Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
Jag vill med bli 50 så jag kan få supa,knarka o ha oskyddat sex :)
samma här, men det är nått jag skäms över och är rädd för när jag ska sova.
PAO!
är man 50 borde man fan veta bättre än att hålla på så.. supa, knarka och knulla och "leva ut sina drömmar" ska man göra när man e ung.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Anal_ FEL man gör det hela livet istället.. man kan aldrig leva för mkt
om leva livet = knarka och supa tills man spyr o däckar så vill jag hellre göra något annat, både som ung och gammal.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
LoRia varför ska man spy o däcka? är det, det du upplevt när du festat? jag stöter nämligen aldrig på det fenomenet med att spy eller däcka.. förutom när jag går o lägger mig så däckar jag, men aldrig annars..
vad jag menade var att när man är 50 borde man redan ha upplevt allt det där och mognat tillräckligt för att kunna lära av sina misstag..
njae mina föräldrar pundar ju inte och så men nu med båda ungarna utflugna så börjar de nog ta tag i en hel del drömmar, de ska bila runt i öststaterna snart t ex, och lever ett lite godare liv.. helt naturligt och det förtjänar man efter att ha uppfostrat sina kids.. jag kommer lätt resa, festa och ha kul när mina framtida ungar flyttat ut..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu minns jag varför jag aldrig skriver i trådar i whoa längre.. bortse från det jag skrev, aiiight?
Mina föräldrar är torrisar. Min mamma syr korstygn liksom.
My heart lives in my vagina.
Toastare
2007-01-05 01:12
Min pappa är nykter alkoholist... men gör ändå massa roliga saker. Han är pensionär och kan göra vad han vill... okej, han hoppar inte fallskärm. Men han har vänt sitt dygn.. och är vaken sent på natten... åker till danmark stup i kvarten. Min mamma är mer ordentlig, men har typ fester/middagar med sina vänner och går ut och dricker drinkar. Hon gör också gärna egna drinkar... i julas bjöd hon på blåbärs mojito som smakade peck :( Jag är rätt glad att de inte är som edwina och patsy, även om både mamma och pappa tycker det programmet är jättekul. Men bägge två närmar ju sig 65 nu.
Jag skyller allt på Emma!
Graffare
2007-01-05 01:17
Jag å farsan brukar gå på krogen, han är dock inte 50+
går inte supa med min mamma för driker hon hela vinnar så tycker hon mäst att hon börjar blite små full och tröt. menar driker jag två vinnare är jag lagom mongo efter det. jävla käring och vara alkohol tolerant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Drogerna. Mellan 2002–2005 ökade droganvändet hos 50+ från 2,2 procent till 4,4 procent. wow...vilka värstingar jadu min farsa är ju 50+, han sticker till brasilien snart, min morsa får däremot inte följa med...annars gör väl ingen av dom något särskilt. sitter hemma framför TV:n och så. hehe det vilda livet...dom har fan inte ens några vänner som dom umgås med mer än 1-2 ggr/halvår
håller helt med. dock inte o droger o grejer. men nog lever dem livet alltid. o mammas förebild är fan ab fab gänget hehe de är utomlands varannan månad o äter o dricker gott även här hemma. min far köpte en ny bmw igår etc
hehe, min farsa är fan stammis på viking cinderella
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Hahhahahaha då har vi nått gemensamt Roni,fast min mamma med dock.
sen är det väl jävligt naivft att tro att alla 50-talister utan massa tillgångar ränner runt och köper bmws eller åker utolands stup i ett. folk med pengar att göra av med gör alltid det för eller senare oftast. menar mina päron och deras bekanta vill klara hyran och få mat på bordet så skulle vara jävligt förvånande om det började knarka och stå i. så jag tror inte svenska är tråkiga eller på något vis skulle vara mindre benägna att vilja göra såna saker men extremt få är bemedlade så att det kan det.
storpajsarn: de flesta 50+ i sverige tror jag är bemedlade att ha mer kul än de kunnat under sina barns uppväxt.. har man jobbat hela livet, vilket de flesta i den åldern ändå har gjort i sverige så brukar man ha endel över.. de flesta har nog faktiskt råd att resa lite och så.. inte lyxsemestrar och feta rides dock såklart, hehe!
"att ni inte ser era föräldrar leva beror på att sverige har långa traditioner av att ha det så tråkigt det bara går " Våra föräldrar i Sverige har smygknarkat i flera år på Cannabis, hur orkar man annars med att inte göra något? Förslappade jevfflar. :(