I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nån som hänkar till Hollywood?

Övrigt - Blandat

   

2007-01-17 22:20

Nån som hänkar till Hollywood?


Jo, Moderaterna stänger ju ner Komvux nu och så där, och även fast jag inte alls på något sätt har dåliga betyg, så har jag verkligen inte nog för att t.ex. få en skön utbildning och kunna ha ett sånt roligt jobb som även ger så mycket pengar så man kan göra det man känner för ibland, och chansen att plugga upp dom är ju nu (som de lovade) borta.

Så vi kan styka alla akademiska jobb. Typ fösvara fattiga som advokat, hjälpa döande som doktor, lösa tankenötter som filosof eller forska i sköna grejjer som forskskalle.

Jag är inte så speciellt händig, jag försökte bygga en skålliknande sak i träkunskapen men jag sket i det och byggde ett kakigt backgammon så jag kan nog inte satsa på att bli det, och jag har redan gått 2 år av gymnaiset så jag kan inte hoppa på det.

Men jag behöver inte oroa mig att bli förkyld när jag går 4 kilometer till skolan varje morgon för jag har inget busskort, för tack vare SL's nya priser är det billigare att åka bil trots tullarna och vi har ju äntligen lyckats döda vintern genomväxthus effekten, så det är ju iallafall skönt.

Men till saken nu. Som sagt har jag inte, ja, kunskaper över huvudtaget. Så jag tänkte försöka dra till Hollywood eller nått med alla andra person i hela Sverige som också fått hela sin framtid förstörd för Moderaterna har utfyllit sina vallöften de lovade.

Vi kanske kan skriva en screenplay eller nått. Jag hand inte bangat på att gifta mig med Scarlette Johansson heller hon är bara några år äldre än jag, och ja, i Sverige vill jag verkligen inte leva länge. Jag orkar inte med det här landet, och Reinfelt vill ju tydlig bli av med sånna som mig.

Vilka hänger med till Hollywoods för att bli moviestars?

UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!