I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon som beställt från Digitalgravel?

Övrigt - Blandat

2007-01-15 00:25

Någon som beställt från Digitalgravel?

Som rubriken lyder, har någon beställt därifrån? Undrar om man får grejorna, om dom snor åt sig lite extra pengar eftersom man använder visa, hur mycket frakten går på och hur lång tid det tar innan grejorna kommer osv osv. Tänkte beställa därifrån men eftersom affären inte värkar ligga i sverige så började man tveka.

Fred.

Här kan du flyga vart du vill.

2007-01-15 00:26
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-01-15 00:27
Precis den ja.

2007-01-15 02:24
hör med dejavu här, han har beställt därifrån.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-15 09:52
Har beställt där ifrån i två-tre år nu. I början fick jag alltid grejorna efter fem dagar men nu på senare brukar det iaf ta tre veckor eller något. Senaste jag beställde har iof inte ens kommit ännu och det var typ fem veckor sedan. Tror dock risken finns att paketet ligger hos tullen och är redo för att skickas där ifrån alternativt att de inte har mina varor inne och inte kunnat skicka det eller liknande. Ska maila digitalgravel och fråga ang paketet så snart jag pallar.

De tar inget extra för att du använder visa. Frakten kostar mellan $16-27 beroende på hur mkt dina grejor kostar.

Värt att veta är två saker. Det första är att ditt paket kan fastna i tullen, då kan du räkna med att du måste betala dom en del pengar aswell. Det andra är att om de skickat ditt paket och det inte skulle komma fram till dig så får du ett tillgodo kvitto hos digitalgravel, dvs, du kan alltid räkna med att du får dina pengar eller kläder iaf.

En sak till, de få gånger jag försökt kontakta de på email har de varit rätt långsamma på att ge en ett svar.

2007-01-15 10:48
de finns ju svenska alternativ
(www.shelta.se)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-15 11:07
well, man kan väl knappast jämföra shelta och digital gravel.
nuförtiden fastnar fan alltid paketet i tullen och då är det knappt värt det.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2007-01-15 11:23
njae de e la en ganska bra motsvarighet tycker jag ng om man vill handla från en svensk butik. men dg är ju dg.

2007-01-15 17:46
Tack för svaret hangeye!
Får väl prova beställa.