I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det mest pinsamma ni har sett?

Övrigt - Blandat

2007-01-24 22:12

Det mest pinsamma ni har sett?

Detta är bland det mest pinsamma och tragiska jag kommer ihåg att jag sett, tacktal ala feven, vad är det mest tragiska ni kommer ihåg?

"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman

2007-01-24 22:15

:S

2007-01-24 22:15
Ja. Fevens tacktal var lite pinsamt.

Inte ofta som jag tycker att något är pinsamt som andra gör. Men när hon bruden i fucking åmal försökte vara lika cool som bortgjort moodyson och dissa Loa Falkman så var jag tvungen att vända bort blicken.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-01-24 22:19
OT

candide

Var du med i outsiders för ett tag sen om folk som bodde i skogen? Du är sjukt lik en av dom medverkande iaf :/
Walking the street of dreams

2007-01-24 22:19
UUuuusch! ångest! Tur att hon försvann så snabbt.. huuuuuu....!
There is no way to peace and love, peace and love is the way.

2007-01-24 22:30
alla som är dåliga på auditions till Idol, jag kan knappt kolla på TVn när ja ser de, för de är så pinsamma

2007-01-24 22:32
idol auditions är ju underhållande :)

2007-01-25 12:09
^^
men dem kan vara smärtsamma som fan...

2007-01-25 12:19
Idols audition är ju bara tv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-25 13:08
DETTA! Fevens tacktal slår dock nog det. en vuxen kvinna. oh my.

2007-01-25 13:12
jag måste tillägga en grej här

jag och en annan snubbe satt och väntade på bussen mitt på ljusa dagen. bakom hållplatsen finns en cykel/mopedväg och en bigass buske. efter ett tag hörde vi ett mopedljud som närmade sig, men sket i vilket eftersom mopeder finns överallt.

den körde förbi och inte mer än två sekunder efteråt så hör vi däcken som lämnar marken och ett brak. då vänder vi oss om och ser mopedföraren ligga i busken med benen i vädret, mopeden över sig, måttligt utskämd. efter att han fått upp sin moped och rest sig ur busken tittar han lite snabbt på oss och sätter sig på mopeden och startar den - helt utan resultat. det sista vi såg av honom var hans tappra försök att leda mopeden längs vägkanten, medan vi satt på en varm skön buss som åkte förbi honom.

en annan händelse är när jag och en polare gick en runda i stan.
vi skulle gå över en gata med inte så höga trottoarkanter. just när vi är påväg över så åker en liten unge på 8 bast förbi oss på sin kickboard och tittar lite tufft på oss. detta var i väldigt hög fart för den delen också, efter att han vänt bort huvudet slår han framdelen på kickboarden i trottoarkanten och landar framlänges på marken och ligger där i några sekunder, reser sig upp och åker vidare. han åkte ganska snabbt därifrån och var vad man kallar jävligt rosig om kinderna. :p stackars barn.

jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.

2007-01-25 13:22
asså ja mår illa när jag ser fevens tacktal seriöst..
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2007-01-25 13:37
Azziz hahahaha den där glömmer man inte i första taget
!! :)

2007-01-25 13:41
D light

lite skadeglada,are we?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-25 13:59
Azziz
Åh fy den där människan har jag haft erotiska mardrömmar om. Riktigt otäck!

2007-01-25 14:09
shit hon idol anna när hon drog på med tredje ring ring och man trodde hon hade slutat HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAAHH!!!!!!!!

sen vill jag jättegärna liksom Naizo P18 veta om det var candide P24 som var med på outsiders och bodde i skogen och sånt??? slående likhet...elller har du bara tagit ett kort på honom..?

2007-01-25 14:26
den här är faktiskt riktigt kul...blondin + dator

2007-01-25 14:34
nazkar P19

hur vet du jag tror inte på dig förräns candide säger det själv!!!!

2007-01-25 14:43
Chaimeira P21: HAHA lång men JÄVLAR vilken DUM brud!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2007-01-25 15:14
Candide

Svara nu förfan!
Walking the street of dreams

2007-01-25 15:29
jag vill också veta...såg det programmet, sjukt lika tycker jag :S!!

2007-01-25 15:30
Chaimeira P21: hahah den där såg ja på tv.:D garva som satan =D

Sen kolla ja på de där när olika familjer åker ut till nån liten by i afrika..
Va en tjej från danderyd tror ja de va som åkte med sin familj..hade blont, lockigt hår.. så hon tog med sig plattången! ...
När dom kom fram upptäckte hon att de inte fanns nån el å försökte då värma plattången genom att sätta den i värmen ute på en sten vid vattent =D
åsså gick hon runt där å vänta på att den skulle bli varm ((^^
Ja garva så ja grina! =()=)
!! :)