Jag vill diskutera idioter.
Är jag den enda som hatar att till expemel åka tunnelbana, pendeltåg eller buss in mot stan, eller var som helst, på grund av alla människor. Står jag på ett fullpackat tåg, så blir jag så jävla förbannad på alla omkring mig, de trängs, luktar illa och värst av allt, de ser ut att njuta. Alla ska även först fram, det finns inget som heter 'släppa fram', inte ens folkvett finns. De har alltid mest bråttom och ska fram först av alla, utan någon som helst hänsyn för medtrafikanter. Rulltrappor. Att stå i en rulltrappa med massa andra människor som står och gungar så man får deras hår i ansiktet. De ska även alltid gå förbi, även om man, som en mönstermedborgare, snällt släpper fram dessa människor så muttrar de bara att man är en idiot. Jag hatar praktiskt taget mycket folk omkring mig, åtminstone folk jag inte känner, och som dessutom står och pressar ihop mig mot andra äckliga medmänniskor. Det kanske är en sorts klaustrofobi, eller liknande, jag vet inte, jag vet bara att jag blir förbannad av mycket folk som är på mig. Är det flera som stör sig på sånt här, och nyligen insett att alla förutom en själv är idioter?
Signatur får rum här
Eller så borde du ta ett djupt andetag och sluta bry dig så jävla mycket, du är en sån som blir förbannad av att någon tittar på fel sätt på dig också va? mm jag vet typen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo. Hatar att åka tuben på morgonen, ingen flyttar på sig när man ska av och när man tränger sig fram börjar dem tjafsa... Speciellt såna som står och glor på en... Fast dem vet att man märkt det.. Fuck it... Påminner lite om timbuks låt, pendelparanoia... Fet låt för övrigt
...och det är det som är så fint med whoa!
Jag är likadan. Hatar verkligen att tex åka pendeln till stan, pga av allt folk. Väl inne i stan skulle jag kunna ta livet av mig. Man måste trängas, och man måste gå slalom mellan alla människor. Mitt flickvän blir alltid förbannad för att jag springer ifrån henne i rulltrappor, men jag klarar verkligen inte av att stå stilla i en. Nej du, folkmassor är det värsta jag vet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltså att vara i folkmassor kan vara sjukt påfrestande, typ vara på ge-kås där alla tanter verkligen kör på en med vilje för att komma först till 3 disktrasor för 10 kr hyllan. Men att bli förbannad och se alla runt en som idioter låter jävligt överdrivet i mina ögon.. ta det kool istället och kramas
...Glömde... Det aboslut värsta, är när man står på ett överpackat pendeltåg, ni vet, riktigt sådär överfullt, och man kommer in på en perrong där ALLA ska på. De ser att det är fullt, men ändå. Hatar! Blev så för mig i Älvsjö en gång, jag fick panik, hoppade av och tog taxi hem :)
Flytta till Norrköping så får ni åka spårvagn istället för tunnelbana! Här är alla trevliga.
"Är det flera som stör sig på sånt här, och nyligen insett att alla förutom en själv är idioter?" ord.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Snara F18 Absolut inte, det här är en av få saker som stör mig ordentligt.
Titta på mig hur mycket du vill.
Signatur får rum här
Det är en överdrift att säga att alla människor är idioter, men större delen av alla människorna i Stockholm är oresonliga, otrevliga, hänsynslösa idioter. Men jag älskar alla ändå :)
Signatur får rum här
så åffer nu visade du lite kärlek nu gillar jag dig mer!
Asso, po mårånen är ju alla stressade, det kan vara därför dåm är åtrevliga.
Snara F18 Jag gillar dig mer när du inte är en surpuppa, jag med :)
rätt P1 Var alla Å-na en salut till min ödmjuka ära, månntro?
Signatur får rum här
Haha, niceness ;D
Signatur får rum här
jag har alltid vetat att alla förutom jag själv är idioter. därför har jag flyttat till åland och bor i hus i skogen där jag sällan behöver ha direktkontakt med andra mänskliga varelser.
mina helger i stockholm är dock alltid en upplevelse, men eftersom jag slipper konfronteras med stadsbor dagligdags har det utvecklats till en mycket intressant freakcirkus.
och apropå: sneluggen är tillbaka. mycket chockande att upptäcka en återvändande fredag.
behave young scallywag!
boondock_saint F21 Väldigt klöver att flytta till ett annat land i jakten på att få veta vem som är den riktiga idioten, får jag flytta in hos dig?
Ser nu att det låter sarkastiskt, men det är det inte.
Signatur får rum här
åffer
det där gick rakt över huvudet på mig (var det jag som var idioten? eller de? eller du?), men flytta in du bara. se dock till att ta med egna gummistövlar.
jo, och koffeinfritt kaffe. det saluför de nämligen inte på hugos livs.
och jag hoppas du kan svinga en yxa!
behave young scallywag!
boondock_saint F21 Nej, du var inte idioten, därav förklaringen längst ner i mitt förra inlägg :)
Jag kan klyva ved och köpa gummistövlar samtidigt.
Signatur får rum här
"...och värst av allt, de ser ut att njuta." haha roligt
åffer
det var väl det jag tänkte. annars hade jag nämligen varit tvungen att döda dig.
fan, du kan du! jag antar att du då också sitter på den översta laven i bastun och bara skopar på vatten, och medan alla andra runt omkring dig dör så skrattar du bara lite sådär överlägset?
behave young scallywag!
jag är nog en typisk såndär jobbig idiot i kollektivtraffiken, jag reser mig upp för tidigt och säger URSÄKTA när jag inte kommer fram ordentligt även när de redan har börjat flytta på sig, och ibland kan jag inte hålla in en stor suck när någon sätter sig bredvid mig som jag finner störande. sen hatar jag alla dom där som beter sig som jag gör i buss och tunnelbana men det gör ju inget för alla är ju idioter utom jag
boondock_saint F21 Jag bygger en ny bänk längre upp än den högsta, där sitter jag och smiskar mig med granris som är vasst som satan, och då och då avger jag ett högt, men belåtet ljud för att visa vem som bestämmer i bastuklubben.
I am all that.
Signatur får rum här
Jag har perioder när jag verkligen inte tål andra människor. Igår var jag tvungen att byta plats flera gånger på tuben och pendeln pga jobbiga barn, gapiga tonårstjejer, parfymindränkta tanter och svettiga gubbar. Jag vet att det är jag som är övergrinig och korkad som inte tog med mig mp3n när jag ska va så grinig och jag vet att även om jag är tyst och snäll nu i kollektivtrafiken så var jag INTE det när jag var fjorton. He without sin cast the first stone hehe. Det kommer inte vara jag that's for sure men ja jag blir irriterad så stäm mig!
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
åffer
hahaha! vill du gifta dig med mig?
behave young scallywag!
ja glider burre till skolan den är alltid sjukt proppad. men sen är den endel pajjasar som sätter sig på yttre sätet och sin väska på det innre sätet, även fast folk får hänga knäväck i taket! oftast en tyst medelålders kvinna(fina fördommar) men det blir jag arg och helt galen på! då brukar jag iofs be idioten att hoppa in så nån annan kan sitta, men det ska fan inte behövas en tillsägning. oj det blev långt men spela roll.
PAO!
boondock_saint F21 Jag har behov. Det ska vara dyra ringar, bra sex, fin bil, fin villa, fin bastu, fin flicka och en till fin bil.
Signatur får rum här
wtf det är en stockholm syndrom bara kostymnissar och förortspendlare inte konstigt att sthlm är obehagligt och drygt
i got this guitar and i learn how to make it talk
Glöm inte, även världens bästa län!
Signatur får rum här
tur jag bor i bohuslän
i got this guitar and i learn how to make it talk
Jag hatar pendlare. Åker 1 h pendeltåg fram och tillbaka varje dag, och det finns inget värre släkte av människor än pendlare. De ska alltid grina och sucka om tåget är försenat, som om just de har mest bråttom hem till sina villor. Sen är de alltid otrevliga mot personalen och skyller allt fel på dem, som om de kan göra nåt åt förseningar och trasiga tåg! De nedvärderar alltid ersättningsbussförare också. Usch.
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Välkommen till stan jävla lantisar! Ni är säkert dem som står still på vänster sida av rulltrappan oxå.
Hur tänker du nu?
ärkesvin P20 Jag har bil :)
Men många föredrar att ka tåg in till stan i stället för bil, eftersom det kanske går smidigare vissa gånger :)
Signatur får rum här
åffer
all set! inget problem att det är ett mansion i solitt guld hoppas jag?
behave young scallywag!
Hangaround
2007-01-08 10:34
Är detta kanske den 10:e tråden på ett halvår om hur folk stör sig på komunaltrafiksvett?
Men okej, fuck it. Jag ger med mig. Fyfan för backpackers i tråga vagnar.
åffer, är du 65 år?
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Rent hat. HAT! Jag klarar inte av att ga pa stan en dag nar det ar fullt av manniskor. Att ga pa drottninggatan i hufvudstaden en lordag efter lon, det gor jag inte. Jag gillar att ga fort, mycket fort. Och eftersom de flesta ar langsamma och kraver mycket tid att se pa saker sa kan jag inte vistas i samma miljoer som ni vanliga dodliga.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
jag har kommit på att jag tycer ganska tilla om männiksor:D har en ny kollega. från att ha suttit sj'lv i mitt övermysiga rum på jobbet så är vi två. o min nya kollega o andas så himla tungt att jag knappt kan koncentrera mig på mitt whoaande. gaaaah.
syumoan akoinwe!
bidrar väl med mitt eget missnöje:
alla dryga jävlar som spelar ett opnaturligt stort instrument som tvunget ska ta upp en halv jävla buss med sin bas ellercello eller vad dom nu släpar på. som vanligt ställer dom skiten i mittgången så en halv buss spärras av. tycker fan dom borde stå längst fram å betala alla för at tman ska åka buss tillsammans med dom. eller i varje fall sponsra en ny buss i månaden med tanke på vilka jävla skräpbussar som kör runt.
musikanternas fel man blir trött och vill ta fram sin pistol och sen skjuta folk
om man slutar muttra och se ut som om man käkat en citron för att nån råkat röra ens axel i en fullpackad tågvagn blir man garanterat trevligare bemött kan jag lova
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
åffer: Rulltrappor. Att stå i en rulltrappa med massa andra människor som står och gungar så man får deras hår i ansiktet. De ska även alltid gå förbi, även om man, som en mönstermedborgare, snällt släpper fram dessa människor så muttrar de bara att man är en idiot. Jag tycker snarare problemet är alla de som står och är tjocka (till beteendet iaf) blockerandes mitt i rulltrappan, bara för att de är för lata för att gå. Det är tillåtet att röra på fötterna trots att man står i en rulltrappa... ett liknande problem är sega jävlar som går i bredd på trottoaren. Eller det allra värsta: när man hör att ett tåg kommer in, så börjar de "skynda sig" i snigelfart som om de var handikappade eller något fast de i själva verket är fullt friska (fysiskt iaf). Det enda det resulterar i är att både de och en själv (det går inte att komma förbi dem när de lufsar i rulltrappan) missar tåget. Ja, jag är stadsskadad.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
jag hatar ALLA exkluderat mig själv! jag är den ENDA personen i världen som är normal
www.youtube.com/prendel
Alla är idioter tills de bevisat motsatsen. Väldigt få som gör det dock.
Skåne!
åffer Får jag fresta med en retorisk fråga? Är du rätt man med alla dina påståenden? Njaa, för jag vet hur vi kunde bete oss för ett par år sedan. Och känslan sitter kvar ända ut i fingertopparna. Miszz you boy!
k1337oris
Jag höjer rösten och skriker "Ur vägen patrask !" Works everytime. Folk blir så förvånande att de hoppar undan och rynkar på ögonbrynen förundrat.
Producent
2007-01-08 14:50
Jag har heller aldrig gillat idioter speciellt mycket.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Undan för Bernadotte , brukar funka rätt bra
Efter att ha varit inne i stan dagarna innan julafton känns trängseln på pendeln helt lugn. Trängseln i sig är inte speciellt jobbigt, det jobbiga är när man gått av vid ngn stor station där alla ska av och strömmar ut mot en utgång. Finns alltid folk som helt plötsligt stannar till (turiststannar, som jag kallar det), utan att tänka på att det finns massa människor bakom. Blir mindre krockar då. Inget jag stör mig på, men inget jag gärna vill ha heller.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Jag kunde inte sagt det bättre själv (bättre än trådskaparen)! Det är en jävla pina när man ska gå av i TC varje morgon vid 9-snåret.. det står 50 idioter och blockerar dörrarna, för att inte tala om dem som ska in när man ska gå ut och på allvar verkar tro att tåget kommer lämna perrongen tidigare om man tränger sig på så snabbt som möjligt. Jag hatar verkligen alla människor som befinner sig på en perrong på mornarna...
"Med poesi besvarar jag ert sladder"
Breakare
2007-01-09 09:53
fan grabben du e paranoid :S:S:S:S
HERB, bust a cap in yo ass
Jag skricker högt inombords varje gång jag går på stan. "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!"#¤### IDIOTER GAAAAAAAAAH!"#¤#%%#!" typ så.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!