I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tillfälligheter?

Övrigt - Blandat

2007-01-04 16:09

Tillfälligheter?

Det händer alla. Men lika läskigt är det för det.

I fyra-fem asvnitt av Naruto har jag tagit bort fullskärm för att titta hur långt in i avsnittet jag är, och den har varje gång visat ngnstans mellan 11:45-11:52.

Häromveckan hade jag ett frustrerande 'problem' då jag endast en gång per dag tittade på väggklockan i köket och den visade i stort sett på samma sak. I en hel vecka!

Slump? Eller ngn däruppe som jävlas med mitt psyke?
Har ni varit med om liknande frustrerande moment?

2007-01-04 16:11
HAhahah det där är så jävla galet.
tillsut tror  man att allt är ngn form av dejavu eller typ som den där filmen monday everyday eller vad fan den nu heter..
typ händer samma sak varje dag!

BTW; naurto äger:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-04 16:13
Sätt det i förhållande till alla de gånger det INTE händer ngt anmärkningsvärt. Klart att det under ditt liv kommer att vara sekvenser som faller på ett sätt som gör en förbluffad men det är bara slumpen, inget annat.

2007-01-04 16:15

Har jag säkert, fast tror jag inte gjorde en tråd då.. var väl ungefär "jaha nu är klockan 4 igen, galet tihi" sen fortsatte jag kolla på simpsons.

No cake for the impurity!

2007-01-04 16:16
GAIA, ja,det är klart. Om man ngt upprepande tillräckligt länge så kommer det ngn gång att blida ett mönster.

Men om man inte gör det som rutin, då?

2007-01-04 16:18
Alltså, vad jag menar är att du har tittat på samma klocka en miljon ggr tidigare och du har inte reagerat pga avsaknaden av mönster. Men så fort det dyker upp en liten sekvens så kan man lura sig att tro diverse saker bara för att man råkade bli uppmärksam just på dessa få exempel medan alla de andra som inte sa ngt bara flöt förbi i minnet...

2007-01-04 16:19
Det är fillers i naruto :/

Men det kan väl ha att göra med att du känner att ungefär halva avsnittet har gått? Jag brukar alltid kolla vid typ halva avsnitttet.. vet inte varför.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2007-01-04 16:19
BTW; simpsons äger:)
My heart lives in my vagina.

2007-01-04 16:35
Gaia

Tror inte att hon kollat på klockan en miljon ggr tidigare, det är sjukt många ggr.
There is plenty off fish in the sea.

2007-01-04 16:37
stackars dig :(

2007-01-04 16:42
aight

Semantics, semantics...

2007-01-04 16:48
Gaia

Oj här kommer det avancerade ord men på helt fel ställen.

Semantics betyder väll semantiskt som i sin tur betyder typ beteckna, och det passade inte in där på nåt sätt.

2007-01-04 16:52
noun:   the study of language meaning

Semantik avser betydelsen av uttryck. Dvs, du fattar vad jag syftar på exakt så varför dryga dig?

2007-01-04 16:55
Haha för att du försökte låta överlägsen, är det tillfällighet för trådskaparen så är det ju det. Men det måste ju inte vara det för dig, men då kan du lika gärna skita i att skriva.

Semantik kommer från grekiskans semainein, "betyda", "beteckna"

2007-01-04 16:58
aight

Du har gjort bort dig i tråden. Jag har inte varit överlägsen på ngt sätt, bara gett input på aspekter hon kanske inte tänkt på. Sen när du kommer in och tror att du ska mästra mig i språket och har fel så blir det ju bara lustigt?

Semantik kommer från grekiskans semainein, "betyda", "beteckna"

Ehh, ja? Ekar det här inne eller? ^^

2007-01-04 17:00
Jag vet inte ifall det ekar där du befinner dig, men här inne ekar det ingenting.

Sen när du kommer in och tror att du ska mästra mig i språket och har fel så blir det ju bara lustigt?

När skulle jag bemästra dig i språket?

Haha, du verkar vara en hyffsat seriös människa.

2007-01-04 17:01
luthgr3n, jag vet. fillers ): nästan så att jag skippar att plåga mig igenom 35 avsnitt och börjar på episode 200 istället.

Och jag tror det är ngt sånt också, att jag liksom känner av när 11 minuter har gått, för att 11 minuter är så mkt som jag pallar av fillerjävlacpavsnittet innan jag blir uttråkad och bara vill ha skiten överstökad.

Men det här med klockan då? Jag lämnar inte datorn ofta när jag är här, jag vaknar på väldigt olika tider och så varje gång jag tittar på klockan i köket är den på samma klockslag.

2007-01-04 17:01
många av gångerna jag kollat på klockan på kvällen har den varit 22,22

eller på eftermiddag klockan 13,37

eller varje gång jag är hemmos cliche är det simpsons på teve.. cp

men med tanke på att det aldrig händer bra tillfälligheter så är det hära skit ju hahah

www.gbg031.se

2007-01-04 17:11
Kan komma på en jävligt sjukt rad av tillfälligheter, eller vad säger du PenDragon? :)
Det tar vi dock inte här.

Nu vet ni.
My oral illustration be like clitoral stimulation

2007-01-04 17:13
haha, ja det var något av det värsta någonsin :)
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-01-04 17:22
börja haka dig på minsta lilla grej så sitter du med ocd å psykos sen :) promise ;)
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2007-01-04 17:29
Pusherman, jag är på god väg osv.

Paodi, Penndrake, berätta nu!