I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Oh dear. Ännu ett kärleksproblem.

Övrigt - Blandat

   

2007-01-06 23:39

Oh dear. Ännu ett kärleksproblem.

Jag var tillsammans med en tjej i nästan sex år, det var minst sagt destruktivt. Ingen utav oss behandlande den andra perfekt men jag känner att jag ändå "drog det kortaste strået" och fick mitt ego och självförtroende krossat. Jag lyckades dra mig ur och hon ville ha mig tillbaka, lockade med löften om ett bättre liv, ja ni vet. Jag vägrade.

Det gick ett tag och hon hörde av sig lite då och då. Jag saknade henne men lät mig inte lockas. Men en dag så träffade jag en annan tjej som välte omkull hela den värld jag försökt bygga upp. Hon var underbar på många sätt och jag blev snabbt upp överhuvudet förälskad och vi inledde ett förhållande. Detta förhållande har hållt i snart två år och jag trivs, antar jag. Det var spännande till en början, vi utforskade varandra, hade underbart sex, hade kul även på alla andra sätt och jag lät henne komma närmre än vad någon fått komma innan. Men det är som såhär; det har stannat av... Jag känner för henne, det gör jag verkligen men vi har hamnat i någon form utav "kompisrelation". Vi gör allt tillsammans och jag har kul med henne men jag känner inte lika starkt för henne, innan kunde jag säga att jag älskade henne, men nu känns det inte lika självklart.

MEN, ja, det finns ett men. Mitt sexåriga förhållande har kommit ifatt mig, eller ja, hon hörde av sig. Denna flicka har också en partner men skit i honom. Hon berättade att hon saknar mig och att ingen någonsin kommer betyda så mycket för henne och att hon vill ha mig tillbaka. Visst var vårt förhållande stormigt men oooh så intressant och spännande. Experimentiellt om något. Det märks på henne att hon mognat och verkligen förstått varför jag lämnade henne. kort sagt, jag saknar henne och "oss".

så; hur hade du gjort? levt ihop med den "trygga" och haft det helt ok, klart över medel eller hade du gått tillbaka till det otroligt passionerande? Jag är otroligt kluven. Mina känslor är starkast hos den "nuvarande", men min åtrå ligger hos den "första"...

Nytt nick? Ohja. The walls have ears.''
Ursäkta stavfel och dylikt, men scarface börjar nu.