I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Läskigaste grejerna som ni eller nån ni känner varit med om.

Övrigt - Blandat

2006-12-28 18:57

Läskigaste grejerna som ni eller nån ni känner varit med om.

Tänkte att det kunde bli en kul tråd!

Själv var en polare med om en sjukt läskig grej. Det var en psykopat som hade rymt från sitt psykhem och gömt sig inne på min polares fest bland massa människor. Polisens hundar ledde polisen till hans hus och de sökte igenom hela skiten! Dom hittade inget först så dom lät festen fortsätta och skit, men sen kom dom tillbaks dagen efter igen när killen var HELT ensam och förklarade att hundarna hela tiden gick tillbaks mot hans hus... Då hittade dom psykopaten som hade gömt sig på killens vind hela natten... Tänk om ni hade sovit med en psykopat på vinden... sjuuukt äckligt!

rugged&raw!

2006-12-28 18:58

Det här hände i Holland, där jag bodde förut by the way!

rugged&raw!

2006-12-28 18:59
haha scarryy shitt

2006-12-28 19:14
höhö, kom och tänka på när jag var inplockad på psyk i holland. När jag rymde och kom ut, träffade jag på massa underliga människor som betede sig som robotar. Jag blev skiträdd så jag sprang och gömde mig på en vind hela natten, tills jag äntligen fick komma hem igen, hem till alla mina livliga vänner här på hemmet.. riktigt läskigt fan.
checkcheck:

T-ink.se & art4food.org

2006-12-28 19:15
shit vad knas mälis, skönt att höra att det löste sig iaf.
asiwouldsay
AHB AHB

2006-12-28 19:18
haha, mälis, tänkte köra samma grej som dig, men fick sudda ut när jag såg att du va 4 min före
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?