I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

knäppa dejter

Övrigt - Blandat

2007-01-24 16:55

svennen_kommer

Fågelskådartjej med bara death metal skivor

hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2007-01-24 16:58
Nej men på riktigt, finns d några sköna människor överhuvudtaget på såna sidor?

2007-01-24 17:04
Canadicken P22

^_^ nästan rätt, mimare som gillar kristen rock.

Svennen_kommer F20

en skön & snygg typ med intresse för musik & film & annat crap. menmen, man lever och lär. 4/5 spraydejtare är.. tja.. trista. fast det är som jävligt kul ändå. + att den 1/5 som man kanske stöter på gör det lätt värt det.
It's only gay if balls are touching

2007-01-24 17:06
Svennen_kommer F20

ja lätt. en av dom jag träffade där gillade jag riktigt mkt.

2007-01-24 17:08
syumoan F20 okej det kanske var att ta i. kom på att mitt inlägg inte var så genomtänkt som det verkade när jag skrev det...
 Ingen klass - Bara stil

2007-01-24 17:11
jag känner igen mig i pelle!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2007-01-24 17:53
Kupo P27
Kanske konstig fråga men hur många är villiga där ifrån?

2007-01-24 18:54

nu är det bevisat.. Killar e sjukare...

skönaste va ju grabben som gick i 6an o gängat en 17 åring :D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-24 18:56
Kom på en till. Träffade en kille som var jättegullig och snäll, men lite för blyg för min smak.
Haken var att hans bästa kompis var otroligt våldsam och vägde dessutom tre gånger så mycket som mig. Och han sa ordagrannt "Sårar du Jimmy, så sårar jag dig" med en knuten näve mellan mina ögon.
Ni kanske kan gissa att det inte fungerade särskilt bra.
My heart lives in my vagina.

2007-01-24 22:39
ReM

what..? villiga hur då?

2007-01-24 23:25
Träffade en kille, som betett sig hyffsat svinigt mot mig två år tidigare, helt random på stan. Han inleder samtalet med "hej, det var längesen! Shiit vad sexig du är, har du lust att träffas nån dag?", varpå han får ett tydligt nej. då lägger han "men vadå du är väl inte oskuld längre?" som om det vore enda möjliga skälet till att jag faktiskt skulle säga nej till en dejt med honom. cp.

2007-01-25 00:01
 olik P21
Menar du det jag skrev? Alltså jag tror han ljög ganska hårt.

2007-01-25 00:24
Ok.. ingen dejt direkt kanske..
men en kille på stan visade ballen och frågade om vi skulle knulla..
jag menar.. killar är typ sjuka!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-01-25 02:13
Ett tag sen detta hände

Varit ute på krogen med några vänner, har väl halv spanat in en kille som spanat lite på mig.

dansar lite, pratar lite, verkligen jätte trevlig och normal!

sen när det är dags att dra, tar han mig med ena handen på rumpan, andra i mitt hår. och säger typ

"oh mama, jag ser på dig att du gillar det dirty. Nu kan du sluta spela, slyna"

okeeeeeeeeeeeeeej.

Liknande situation uppstog nyligen med en annan kille, då fick jag utstå "grabba tag om rumpan och dra i håret" till låten Håll om mig av nanne grönvall

Varför detta beteende? Im no hoe

2007-01-25 02:15
kanske ska nämna att jag avvisade detta beteende fort som attan. Dansa går bra, men annat. no no

2007-01-25 10:21
svennen_kommer

nopez, not that one. Men kunde nog vart. :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-25 10:42
"oh mama, jag ser på dig att du gillar det dirty. Nu kan du sluta spela, slyna"

:D

låter som humor i mina öron.

2007-01-25 12:42
Inte för att vara sån och racka ner på nån, men jag tycker det känns som att kontaktannonser bara är till för freaks och folk som inte är sköna för annars hade dom väl kunna fixa nån "på egen hand".

Och om jag nån gång skulle få för mig att va med i nån sån där datingpryl så skulle jag hela tiden tänka att alla killar va töntar eftersom dom va tvugna att ragga över internet..

2007-01-25 12:54
Svennen_kommer F20

tja.. skulle nog hållt med dig för säg 5 år sen.

2007-01-25 13:03
när mitt ex för nåt år sen tog hem mig till sin familj för första gången på middag . då hans mamma kollar på mig o säger . ja du grabben, nu fick du för en gångs skull en riktig pudding ....

PINSAMT, skulle jag varea en pudding lixom? o om jag är de? hur fan fula va hans andra ex?