Något skumt hände inatt när jag sov..
jag sover, mitt i natten vaknar jag av att jag är törstig.
Så jag går ner och tar ett glas vatten..när jag sedan kommer upp igen och lägger mig i sängen kan jag inte sova..så jag ligger och pillar lite på mobilen.. helt plötsligt så känner jag att jag blir typ varm i hela kroppen. Och det känns som någon DRAR/PRESSAR ner mig i madrassen. Någon som tex sätter sig på mig, helt plötsligt kan jag inte röra mig. Jag försöker och får typ panik, så jag tänker väcka min polare men när jag ska öppna munnen för att säga något går det inte, jag kan alltså inte prata heller. Så jagblundar och försöker med allt som går att röra mig och få ut något att säga, då när jag ska öppna ögonen igen känns det som det är världens grej jag får nästan inte upp dom. Men efter kanske 1 minuts kämpande är det som allt "lossnar" och jag väcker min polare som frågar vafan ja håller på med. Men jag bestämde mig för att inte säga något så jag la mig igen för att försöka somna. Vågade inte först, men tillslut somnade jag.
Vadfan var detta??? Kom ihåg att jag var fullt vaken och sov inte, så det är ingen mardrömm. Jag har alrig fått sådär förrut. Känns lite kusligt, e de spöken eller e detta något känt fenomen som man kan råka utför?? Någon som vet, varit med om samma sak, hört om detta? Förlamad kändes inte alls kul..