I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blueballs!

Övrigt - Blandat

2007-01-03 07:38

Blueballs!

Hej KP
Jag är en kille på femton jordsnurr. Och jag har blueballs. Vanligtvis brukar det ju vara nån time efter eller max morgonen efter. men det här e galet. Enda sen nyårs dagen har jag gått runt med en pungspark. Frågan e nu, vad är botemedlet. alvedon och en ispåse i knät eller. Dricka the på timjan. Jag har fan långt till hållplatsen asså. kommer få lifta..

Walk an live, talk and bum a claat ded´

2007-01-03 07:54
de går över.. din boll kan ha twistat sig iof.. gå till läkare
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan

2007-01-03 10:23
bara pungen inte växer då den fylls med blod så är det kanske inte jätte farligt. notera kanske eftersom jag inte vet...
Funk Valley Records

Gratis musik, beats och trumsamples!

2007-01-03 10:34
jao.. kan ju iof vara pungåderbrock.. inge mysigt har jag hört. sök läkare.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Moderator

2007-01-03 11:03
Har du runkat? För det brukar kunna släppa på trycket.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-01-03 12:34
att runka låter iof jävligt dåligt på nått sätt. :)
Funk Valley Records

Gratis musik, beats och trumsamples!
Moderator

2007-01-03 12:35
Beror ju på varför de värker, men blueballs brukar man ju få när man har haft stånd skitlänge utan att komma och då är det effektivaste sättet att helt enkelt lätta på trycket. Sen är smärtan över efter en stund.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-01-03 12:37
Tror nog inte att det är problemet bakom hans blå bollar i det här fallet... :S

2007-01-03 12:39
haha, jag har aldrig hört om någon som fått blåbollar :D sjukt

såvida det inte är så att dom har snurrat sig där inne, det ska tydligen göra skitont och det är nog bäst att gå till doktorn
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2007-01-03 12:40
wtf, vad hände på nyår?
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2007-01-03 12:54
fifan. det här låter illa. det kan vara så att jag fick en liten smäll på nyår. men det ahr jag missat isf. Mest beror det nog på den här tjejen. men jag har ju ont fortf.
Det måste vara testikelcancer

2007-01-03 13:11
jag fick knulla för få bort min blåpung. men så går de..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2007-01-03 13:24
det är nog bara så att du inte fått utlösning på 10 år typ..fixa det genom att runka.
:::The Iranian Stallion:::

2007-01-03 13:26
Jag firade första dagen på 2007 med ångest och bakfylla, men blueballs, det tar fan priset!

2007-01-03 13:40
Jadu... Blueballs, fyfan! Det är inte så jävla härligt precis. Nuförtiden brukar jag få skapligt ont, men jag minns i min prepubertet då det verkligen verkligen var ett helvete...

Ahh... Minnen... :')

2007-01-03 13:42
Iran>

om han är 15 år och inte fått utlösning på 10.. då ere nåt knas.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2007-01-03 17:19
det är fan inte att leka med : ) innan man visste var det va var det panik juu :)

2007-01-03 22:02
Nejnej.. Glöm runka. det håller inte. Jag måste få ligga helt enkelt. 

Men det börjar fan lugna sig. kan bero på att jag gått en bit iofs.  Men det var inte sklnt. Dessutom såg jag ut som ett crackhead med min gångstil. Tänk om det går över ändå. kan inte med att gå till vårdcentralen och ha någon pillat på kullorna.