Igår var jag full.
jättefull, inte sådär kräkas på golvet å ligga å kräla full, men jävligt full. idag har jag varit bakis, kräkas 8 ggr å ligga å kräla på golvet bakis. vad jag än drack/åt så kräktes jag på nån minut, även om jag inte hade nåt i magen så kräktes jag galla nu kan jag iaf äta igen. men min fråga är som lyder försökte min kropp straffa mig genom att ta ut allt jag försökte ge den, jag ville ju bara att min kropp skulle må bättre med lite vatten å så, men icke.. varför kräks man på bakfyllan? det känns ju rätt så onödigt liksom..
http://www.sthlmmd.se
haha:D låter som en häääärlig dag män;) jag mår själv ungefär likadant, men ja spyr inte. men de låter som din kropp inte e glad på ditt alkoholsinne iaf:D haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sådär dålig har jag med varit några ggr. Det är då man verkligen förstår vad alkohol är. avtädning som sagt.
Forumssignatur...<br>
jo fast ändå jag har varit mycket fullare än så vissa dagar men ändå inte mått så här illa. 2 ggr förut har jag haft en värre bakfylla lucia 02 (tror jag osäker på årtalet) när jag drog i mig två st kir, dagen efter åt jag knäckebröd, testa å kräkas upp knäckebröd utan att man har någon vätska i magen och nyårsafton 03, kräktes i sömnen hos min dåvarande flickvän och låg som ett kolli hela dagen efteråt i hennes säng, hennes släktingar från frankrike var dessutom på besök, då skämdes jag inte lite..
Luktar dehydration o co lång väg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NU ÄR JAG FULL :D
^ Smart sagt.
CH KLOCKAN ÄR BARA 20_17!
^ Smart sagt.
Luktar dehydration o co lång väg. va?
Hahaha. Jag känner nog igen det där. Blir aldrig så full att jag kräks och mår illa, hur full jag än blir. Men det slutar oftast med "JAG SKA ALDRUG MER..!!"
Och knäckebbrödsgrejen har jag varit med om. Fyfan för att spy upp klumpar size kattungar.
Lite vatten i kroppen tror jag att han menade
Belive Dat!!
puszel Vätskebrist und so weiter. Vad drack du för rävgift egentligen?
jag drack faktiskt öl, jäger å vodka
sprit och öl brukar inte var nån höjdar combo..=)
Belive Dat!!
Jäger och öl är onådigt. Jag dricker bara sprit och jag blir aldrig bakis (så till vida att jag inte dricker annat skräp, typ öl).
Förgiftar man sin kropp så reagerar den ju. Duh. Alkohol är gift som är kul.
www.google.se
Det kanske var dålig sprit du drack? En gång så drack jag något jävulskap från polen och dagen efter så mådde ungefär som du beskriver det.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Alla ni som endast dricker sprit vet att vi slipper dagen-efterflamset...
har också haft "Spy galla baksjukan" va inte speciellt full, men dagen efter var jag helt förstörd. Kroppen har hamnat i obalans, och måste återhämta sig. Därför vill den inte jobba med mat. det bästa man kan göra är bara dricka dricka dricka vatten. sen sova sova sova.
mått likadant jag också, fast jag har ont i snoppen.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Något säger mig att du har haft kontakt med något som kallas tjack ;D
http://Soldjah.blogg.se/
Hum jag tycker mest det låter som vinterkräksjukan. Själv lyckas jag adlrig bli så full utan jag spyr redan tidigt på kvällen innan kroppen börjar snava och alla jackor i hallen hamnar på golvet till följd av min fyllebalans. Men jag antar att man kan bli så bakis och det låter fördjävligt!
Gerdaman
Jag drciker som en alkis men har aldrig blivit bakfull. I'm blessed!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Det är kroppens sätt att visa att alkohol är ett gift som kroppen inte tycker om, helt enkelt. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Dum fråga.. du borde veta att man spyr för att kroppen inte klarar av det gift som finns i magen, gäller allt.. och om du har supit som en gris så borde du förstå att din kropp har för mycket alcohol i kroppen.. dvs spyr
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Coolin' in the scene like a horse in a stable
hahah härligt Brukar också få så dära, direkt man försöker käka något till frukost så blire kräka av det hela, särskillt om man dricker mjölk fifan! Standard att jag inte äter nått förän 18 tiden dagen efter.. Värsta var ändå i sommras dag 2 på pdol när man gick in för att bli full direkt jag vaknade, spydde massa gånger innan jag lyckades bli full igen :D man har ju inte fått namnet spykungen för ingenting
Men lika glad är jag för det!
aaah fyfan, har haft såna fuckade 3dagars-bakfyllor, nu senast efter nyårsafton :( s¨jävla drygt, drick dig mätt på vatten innan du lägger dig när du e full så blir det inte lika illa :P
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Du sätter ju kroppen ur spel när du trycker i dig alkohol. Samma sak som att ens kropp skulle må bättre om man inte ramlade i trappor men får likt förbannat sämre rörelsekontroll när man är full. Liite långsökt kanske...
Uh, hade en likadan för några veckor sen. Kunde inte ens tänka på mat/ dricka. Då var det bara att försöka få i sig återställare, inte det lättaste direkt. Fick inte ner mat på flera dagar. :/
"..No more speed I'm almost there! "<br>
nyårsafton var ju ganska jävlig ja, risig i magen 3 dagar efter.. Nån som vet om det är farligt att spy blod föresten?!
Men lika glad är jag för det!
precis sådär mådde jag nyår 05/06 det slutade med att jag aldrig mer dricker cider för jag drack mig full på flertalet cider 7% och sen champagne
shimmy shimmy yo
Oredan P24 cider e för fjollor!
då dricker väl du det, jag gör det inte längre så jag är ingen fjolla
shimmy shimmy yo
Oredan P24 har aldrig gjort de, kmr aldrig göra de. :)
Oredan P24 haha varför inte?
prova själv o drick så många 7.0 or och sen ska vi se vem som är fjolla.
shimmy shimmy yo
Oredan P24 haha fatta la själv hur de är. klart man har provat. jävlas helt å hållet med dig bara. hahahaha
å va kul
shimmy shimmy yo
Oredan P24 inte för dig kanske.
inte för någon annan än dig det var så tråkigt att jag somnar
shimmy shimmy yo
Oredan P24 gör inte mig ngt. jag fortsätter å garvar.
7% cider är ju livsfarligt! drack 2,5 st sånna burkar en gång, o blev helt borta. gick ute o visste inte vart ja var. tur att min kille va där... o annars dricker ja typ 6 bacardi breezer o annat skit. utan o bli sådär illa ute
Princess_SF22 >Precis man dricker och det smakar inget sen så kommer allt på en gång Unimaginative>Patetiskt hur står du ut med dig själv?
shimmy shimmy yo
oredan: ja exakt! helt galet.
Princess_S F22 2,5x50cl = 1,25L (7,0% = 8,75cl alkohol) 6x27,5cl = 1,65L (5,0% = 8,25cl alkohol) större mängd burker/flaskor är inte lika med "värre" fylla.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric> Själv drack jag mer än 6 st 50cl 7,0% cider det blir lite mera alkohol
shimmy shimmy yo