I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sluta på jobbet.

Övrigt - Blandat

   

2007-01-21 23:07

Sluta på jobbet.

Hej, jag hatar mitt jobb.

Jag jobbar med kundsupport, per telefon. Mitt jobb går ut på att hjälpa människor som har trasiga tvapparater, DVDspelare, kylskåp och tvättmaskiner. De som ringer till mig har alltid en av ovanstående och är därför nästan alltid förbannande. Varje dag står jag ut med folk som skriker på mig, medan jag ber om ursäkt.

Jag har nu tänkt att jag kanske ska ta och säga upp mig. Jag har redan betalt min hyra för februari och jag tror att jag ganska lätt skulle få ett nytt jobb ganska fort.

Naturligtvis skulle det ha viss negativ inverkan på mitt liv om jag slutade. Jag skulle exempelvis inte kunna köpa en del saker som jag gärna vill ha men inte behöver. Nya skor exempelvis.

Vad tycker ni att jag ska göra? Har bestämt mig för att åtminstone stanna i två veckor till.

Ska jag sluta?

"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.