Din extrainkomst.
Alla (nästan) har vi en liten bisyssla för att tjäna de där exta hundringarna i månaden, vid sidan om sin riktiga inkomst/bidrag. Allt för att kunna handla de där skorna eller de där ölen i baren och känna att det nästan var gratis. Ni vet vad jag menar. Vissa pantar burkar, spelar poker, jobbar svart eller kanske kränger stulna saker. Vad gör du för att göra sedelklämman lite tjockare?
dingrinn.blogspot.com
Vissa har släppt nappflaskan redan...
dingrinn.blogspot.com
vaktar hund frågar föräldrar säljer grejer jag inte behöver.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skriv en i min också. bellman ftw!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Jag skriver Bellmanskämt i folks gästböcker för 5 kronor stycket. Som bisyssla jobbar jag med telefonsupport.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
trimmad: varför skulle hon vara en lustigkurre? tror du det bara är en myt att det finns folk sojm säljer röka eller? sedan att det är ganska idiotiskt att skriva det här är ju en annan grej..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hemligheten ligger i att sälja crack cocaine. sen så kan man bli rappare.
back like cooked crack
jobbar svart hos en fastihetsmäklare
Joel413 P23 Det är givetvis inte någon myt, men vi vet båda att hon försöker göra sig lustig.
dingrinn.blogspot.com
pappa betalar
suck it dry bitches
varje månad drar jag in c:a 800-900 spänn extra på att göra ingenting, jag gjorde en skön deal med en person, jag kunde torska 2000:- eller så kunde jag gå plus, dealen gick hem.
http://www.sthlmmd.se
endast poker..
fortsättning följer...
jag lånar av folk utan att betala tillbaka...
Mabuhay!
Dealar sprit från finland till polare, går lätt 200+ per halvår.... För det mesta går ju till min egen kära sprittarm :) överskottet kan säljas
Men lika glad är jag för det!
-AJO- P24 jo, men det andra är extrajobb
jobbar som städare 2 timmar i veckan och försöker vinna massa pengar på jackvegas maskinger nåra gånger i veckan, men tror jag ligger ganska mycket back :(
puszel P21 Utveckla.
dingrinn.blogspot.com
trimmad: nej det tänker jag inte göra eftersom det handlar om halvskumma grejer
http://www.sthlmmd.se
Jag jobbar på lastbilscentral. Fast det är iofs ett jobb..
My heart lives in my vagina.
har inget sådant men jag skulle vilja ha nått mer utöver mitt vanliga jobb.
shimmy shimmy yo
jobbar på krogen varje fredag/lördag och en del torsdagar/söndagar. fast det är ju faktiskt en av mina huvudinkomster (den andra är studiebidraget) så det platsar kanske inte. det funkar iaf jävligt bra att kombinera med skolan, om man nu räknar bort den uppfuckade dygnsrytmen... inte för att man får mycket tid över till annat, men that's life :)
gör hårförlängningar, sminkar och klipper/färgar osv
fett värt förr i tiden, då man snodde tobak och sålde. Man kunde tjäna sig en liten slant per dag om det gick bra :)
Th1ef sweet, gör jag ocskå, fast det min huvudsakliga inkomst
min banner på min hemsidan, ca 1000 kr per månad där.. punkt.se utdelare varje morgon ca 4-7 lax där..(inget riktigt jobb, skitjobb f.ö) behöver 100 kr tillsimorgon, nån som vill köpa två bärbara usb 256 mb i varje för en hundring??
www.gbg031.se
"punkt.se utdelare varje morgon ca 4-7 lax där." Förstod inte riktigt :)
dingrinn.blogspot.com
vodka, cider och öl till lokala fjortisar för grova överpriset <3
Mina föräldrar sticker till mig litegrann mellanåt. Annars får jag klara mig på den (lilla) inkomst jag har.
trimmad P20 jag är din jobbiga tidningsutdelare på morgonen!
www.gbg031.se
trimmad P20 Han är utdelare av den fysiska gratistidningen punkt.se varje morgon. Hans lön där varierar, men den ligger mellan 4000 - 7000 kr per månad. :)
Skåne!
jobbar på krogen några helger då o då
www.soundcloud.com/lirzproductions
kan intyga att Daddy-Dan talar sanning.. haha!
haffad Haha jag är också .se-utdelare. Men såå mycket suger det faktiskt inte tycker jag... Och jag är skitjobbig verkligen jag lovar. Koffeinkickad och påklädd som en michelingubbe ;)
För han heter Glenn och hon heter Glenn...
har en pappa + att jag jobbar som telefonförsäljare 8)
Sariiiiiiiish
Förut brukade jag sno kläder, skor, parfymer, sprit mm, och sälja. Man kunde lätt fixa en tusing på nolltid. I stället för att jobba brukade jag håva in a-kassa och dra till nån håla och gå loss på bolaget, parfymaffärer, klädaffärer, sportbutiker etc. Det där har jag lagt bakom mig dock. Det är mer tillfredställande att ha ett meningsfullt jobb och tjäna ärliga pengar.
jag har registrerat ett företag och får lite jobb då och då. det är soft
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Håller i en underground fightclub
jag jobbar heltid så det är där min huvudinkomst kommer ifrån. sen får jag en del av mamma också. hahaha trots att jag tjänar bra. vad kan jag säga. det är roligt att spendera.
syumoan akoinwe!
-linn- F20 haha vart delar du ut? jag tycker mer det är jobbigt för det är så kallt..annars är det soft..
www.gbg031.se
haffad : min huvudinkomst kommer från punkt se, patetiskt va? fyfan va det suger alltså, tråkigaste jävla skiten ja har varit med om. fryser röven av mig varenda morgon och min rygg börjar ge upp. hur ofta jobbar du? d bästa e när man jobbar själv då kan sticka in på ngt köpcenter eller liknande o värma sig, annars gnäller alla jävlar o ringer teamledaren. suck. kom faktiskt precis hem från skitjobbet, har jobbat i typ en vecka och vill redan sluta, men vad gör man för att inte gå på soc? Ber till gud om fler förlängningar varje natt när ja lägger mig.
azziz haha jag har jobbat sen oktober..varje morgon..en gång jobbade jag 3 pass i raken..tror min rygg bröts då.. jag sitter o göttar mig i bibloteket nu..värme..värme.. idag har det vart så kallt.. brukar du fuska odumpa tidningar o sånt? haha :D
www.gbg031.se
Azziz F19 är du en sån jobbig tidningsutdelare?:D
syumoan akoinwe!
Tennistränare Vill du ha en privatlektion är det bara att meddela detta :)
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
emil_: vad sysslar ditt företag med då? Webbgrejjer å sånt eller?
Canadicken P22 i want;)
syumoan akoinwe!
Mixtapes, t-shirts, DVDs....