säger fett roliga saker. Annars e den här skön : I aint never scared
JMD, Jag Måste Dansa!
kom på en till... min pojkvän: *mitt namn*, när vi blir gamla, tror du vi blir såna som har likadana träningsoveraller? gulligt :)
Wisdom is wonder
På URF i somras delade jag tält med en polare. När han skulle in och lägga sig låg jag redan och sov och har tydligen skrikit "väcker du mig en gång till så slår jag ihjäl dig, försvinn!!". Stackarn lämnade tälten och vandrade omkring hela natten tills på morronen när jag vaknade och han försiktigt stack in huvudet i tältet och sa "hej...får jag komma in och sova nu?" hehe, jag hajade ingenting! jävla fylla
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
mitt ex skrev ner grejer jag sa i sömnen. mitt favoritcitat är nog: "ååh jösses! jösses!! kolla älskling! elddrakar!!! "
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Roni hehe, sådär gjorde jag mot mitt ex en massa. typ när han försökte krama mig när jag sov så kunde jag väsa "rör du mig en gång till så sliter jag pungen av dig!" pratar fortfarande i sömnen nästan varje natt, men mindre våldsamma inslag numera.
Min flickvän satte sig rätt upp i sängen och började prata franska Jag: Va?! HOn: Håll käften ja känner väl min pappa än du..!! Sen somna hon om.. det va andra natten vi sov tillsammans..
"Vissa hävdar ju att vår isglass Igloo Cola anspelar på kokainmissbrukande eskimåer..." gb-glass
Ja känner väl min pappa bättre än du..!! ska det va..
"Vissa hävdar ju att vår isglass Igloo Cola anspelar på kokainmissbrukande eskimåer..." gb-glass
Skulle slagga hos en kompis en natt för nått år sedan då xbox var nytt. Satt där och spelade ett jävla bra tag och märkte aldrig att polaren somnat. När jag själv skulle lägga mig och sova fattade jag inte hur man stängde av xboxet så jag frågade min kompis hur man gjorde: Jag - Hur fan stänger man av xboxet? Finns ju ingen stänga av grej i spelet. Han - Ska vi läsa boken nu? Jag - Boken!? Han - Ja! den som jag inte får läsa för mina föräldrar. Jag - Sover du? Han - Den om finska möbler. Fyfan vad jag skrattade efter det.
Här kan du flyga vart du vill.
när jag var 8-10år gick jag in i föräldrarnas rum, öppna deras garderobsdörr och ställde mig där för att pinka, men dom lyckades hindra mig i sista och hänvisade mig till toaletten istället ;D.. jag blev ganska lack då och smällde igen toalettsdörren. en annan gång när jag blev väkt i storarummet, så skulle min farsa leda mig upp till sovrummet och efter sisådär 3 steg utbrister jag: jag: DET VAR HÄÄR! far: Vad var här? jag: HÄÄÄR! far: Vaddå? jag: Sambatåget från san paulo!!!
jag säger nåt i sömnen pojkvän: du pratar i sömnen. jag; nej du pratar i sömnen.
Polaren somnade framför datorn: "Vad gör du?" "jag är med orcherna" hahahahha
undrar vad det är som gör att man säger konstiga saker i sömnen? vad får folk att säga just de sakerna de gör?
Wisdom is wonder
När ja o några polare skulle åka tåg ner till gbg så hade vi en egen kupé.. en av dom som låg längst upp somnade först... plötsligt skriker han: VI FLYYGER!!! NEEJ TÅGET FLYYYGER!! ELLLER. NOOO BORDET FLYYYYGER!!!
Den Svenske Fanclub
jag sa 'sluta borsta tänderna' när jag sov, polarna berätta å sa att dom garva ihjäl sig. :P
min brorsa slet upp dörren sprang in i mitt rum , snodde täcket o drog till sitt rum igen. min bror har en våningssäng och man brukade vakna av ett " dunk " då och då men inget "AAAJ" det var lite komiskt..
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
min vän ligger och sover i min säng och jag sitter vaken och tittar film vän - men först var det sture, sten, ivar och patrik jag - va? haha vän - ja men varför sa ni ingenting till mig då??? jag sa ju att ni skulle ställa den i hallen!! men sture för heeeelvette! jag - hahaha vem pratar du med? vän - dom är ju störda i skallen hela jävla högen jag - är du allvarlig? vän - men först var det sture, sten, ivar och patrik.... jag - hahaha men vad fan jiddrar du om? vän vaknar till vän - frida, jag skulle vilja ha lite vatten. kan du hämta mig lite vatten? jag är verkligen jättetörstig jag - aa visst kommer tillbaka ca 20 sek senare och hon sover sen ca 1 timme senare börjar hon babbla om sture och gänget igen och jag igonrerar bara vän - vem fan är du? och vad fan gör du under min kudde? -sätter sig upp och lyfter på kudden och slår på något som inte finns- jag - är du störd? vän - jag blir psyiskt störd av det här, allvarligt! ge fan i min kudde, du hör vad jag säger men det skönaste var ändå när jag och en annan vän ligger och sover och jag vaknar av ett hysteriskt skratt, jag kollar på min vän som håller på att avlida av skratt. sen vaknar även hon och säger "vad skrattar du åt? kan du skratta tystare, jag försöker faktiskt sova"
MoDo - the Heart of hockey!
hörde av frugan att jag yrat om några laserbagetter härom natten... vafan e det?
När jag var liten (4-5 år) så gick jag ut i vardagsrummet och sket på mattan.
Walking the street of dreams
det sjukaste jag ahr gjort i sömnen är att jag pissade på min polares golv o sen stod jag i pisset hehe den där snubben som jag sov hoss han stod o skrek mitt namn skit högt men vaknade inte till! hahahah dör asså
Min bror fösöker väcka mig och mitt svar är: Jag: Håll käften Han: Va? Jag: Jag ska gå och köpa makaroner Kommer inte ihåg i detalj men de va nått sånt hehe:)
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Min farsa är mästare på att säga skoj saker i sömnen men för det mesta vrålar han bara sen skäller han på mig väldigt ofta i sömnen okså, han har nog bara arga drömmar för han skäller alltid på någon.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
sambo brukar alltid säga sjuka små saker i sömnen. Han: "aaaaa där JA DÄR!!!" *pekar på fönstret* Skrämde skiten ur mig.
What I said, yo!
när en kill-kompis började sjunga en sång om en annan kille, o snacka om att allt va så fräsht, cleant o soft. hahaha fan va kul vi hade åt honom.
Jag vaknade häromdagen av att jag drog iväg världens spottloska. Tjejjen vaknade och frågade vad det var som åkte i golvet.
En gammal polare berättade att han hadde gått till tvrummet i sömnen, hans syrra satt där och han sätter sig och hon frågan vad han gör och han säger att han sitter och skiter
vi var helt rädda för henne, hon sa en massa konstiga saker och skrattade elakt, så vi stod en bit ifrån med en kvast i högsta hugg, hon tar upp en sko från golvet och slänger den rakt mot oss. sen vänder hon sig om, tittar rakt på oss, och flinar helt evil. JAG SVÄR, folk som pratar i sömnen är RIKTIGT scary shit alltså!!
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
när det var helt tyst i rummet så vräkte min kompis, som sov, ur sig "skjut mig, det är lika bra" , grejjen som var så rolig är att det är ett uttryck hon använder dagligen^^ och mitt ex pratade med mig i telefon en gång när han sov. jag ringde o han svarade o han snackade på om en massa skit som gjorde mig upprörd sen när jag kom dit o skulle konfrontera honom så låg han ju halvdöd i sitt rum. o han mindes ingenting av samtalet vilket han beklagade sig för sen.
på sistonne när min mamma väcker mig på morronen o ja efett trött, brukar ja börja babbla om saker som e helt irrelevanta o helt ute o cyklar för andra, men en självklarhet för mig... som "ja måste ju döda dem som e runt om för att komma till mitten" "va?" "men vafan, ja måste ju döda dem runt omkring så ja kommer in i mitten ju!" "va?" en självklarhet
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
'' Ååå, Jag har alltid vela ha en såndär neonsvart brödrost! '' '' Vart är mitt paraply?! Det regnar som fan!! '' '' Jaa, du har rätt så ovårdat hår '' Har också utdelat ett antal slag, suttit mig upp mitt i natten o hånskrattat sjukt högt utan anledning, kastat saker omkring mig, vänt mig i sängen för att sova med huvet åt fel håll/i fotändan, försökt strypa folk i deras halskedjor mm.
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
Hittade min bror stående i hallen mitt i natten. Jag: Vad gör du? gå och lägg dig! Han: ne jag ska kissa Sen drar han ner byxorna och pissar ner telefonen i hallen, jag låter han kissa klart sen leder jag honom till hans säng, jag skrattade ihjäl mig hela natten
hahahahahhahaha!!!!!1
fullfjädrad när jag kickat en gås..