blir till att kyssa min grogg =/
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
tur att jaghar pojkvän så man slipper sånna där problem :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-01-01 15:52
fick bli att kyssa ölen!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Jag fick en försenad, två timmar.
Jag fick mig något sorgligt, ett par vänsteraktivister, och två vänner.. happy new year..
whoopzidoo
jag fick en puss. någorlunda nöjd.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Jag missa fucking 00.00 slaget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vid tolvslaget ska man ju kyssas..
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Mitt span sen fyra år tillbaka hånglade upp nån liten brat. Fan.
maria efter 4a år kanske du ska lägga ner ?`:)
Klumerull Haha, äsch. Det är mest på skoj ändå.
Ah, nyårskyssar är hur mysiga som helst (om man inte är svinfull och luktar typ krut vill säga)! Själv hade jag spanat in en riktigt söt flicka på en fest för några dagar sen som skulle komma till nyårfesten jag var på. Hade hoppats på en riktig nyårskyss a la audrey hepburn och george peppard, men hon kom aldrig :( The bitter taste of disappointment. Fick krama på min syrra istället :/
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Jag har hlrt talats om det men jag fick inte en iår:(
yess!" ess, jag slåhg ner ite emos ui flen
rätt; Hade du inget annat bättre för dig?
rätt nyår är över, dags att sluta supa sig till apstadiet.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Toastare
2007-01-01 16:22
japp man ska kyssas på 12-slaget...
Jag skyller allt på Emma!
Jag fick pussar och kyssar av min pojkvän! tror jag iaf.....
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
jag nyårskysste en bekants flickvän, han bjöd ut henne av någon anledning...
En "vän" skrek NYÅRSHÅNGEL på tolvslaget och hoppade på mig!! Han fick en knytnäve i magen sen höll han sig borta..
jag fixade mej en nyårskyss av en vacker dam :)
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
jag fick världens bästa nyårskyss:]
http://www.tweenerpie.blogspot.com
sneglade lite försiktigt på franska tjejen brevid, hon såg inte ut att känna till fenomenet, och vi var små nyktra och ska ses i en vecka till, så jag tänkte att det var bäst att låta bli..fan
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...
ja kystes på ganska friskt!
Jag fick en av en kille med en spik i läppen. Min haka gör ont idag.
My heart lives in my vagina.
jag fick bara en puss på pannan av någon full jävel som blev jagad av en granne. :|
Jag var på en fest som kryllade av fjortisar så jag fick nöja mig med min tjejkompis och mitt ex över telefon :P
För han heter Glenn och hon heter Glenn...
haha jag pussade mina tjejkompisar kl tolv:)
syumoan akoinwe!
Det kanske förklarar varför jag hade massor av kyssmärken på mig när jag gick hem. Stod och funderade på varför jag fick massor av pussar av Random människor jag aldrig sett förut... Konstigt...
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Jag fick en nyårskyss, flera st till och med (från samma person)..
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
jag fick en vid tolvslaget... sen fick jag 4 till av 4 andra brudar... i aint complaining
Toastare
2007-01-01 19:36
Å ni får ju inte förglömma att man ska fira in det nya året med ett knull... eller ja älskog om man föredrar det! Så bra var jag med min nyårskyss... iof låg vi i soffan och slökollade på tv, lite smålulliga.
Jag skyller allt på Emma!
Jag fick min kyss. hon sägs ha vart ganska snygg.
Anima Sola
fan, blev ingen för mig...men en försynt nyårsdans istället.
Jag visste inte om det heller . . . När började vi med detta ? Fick dock en härlig en .
Tüffü was here!
Bildtrådar på kvinnliga 12slags kyssar tack.
Jag kysste min käresta, kort därefter började hennes hår brinna.
Jag bangade på taxichafören..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Jag fick då också..om de var prick på tolvslaget vet jag väll iofs inte Jävla whoa nu har man säkert gjort bort sig och frågat typ alal om man fick och fått av 2 stycken, hade inte vetat nått om de här annars hahaha men vafan
Men lika glad är jag för det!
jag fick en på varje kind :]
- men nog om dig nu.
Nästa år vill jag ha en av aquasky .
Jag tror det nyårskyssar förekomer i stor utsträckning. Drog slutsattsen till det för några årsen på nyafton då jag såg typ 300 pers stå på min gård och exakt alla hånglade!
ÄHMEN FY FAN
Love Music And Dance
rigth on! tror inte hon har fåt så många kyssar på senaste av unga män. mer solidariet säger jag, ska fan dra förbi sophia hemmet i morgon här borta på valhallvägen och hånga upp några 75+ donnor.
fan vad folk är pettig antagligen körde han inte in tunga i hennes tandlösa käft utan pussade henne på munen. fan hur farligt kan det vara.
jag kysstes