Rachmaninoff eller Zaranoff, bra grejer till ryska priser
Vad vore livet with out kyckling klubbor.
koks,flödder och smirnoff ice...
saaaru..
apropå hpnotiq så skriver systembolaget:
"Nedan visas passande maträtter till Hpnotiq (788) För att se receptet, klicka på receptnamnet Receptnamn " kanske är bra att komma ihåg.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Jag jobbar, men jag får nog i mej lite järn, skumpa och öl =)
puss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-12-27 12:40
en whiskey för 20 000 blir =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
bira som vanligt
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Baccardidrinkar. Lite skumpa på tolvslaget blir det väl också...
Varför ska alla dricka sin skumpa vid tolvslaget? Det är ju bara en symbolisk gest, skumpan ska drickas tidigt på kvällen gärna till middagen. Annars förlorar den ju helt sin charm.
Jag gillar inte skumpa till mat helt enkelt..dricker hellre ramlösa till.
devv P1 ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jägermeister och redbull. + några lapin kulta.
///////////S-U-J\\\\\\\\\\\\
1 x Casal di Serra - Verdicchio dei Castelli di Jesi (Umani Ronchi) 2 x Cube Sour Lemon 2 x Guinness Kilkenny 2 x Corona Extra Lätt och lagom :)
Look with your own eyes - See with your own mind
devv: Jag håller helt med. Jag lagar middagen så det blir en dyrare champagne som fördrink med lite snittar. Sedan blir det Törley vid tolvslaget för att det är kul att dricka bubbel. Men att dricka skitdyr champagne när man redan är pissefull känns lite onödigt, gjorde det förra året och kom inte ihåg hur den smakade.
Rehab is for quiters.
clone P21 Sanning, finns ju ingen anledning att slänga bort bra dricka på en tidpunkt då man inte känner någon direkt smak iaf ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
Skumpa och bärka
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
får väl se vad som finns kvar på systemet....allt det goda går ju åt först. tänker iaf inte dricka öl. då går jag ut o letar efter nån knarksäljare istället:P hahahhaha nej men hahah jag är hellre nykter än dricker nåt äckligt
man börjar lite lätt med en platta öl som man får i sig under hela dagen, inget jävla börja kröka klockan 21.00, det skall börjas i tid! När man ligger på en skön nivå ala mumintrollet plockar man fram jägern. akta så att det inte blir för mycket av det goda, man måste börja lite lätt. vid 21 tiden ska promillehalten ligga på tvåsiffrigt ( här hinner den mesige med en tupplur). det ultimata är att däcka precis på nollslaget.
det där va ju mer en handguide i hur man ska dricka och inte vad. men svaret är öl och jäger!
Graffare
2006-12-27 20:25
får skrapa ihop cash till sletna sofiero. kanske blir en fet cigarr också, men det har ju inget med drickat att göra.
They called me Mr. Glass
devv P1 kanske för att dom flesta av oss gör det just för att det är en tom gest, inte för att vi älskar smaken av champagne så jävla mycket. d så för min del smakar den förmodligen bäst kring tolvslaget när öl och sprit har hunnit ta udden av den halvsketna smaken av torrt druvbubbel...man leker bara greve en gång om året!
champagne och öl.. några groggar slinker väl ner också..
K.I.S Killaz In Suits
jag har precis varit och inhandlat mig en flaska Glenfiddich single malt som kommer sitta fint :) Sen blir det väl en flaska "gula änkan" och nåt gott vin på det..
gah
ska softa,. trött på att vara stupfull varje jävla nyår.. ...men en spliff skulle nog inte vara helt fel tror jag,.
Whiskey & Cola !.
Ingen aning. Det är väl inte så noga direkt. Kanske blir en pommac till tolvslaget eller nåt. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
FLUNITRAZEPAM får ta och testa det då
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
En platta miller - klappat och klart.
spliff macht frei
Fasen vad många som gillar miller då
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
KIR ROYAL!
cry me a river! --> thcrew