I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Proactive? Hjälper det?

Övrigt - Blandat

2007-01-09 00:18

Proactive? Hjälper det?

Hej!

Har inte så överdrivet mycket med finnar men tillräckligt för att jag VÄLDIGT gärna skulle vilja bli av med dem helt. Har testat apotekets skit "skinoren" eller nåt sånt och det sög fruktansvärt mycket så jag undrar om någon vet något om denna produkt

Proactive

?

Har för mig att nån polare sa att det skulle vara effektivt men ja, vill göra lite research

Förlåt för eventuella missförstånd

2007-01-09 00:23
det beror på helt från person till person, beror mycket på din hud.

det funkar på vissa och på vissa kan det bli sämmre.
:::The Iranian Stallion:::

2007-01-09 00:51
har skrivit om det på bloggen för ett tag sen läs här.

2007-01-09 01:31
Säljs det på tvshop är det dåligt. Något hårddraget, men så är det.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-01-09 08:21
har du mycket finar kan du få recept belagda medeciner för att dämpa det. dock torkar dem ut huden rätt mycket. har haft vänner som andvändet som yngre och det är väldigt effektift.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-09 08:42

För vissa funkar det ett tag till huden vant sig sen har det ingen effekt, vissa får mer finnar i början av behandlingen och sedan avtar det. Men det är olika, jag har inte hört många som är helt 100%igt nöjda dock. Testa Dermalogica, har inte hört något illa om det.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-09 09:27
Azziz: 1. Hur kan du allt det här?
2: Så om jag, precis som kahn, behöver nåt nice anti-finnmedel så ska jag satsa på Demalogica eller va det hettte?

2007-01-09 09:37
Det är ett märke, du ska satsa på produkterna från Dermalogica som är anpassade för "acne prone" hud. :) Många rengöringsprodukter för huden som går att köpa i apotek osv. innehåller mineraloljor som täpper till porerna, vilket kan tyckas motverka den önskade effekten.

2007-01-09 09:39
Adamskie

Fast det är med Dermalogica som med de flesta andra krämer, de funkar kanske för vissa, men för alla är det inte rätt. Min syster har använt den utan någon skillnad!
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"

2007-01-09 09:40
Reta

Word på grillen!

2007-01-09 09:43
Frida makes a point, det finns inget märke som kan garantera något till 100 %.

2007-01-09 09:44
Sen kan man väl tillägga att en nyttig kost, mycket vatten och tillräcklig sömn, motion osv. syns på huden också.

2007-01-09 11:39
Min egen erfarenhet säger att alla salvor, krämer, tvålar och stift som man sätter på "utifrån" är helt verkningslösa. Det enda jag åstadkom var att se ut BÅDE som en vulkan och saharaöknen i ansiktet, istället för bara som en vulkan...

Jag tackar Tetralysal för att jag numera har hud som Peter Jöback. Min lillbrorsa använder tetralysal även han. Skaffa en doktor och köp pillren helt enkelt!

2007-01-09 11:52

mästerkatten, hur allvarlig acne hade du ?

2007-01-09 12:27
adamskie:jag är grym, what can I say? Nej, men jag hade lite utbildning om hud när jag gick i gymnasiet. Dermalogica är ett väldigt bra alternativ, men jag kan inte sitta och säga att det kommer hjälpa just dig, men det är väldigt effektivt.

2007-01-09 12:38
jag köpte nåt som heter clearly gone, och jag tycker fan det funkar! de finnar jag haft fram tills jag började med det, håller på att försvinna, och inga nya verkar poppa upp... dock står det att det kan ta upp till 5 veckor innan man märker nåt, men jag tror faktiskt det funkar...

OM du nu vill testa det... kör på tabletterna... pulvret smakar verkligen skit... yuk...

dom skickar det snabbt oxå!

Wisdom is wonder

2007-01-09 13:08
hörde om nåt som hette typ aco acne nånting på apoteket? Nån som vet mer om det?

2007-01-09 13:08
sewsis 

Jag var ju inte invalid direkt, men jag hade fet hy och kraftigt med finnar runt munnen och pannan. Kinderna klarade sig bra av nån anledning, men framförallt i pannan hade jag ofta rätt stora blemmor, såna där som man fick klämma 3-4 gånger under en 2-veckorsperiod innan de försvann=)
Snelugg var min favoritfrisyr under högstadiet.

Det är faktiskt inte omöjligt att jag har nån bild från den tiden... jag ska kolla efter och kör en före/efter-inlägg:p

2007-01-09 13:33
mästerkatten. ieez. tack för den detaljerade beskrivningen :P

ja göör det !