Hej. Jag känner igen mycket i mig själv i dig då jag ochså mår dåligt och gillar att hjälpa andra eller att prata om negativa saker om både mig själv och annat, jag har kommit till sikt att det är mig själv det är fel på.. det är jag som mår dåligt och har en dålig bakgrund och det är det som gör så att jag fortsätter, jag försöker hjälpa andra för att känna mig själv bätte då jag inte klarar av att hantera mina egna problem och jag tror du har samma problem att du inte klarar av att hantera alla dom problem du har och utövar dom på andra igenom att prata med dom om hur dom mår etc men jag vet inte, det är vad du känner själv, läs detta och säg ifall du känner igen dig om du känner att du inte vågar eller kan ta dina egna problem i hännderna, jag kanske låter elak men jag har själv hört det många gånger att jag ska ge fan i andra före mig själv och jag måste börja arbeta på mitt eget liv. Ja, det är inte lätt ska jag lova dig, terapi är en bra ide och att lära känna sig själv hur den man är, att prata med sig själv och försöka se vad felen är och träna på att få bort dom, iaf nog skrivit hoppas jag var till någon nytta :) //caesar
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."