Humor
lägg upp roliga historier o skämt hära :) Två sanna historier:
En man från North Carolina hade köpt en låda sällsynta och väldigt dyra cigarrer och gick därefter till ett försäkringsbolag för att brandförsäkra dem.
En månad senare hade han rökt upp hela sitt lager av dessa underbara cigarrer, och bara gjort en enda avbetalning på sin försäkring. Han fyllde i en fodringsbegäran till försäkringsbolaget och på sin blankett skrev han att han förlorat cigarrerna i en serie av mindre bränder. Försäkringsbolaget vägrade att betala och åberopade det självklara faktum att mannen konsumerat cigarrerna på ett sedvanligt sätt. Mannen stämde då försäkringsbolaget, och vann.
När han lämnade in sin bevisning godkände domaren den eftersom mannen hade ett försäkringsbrev från bolaget som intygade att cigarrerna var brandförsäkrade, utan några specifika definitioner om vilken sorts eld.
Så försäkringsbolaget blev tvungna att betala mannen för hans förlust.
Dock låg inte försäkringsbolaget på latsidan utan drog fram ett trumfkort kort därefter. När mannen löst ut sin check så såg försäkringsbolaget till att han blev arresterad för 24 mordbränder.
Med hjälp av mannens eget vittnesmål från den föregående rättegången bevisade försäkringsbolaget att mannen var skyldig till att avsiktligt bränt dom dyra cigarrerna och blev dömd till 24 år i fängelse. andra:
En äldre dam i Amerika hade besökt stormarknanden och inhandlat en del varor. Då hon kom ut på parkeringen upptäckte hon att det satt fyra unga män i hennes bil. Hon släppte varukassarna, tog upp sin pistol ur handväskan och skrek så högt hon kunde åt männen att hon hade en pistol och hon visste hur hon skulle använda den om de inte försvann ut ur hennes bil ögonböj.
De fyra männen väntade inte en sekund utan klev snabbt ut ur bilen och sprang därifrån som om de var skjutna ur en kanon. Damen samlade ihop sina kassar, ställde dem i bilens baksäte och satte sig bakom ratten.
Nu uppträdde ett litet problem med bilnyckeln. Den passade inte. Det visade sig nu att bilen som den äldre damen satt i var identisk med den bil som hon själv ägde, som stod fem parkeringsplatser längre ner.
Hon lastade över kassarna till sin egen bil, och körde iväg till närmsta polisstation.
Konstapeln höll på att krevera av skratt då han fick höra hennes historia, och pekade mot andra änden av disken där fyra, bleka höll på att göra en anmälan om en bilkapning under pistolhot av en gammal dam.
Inga anmälningar gjordes. höhöhö
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAAHAHHA den andra, fyfan!
källa på första?
cry me a river! --> thcrew
...bara i usa
work some magic
skrattnet.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Saker du inte vill höra under operation
Bäst vi sparar den där. Kan vara bra att ha vid obduktionen. Kan någon kalla på lokalvårdaren - vi behöver en mopp. Vänta lite nu här. Om det här är hans mjälte, vad är då det här? Ge mig... ööh...ähm...den där grunkan. Ojsan! Har någon överlevt 500 ml av det här förut? Fan, där gick proppen igen... Vafan, jag har hört att man kan tjäna grova pengar på njurar, och den här killen har ju två stycken! Stå still allihop! Jag har tappat en kontaktlins. Kan du få den där saken att sluta slå? Jag tappar koncentrationen här! Vad gör den där här? Häftigt! Se om du kan få hans ben att rycka till igen. Jag önskar att jag inte hade glömt mina glasögon! Okej, gott folk, det här kommer att vara ett experiment för oss alla. Kan någon se var jag har lagt skalpellen? Undras om den här snubben fyllde i sitt organdonatorkort...? Ta det lugnt. Jag tror den är skarp nog. Hon kommer att explodera! Ta skydd!!! Fan! Sidan 47 i instruktionsboken saknas!
jaha, vilken bra källa för att det skulle vara sant..
att elda upp cigaretter kan knappast leda till mordbrand, särskilt inte eftersom att kriterierna för mordbrand inte var uppfyllda, därmed har jag svårt att tro att det skulle vara sant..
vad är kriterierna för mordbrand? ps. glädjedödare
det räcker inte med att elda upp cigaretter. taskigt om man skulle torska på mordbrand varje gång man eldade lite.. ps. skriv inte att saker är sanna när du inte kan styrka det.
hur vet du det? han sa själv i vittnesmålet att han avsiktligt brände cigaretterna som var försäkrade... klaga itne på saker som du inte kan motbevisa baba....sen om du ska vara så petig när de gäller lite skämt för o få folk o skratta o inte nåt jävla rykte eller nåt så tycker ja de ganska tragiskt, men men
hehe den sissta med kärringen var ganska rolig :)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Om man tänder på ett ställe/plats utan att veta om någon är i där är de mordbrand.
Hasta La Victoria Siempre!
stereotyp, även om det inte är någon där skulle det nog räknas som mordbrand.. men nu var det ju inte det som va saken =) TopDogz, ja.. han brände cigaretterna, han utsatte inte någon människa eller annans egendom för en allvarlig risk, således är det inte fråga om någon mordbrand, dessutom räcker ett erkännande föga långt i brist på teknisk bevisning..
De va så snuten sa till mej när ja va 14 o tyckte att mordbrand var fel rubricerat i mitt fall =)
Hasta La Victoria Siempre!
stereo, ja men det kan vara mordbrand trots att du vet att ingen är i huset du tänder på..
1 § Om någon anlägger brand, som innebär fara för annans liv eller hälsa eller för omfattande förstörelse av annans egendom, döms för mordbrand till fängelse, lägst två och högst åtta år.
okej..låter mer som försäkringsbedrägeri då men men...tyckte bara de va roligt
Haha, började inte den här tråden för att folk skulle lägga in skämt?
Musiken är min stora kärlek, den sviker aldrig.
jo så vare tänkt ^^
Men så blev det tydligen inte ;)
Musiken är min stora kärlek, den sviker aldrig.
inte var han från ryssland iaf =D
Kan ju vara sant, för som du säger Joda "Om någon anlägger brand, som innebär fara för annans liv eller hälsa.." Alla vet ju att rökning är farligt för hälsan.
Propaganda åt folket..
hahaha, karlkadaver
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
Hos frisören: -Ska jag kamma bena? - Nej, det behövs inte, jag har inte så mycket hår där.
Vad sade salladssåsen när du öppnade kylskåpet? Please close the door, I'm dressing! :)
Vad ar stort runt och elakt? En ond cirkel..........
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
joller o mr krikon: hahaha fan va vittsar e underskattade ändå
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri