Smuggel sprit?
rent utav nyfiken vad går spriten för i eran stad själv bor jag i karlstad å här ligger smuggel runt 100-150 för billig skit sprit aka gorbatjov eller liknande..
Montana luktar gott
100-200 här, beroende på hur billig turk du hittar ;)
alltså säg gärna vad det är för sprit, fär 'r det vodka är 200 spänn riktigt dyrt, men är det JD så är det ju ok
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vodka, gorbatjov,Jeltzin rammanov all billig skit
Montana luktar gott
Här kostar en flaska 70cl vodka 150kr ,wiskey 70cl 150kr, sen 1L kostar 200kr.
//Dj_Leon\\
en liter jeltzin för 140 glada bagare en 70's finlandia för en hundring.. En liter jäger 200.. Gin 200 Wiskey 200 om man vill ha snabbt i visby.. Har du tillgång till bil så kan du ta en roadtrip till en vis fiskehamn på den gotlänska landsbyggden.. Kolla vad dom har på båten o handla för en spottstyvel..
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"
Jag köer mest smuggel braj
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
hahaha smuggelbrajj!!!!!!!!
Graffare
2007-01-05 04:54
I södertälje är det 100 för en 70's och samma pris för en platta bärs
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
när jag var tillbaka till gnesta var det 120kr för en 70cl levererad till dörren. i sthlm har jag nog aldrig en stöt på fenomenet mer än polare som säljer åt polare efter tysklands resor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zaranoff wodka; 100 - 150:- Platta bärs; Slots, carlsberg gold, harboe gold; 150 - 200:- Svindyrt med tanke på vad de köper in det för.
http://Soldjah.blogg.se/
Aah, vafan.. här är det ju alexandrow eller mümmelmann som gäller. 150spännos flarran men jag har fan nyårslöftat mej att aldrig röra skiten igen. bara i absolut nödfall. hehe
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Breakare
2007-01-05 10:04
150 lr 110 för ett block o 120 för en 70 :P
HERB, bust a cap in yo ass
tror det ligger på 150 men köper aldrig smuggelsprit.. vanlig sprit från systemet ligger ju nästan i samma prisklass.
K.I.S Killaz In Suits
1 vodka 150 2 liter tetravin 100 kr
My heart lives in my vagina.
Th1ef P12 Grymt blåst. Här går ett tetrapackvin för 20:-/litern
130 spänn för ett flak öl och samma för vodkan. fast jag känner bara en smuggelfamilj.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
mellanöl tur att jag inte köper smuggelskit då? Öl för fan.
Cuntlick, en 70's ¨på sytemet är dyrare än så...
Lund: Zaranoff 100-120 kronor och Sort Gold/Slots Gold/Spendrups 110-150 pesetas
Rör inte min prilla !
vart fick man en vodka för 80
Södertälje
Th1ef P12 En annan handlar ju bara på systemet :P Litar inte riktigt på den skiten man får hos turkarna. Dock handlar jag öl ibland.
vodka 100-lappen typ, ölen likaså
ask Beavis, I get nothing Butt-head
jag handlar bara sprit på systemet.
mellanöl och jag skickar någon av mina slavar att köpa från systemet. Så jag slipper beblanda mig med smuggelvaror hur som helst.
Th1ef P12 Så blir jag också behandlad av mina bitches som är under 20 år. De på systemet tror nog jag är storalkis. Men känns lite onödigt att de får supa på krogen, men inte på förfesten. Men det är en annan historia.
mellanöl Skillnad där, du har bitches, jag har slavar. Fast det låter lite som att du är deras bitch som springer på systemet åt dem ;)
Th1ef P12 Du vet, tjänster och gentjänster ;) Jag agar dem på rumpan några gånger om de varit stygga.
Kinky:D
15L på skattefri dunk nåra dollars bara;D
walla babak
mäsk: 20 kronor/liter hembränt: 400 kronor/5 liter jag handlar bara lokala varor och tänker på miljön :D
Rehab is for quiters.
Gävle i sommras fick man väll punga ut 220 spänn för en platta om jag inte minns fel.. och 170kr för en sjuttis
work some magic
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
verkar som att 150 är medel.
Montana luktar gott
tror skåne har dom bästa priserna. till er norrlänningar är det en jävla transportkostnad. lund: vodka 100-120, öl 100-120
80kr för en flaska av en skön lirare.. 150kr av andra snubbar...
fett nice, södertälje priser liger väl runt, 150:- för vodkao 170 för bärs, christian firtal
Södertälje