Whoa-kändis
Ja låt höra nu. Hur gör man för att bli whoa kändis? ;D
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Producent
2007-01-02 21:45
inte mycke....skriv bara massa skit i alla trådar....så e du whoa kändis inom en snar framtid....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Haha . Jag vill inte bli . men det känns spännande att höra hur folk egentligen blir :P
Du börjar med att vara riktigt irriterande och göra onödiga trådar (som denna). Sen nördar du 24/7 på whoa i 3-4 år och skriver i varenda tråd (inte som fridge, alla hatar han.)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
jag hatar inte fridge
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Gör heller inga smileys och försök framstå så bitter och kunnig som möjligt (blandning av amfetaminpsykos och Empire)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
haha . Jag vet att detta är en irriterande och onödig tråd. Men vad gör man inte för att få veta ;)
Producent
2007-01-02 21:47
en gång i tiden va man en whoa kändis...=)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Fumez: Jasså, det måste vart långt tillbaka. har aldrig lagt märke till det moahaha
Producent
2007-01-02 21:49
JXP : mmm...va mellan 01-03 som jag va en whoa kändis....men sen vart det för mycke så jag tog pause....=)
Jag visste inte ens att man kunde vara en whoakändis förens folk började kalla mig det... Men jag antar som ni andra skrivit att hålla sig aktiv...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fumez är fortfarande whoakändis. den bittraste! efter empire.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
fumez: ahaa ... då har vi förklaringen . jag landade på whoa nån gång där vid 04 . så jag missade din storhetstid !
krossad_anka : haha , ja och du är ju garanterat en whoakändis ;)
Producent
2007-01-02 21:50
LoRia F19: what?? jag e väl inte bitter?
fumez: känner igen scenariot... men på den gamla goda tiden var vi ju inte så himla många aktiva å då var nästan alla alla aktiva "kändisar"
http://www.sthlmmd.se
fumez jo! eller så blandar jag ihop dig med någon.
puszel: Men om alla aktiva var kändisar så var ni ju inte kändisar haha . Eftersom att nu är det jättemånga aktiva, men ytterst fåtal kändisar haha
Producent
2007-01-02 21:51
JXP: mmm....du missade mig med 1 år....synd...=)
Fumez: Ja stackars mig . Men jag får ta ikapp det !
när man är kändis på ett forum har det gått för långt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Schema Vecka 1 Mån: Odräglig Tis: Snäll Onsdag: Övertrött/efterbliven Torsdag: Allvarlig, filosofisk Fredag: Bitterfitta/besserwisser Lördag och Söndag: Välj nåt och skyll på alkoholen alternativt gräset Vecka 2. Måndag: Kärlekskrank (kan bara användas efter en helg då du träffade din soulmate på fyllan). Du ska helst göra en tråd och posta den onaturligt tidigt exempelvis 04:55. Tisdag: Allas vän, skriv inget elakt och använd massa smileys Onsdag: Ledsen, gör en tråd om att din katt eller valfritt dju inte äter och du vet inte vad du ska ta dig till) Torsdag: Glad och skämtsam Fredag: Dryg och sarkastisk på dagen och lättsam och sarkastisk på kvällen. Lördag Söndag: Samma som förra Varva med pauser på 2 veckor emellanåt och en hel del flört och smör så ska du nog vara en kändis inom några veckor. Efter ett halvår väljer du en till två - högst 3 dock - humör som du håller dig till, annars tas du för en skämtanvändare och folk ignorera dig. Lycka till på färden.
Producent
2007-01-02 21:53
puszel: lite sant.....men jag va iaf en whoa kändis =)LoRia: det måste du göra...eller så har du haft oturen då jag vart på dåligt humör
JXP : notera att jag skrev " kändisar"
http://www.sthlmmd.se
Niobe: Haha tack för schemat! Synd bara att jag inte siktar på att bli whoa kändis Är bara nyfiken på hur vissa lyckas med det hela
Puszel : Noterat i efterhand!
hahaha ja det var ju mkt intressnat måste jag säga, nu vet ajg med haha
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
Smurfas : Ja bra, alla vet ju att du eftersträvar att bli whoa kändis på riktigt ;D
Producent
2007-01-02 21:57
idag e det väl inte så positivt att vara en så kallad "whoa-kändis" dom e enbart jobbiga o störiga på ett dåligt sätt
Men tänk på att konkurrensen om whoa-attention-whore är hård!
aa det e det jag strävat efter i alla dessa år utan att vara medveten om det, äntligan har jag funnit mitt kall!
Hpnotiq: Sant . Därför är det lika bra att hålla en låg profil och inte medverka i det hela . Moahaha
Smurfas: Great! Då vet vi! Lycka till med att bli whoa-kändis. Jag känner att du har abitionerna att lyckas
JXP: tack tack, det värmde :)
Smurfas: Bra, kan jag få den första autografen när det väl inträffar?
Ni två kan ju hooka så kan ni sträva efter det nya irriterande whoa paret som ska gulla i trådar alternativt backa upp varandra med inlägg som "Okej, har inget att göra med att hon är min tjej, fy fan vad du är keff....Baby, jag gillar dig iallafall hihihi" .À la fiffi och hennes pajjas varje gång hon gör en hat-tråd om ryggsäckar.
Niobe: No no , jag strävar inte efter att bli kändis haha! Du får hoooka upp henne !
Ser redan ut som ni har hookat varandra, om man kollar på era pres.
Skåne!
Man lägger ut skamlösa förslag i nattråden och provocerar tillräckligt många för att bli både hatad o älskad. Glöm inte att till slut bli tillsammans med en redan "känd" och "populär" whoamedlem.
whoopzidoo
-AJO- Det var en skarpsynt kommentar ! Felici-JAH - haha . Ja du är ju redan kändis, så du om någon borde veta !
gå på whoaträffar och skapa onödiga trådar. hela tiden.
JXP det bara kom till mig, min personlighet är tydligen så älskad & hatad.
whoopzidoo
Felici-Jah - Tråden om hur man lagar ris put you on the map hahaha :O
det gäller att chilla på whoa så mycke som möjligt och hänga på alla träffar så folk uppmärksammar dig sen e du a whoa celeb!
Anima Sola
Niobe hahah det är bara en av många söta trådar som har tagits bort. Jag kan fortfarande inte laga ris.. :(
whoopzidoo
haha nu är jag hungrig
Felici-JAH Kolla på förpackningen? : P
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
jag är en whoa kändis, lätt:)
Just because i stand over you don't mean you understand me
Fråga Crunk_Dude hur han har gjort.
*..emelie..* jag har slutat tro på förpackningar, fast ibland lyckas jag göra ris, somliga dagar.. när kyckligen väntar.
whoopzidoo
rätt: Där sa du något vettigt. haha. Han är nog en av dom värsta