I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

angående psykist störda pers....

Övrigt - Blandat

   
Breakare

2007-01-23 14:19

angående psykist störda pers....

well, ska försöka skriva lite mer vettigare sen sist fast ändrar lite på det hela :P, förra veckan i fredags bestämde jag o tjejen min att förtära lite alkohol, vi hadde mysigt m.m ute i solen och så, lite mer framåt eftermiddan så bestämde jag och tjejen att vi skulle gå till en kompis te mig som för några veckor sen var lite sur på mig och att jag och han skulle prata om det han va sur över så att vi återigen skulle bli vänner, men då just vid hans trappupgång så kom jag på att en ANNAN polare som bodde där som jag lärde känna i finkan, hadde jag träffat ute på gatan en dag och han sa då att jag va bjuden nåndag till att komma förbi och ta nån öl och så....så jag tänkte att jag och tjejen kunde gå förbi denne personen först och hällsa på och sen efter det skulle vi te polaren som jag skulle snacka me egentligen, aniway så satt jag, bruden, polaren och hans sambo då, där hemma hoss han och drack och så, hadde trevligt m.m....och just då när vi skulle gå en trappa upp (jag och tjejen) till polaren som va sur då, så vänder jag mig om och ser min polares sambo, dennes tjej asså springa mot mig o slå mig m.m, efter nån sekund så kände jag att stick och ett skärande känsla i halsen, därav jag känner att det spruta och rann blod över hela kroppen, jag som änna blev chockad o allt sprang då ut o försökte hitta en tel att ringa eftersom ingen utav oss hadde en tel. som fungerade, hittade en till slut men däcka av sen utanför lägenheten....vaknar av att en koreans läkare sa att de hadde lyckats stoppa blödningen och sy ihop sj såret fasst jag då o då va ytterst nära döden då, flickvännen e chockad, jag träffa aldrig polaren jag skulle snacka me, polaren jag träffa i finkan satte dit sin egen brud asså sambosen för polaren hadde inget gjort, han förklarade sen efteråt att hon änna var psykist störd och så....så jag undrar nu vad för människor som finns där ute egentligen..........vad anser ni om psykstörda människor?....denna gången försökte jag iafl skriva vettigare eheh....:P

HERB, bust a cap in yo ass