I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Angående Sony Ericsson Z610i..

Övrigt - Blandat

   

2006-12-26 18:45

Angående Sony Ericsson Z610i..

Jag fick den mobilen här om dagen och nu är det så att den redan börjar krångla med mig.
Vart jag än är där jag i vanliga fall har full sändning så har jag ingen sändning alls. Det är i vissa rörelser som den kommer igång på men vanligtvis har jag ingen alls.
Det spelar ingen roll om jag är still eller rör mig, jag får ingen sändning ändå. Jag förstår fan inte vad problemet är?

Med tanke på att jag fick mobilen nu på julafton och lät den ladda i ett dygn innan jag använde den så borde det väl inte vara några problem? Igår funkade den som den skulle men idag helt plötsligt bara sådär så upptäckte jag att den börjat mucka med mig.

Är det bara jag som fått detta problem med denna mobil? Finns det något high tech knep man kan göra för att få den att funka utan att behöva lämna in den? Hur bar ni åt för att få detta problem fixat?

Känns surt om jag blir tvungen till att lämna in den direkt efter jag fått den...

Jävla skit teknik!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.