I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

High-Five:ar du så ofta du kan?

Övrigt - Blandat

2006-12-30 15:51

High-Five:ar du så ofta du kan?

För en dryg timme sen blev jag vittne till en riktigt tokigt spektakel. 

Två gamla damer står och snackar framför mina ögon när den ena plötsligt kläcker ur sig något hysterisk kul. De börjar skratta så de kiknar, tårarna sprutar och jag känner hur dessa två individer snabbt stiger från meningslösa pensionärer till helsköna gamla tanter i mitt påhittade rankingsystem. Jag är nästan på väg fram för att höra vad all hoolabaloo kom ifrån, men hejdade mig i sista sekund.

Efter skrattfrenzien, efter tårarna vänder sig nämnligen båda mot varandra i nån slags inövad gest och fyrar av en stilren high-five. Jag blev helt ställd... Två gamla skellett, två gamla profiler har 
precis bjudit mig en lurig teaterpjäs där allt de egentligen gjort var att sno en av 80-talisternas skönaste move och låtsas som om det vore deras egna...

Vad är det som händer?

Är High-Five'n på väg tillbaka? På riktigt?

Jag vet att Borat är en aning hypad nu och att han kör den så ofta han kan, men kan det verkligen vara förklaringen?

Gör dina polare och du high-five's ofta? Vet din mamma vad det är? Ge mig lite feedback, jag är nämnligen lite svinrädd att detta ska bli 2007 nya grej.

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.