Drop in solarium på söder i Stockholm som har öppet idag?
God eftermiddag blekfisar... Idag är det ju lite keffa öppettider i och med att det är trettondag eller vad det heter. Jag undrar om ni VET nåt bra drop in solarium som har öppet nu på eftermiddagen och framåt kvällen? Hit me.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
Är du inte redan brun?
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
eriksdalsbadet e säkert öppet.
nej det är det inte.
emil ge dig.. solarium. pfft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gå till nåt sånt obemannat solarium då. finns på lundagatan vid zinken, högbergsgatan (är jag nästan helt säker på), osv. eller solhörnan vid södra station (rosenlundsgatan), det är ju en kiosk så dom måste väl ha öppet en röd dag?
Ämli: Har du varit på solhörnan nån gång, "solhörnan spel & tobak" känns så där lagom fräscht :P
det har väl inte med emil att göra, det har mer med solarium att göra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rostad P18 Det första jag tänkte när jag läste rubriken Emil, du vet väl att det inte är nyttigt att sola solarium?
ask Beavis, I get nothing Butt-head
hornstull vet jag att dom har dropin, längre upp i backen mot västerbron . vänster sida
Holden makes a great deal to australia
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Emil: Nästan inget solarium känns så fräscht alls tycker jag. Men om du bestämt måste sola IDAG så kanske du får nöja dig ;) Och jag sprayar och torkar alltid av solariet innan jag lägger mig, så har man åtminstone gjort sitt bästa.
Ämli: hehe, det gör jag alltid, oavsett vart jag är :)
Såg nå solarium i Hornstull när jag var där på nyår. Du går upp mot spärrarna vid bussarna, sen viker du av höger och när du är utanför stationen tar du höger fram till Konsum, sen går du över först ett litet, sen ett stort övergångsställe och så står det Solarium yadayada. Efter övergångsstället knatar du upp för en liten backe i 10 meter sen är du där. Öppet varje dag mellan 10-23.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
bloody_alboz Jag väljer att bara skratta åt ditt inlägg, men snälla sluta skolka från svenskan.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Finns ett på Ringvägen som alltid (?) är öppet, ser fräscht ut från gatan iaf.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
La_Janina På Söder i stockholm.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
RandomHero - såg det efter jag skrivit inlägget :)
Alla drop ins har väl öppet 6-23
finns ett här på östgötagatan, halvvägs upp i backen från folkungagatan till mosebacke. bredvid highlights. det såg öppet ut när jag gick förbi nyss iaf.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
skulle just säga samma som albin
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
säger som albin och den under, det är ett fräscht solarium det rekomenderas
ja det är faktiskt rätt fräscht där.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
ja tror att dropinet vis hornstull har en makapär enbart för fejjan, det har de haft förut i alla fall
och det är rätt billigt att sola hela kroppen, så bara ansiktet kan ju inte vara mycket dyrare. nån tjuga eller två.
njaa, typ 50 spänn kanske skulle ja tippa på
det beror ju på hur länge man solar... (host, Blowhoe, host) :D
det är iofs sant, men det hinenr ju knappt startas upp innan den släcks ner om man ska sola för en tjuga eller två
Crunk_Dude bor på Ringvägen.