kalle =O nigguh whut!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Jag gillar dom, fast jag har inte mössor - it messes up my hair.. Jag har hörlurar.
whoopzidoo
hittar ingen bild på min, men det är en vit volcomstone med rutor(?) på. knallgrönt inne i den. jag gillar den iallafall
"if you cant beat them, join them"
har likadan som Hokke's....dock svart.
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
skitvarm f.ö.
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
grattis, du har köpt 2 exakt likadan jackor för sammanlagt 2400! dagens affär
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Walking the street of dreams
AntonQ Jättegulligt att du hittat den på Second hand. Asbra. Men det är en Tjejmodell FFS!
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Trrism P0 den var ju inte ful nånstans asfet. men orups var nog min favorit, sen har jag ju inte kollat överallt heller. Ska lägga upp bild på min när jag hittar
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
Hittar inga bilder på mina jackor :/ Hur som helst, en svart CAT-jacka - lite längre modell med huva samt min korta svarta skidjacka, kevlarförstärkt ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har två, en vinterjacka och en mer vår och höst som dock fortfarande används p.g.a det milda vädret.
En
Peak Performance - Downbomb och en
Diesel .
Bilden på Peakjackan är väll inte den bästa ;) rätt dragen, men det är en kort jacka som sitter precis ovanför rumpan.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
En lång beige first slope jacka för vintern... Sommarn behövs ingen då munkjackor/tröjor gör jobbet
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
har inga bilder och använder olika jackor hela tiden. för tillfället använder jag mest 3 northface jackor (en parkas med päls, och 2 skaljackor) en akademiks eller en zooyork baseballjacket (fodrad) ibland en tunn nike SB jacka när vädret tillåter.
SKU - SKU - SKULASON!
RandomHero: Ja du, vad ska jag säga. Jackan jag har är inte en tjejmodell, och den är inte exakt likadan som bilden jag länkade. Bilden jag länkade är på en killmodell. Fast hur stor skillnad är det på kill och tjej-trenches egentligen?
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
daviden : Kevlar fo life ;).. Den första jag länka innehåller också kevlar..
AntonQ Ja, tex Midjeremmen, och att tjejmodellen är utsydd runt höfterna. Om du skall skaffa en Trench, skaffa en som är en schysst modell.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
www.projectedwin.blogg.se
Cheap Monday Boy Duffel
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
KRS-one , är din också Aquascutum :O ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HUrså?
mrn: illa och gå med 2pac kläder ju, fast jackan var snygg
Haters gon' hate...
mrn: Det där var utan tvekan en av dom fulaste jackor jag nånsin har sett. Jag har en svart lång jacka från Whyred med luva. En lite kavajliknande, med sned knäppning och hög krage som jag gjort själv och en stor svart dunjacka från Northface.
Rehab is for quiters.
http://www.trailspace.com/gear/arc'teryx/alpha-sv-jacket/ Fetare jackor bjuds det inte på!
There´s no point of living if you can´t feel alive....
oväntat att killen som tycker att folk med camokläder är luffare (vilket bara är en halvsanning) och har CHELSEA som forumsignatur också är samma lirare som har en svart ben sherman rock...HEJ JAG ÄR EN STEREOTYP!!!
http://www.boardstore.se/Site/frameset.asp?MarketsToLanguagesId=1
Vila i frid Daniel ! 091030
skit samma..det är en Carhartt Windbreaker Pullover Camo w07 iallafall.
schu1tz P3 näe jag höll som sagt delvis med dig angående camokläder...
ja varför inte? det här är internet. jag kan inte göra ingående analyser och jag gillar att döma människor...så hey...vad kan man göra
kan han inte posta en bild på den rocken för är det en av shermans crombies så är det han som är blåst då han pyntat otorligt överpris för ett plag som fins i flera gånger bättre kvalite och utförande för biligare peng.
Graffare
2007-01-05 04:59
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
schu1tz P3 // Mycket moget att döma alla som har camojackor som luffare. Dock skulle jag också förespråka att alla gick omkring i Ben Sherman rockar, kavajer från Valentino Couture, CK underkläder, slipsar, hängslen, flugor, gubbbyxor osv osv. Men, alla har inte råd med det, tänk på det innan du trycker på tangentbordet. Peace.
har inte anvant en jacka pa senaste 6 veckorna eller natt:) sitter i en gron element tshirt och har 35 grader varmt:)
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
skräck på mrns jacka. fy satan
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
Jag vet bäst. Stolt medlem av Jag gick inte upp i morse, men åt deg crew!
PuGe P17 I Prag, men den finns väl var som helst skulle jag tro. Kolla Junkyard.
whoopzidoo