I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spännande julkort..

Övrigt - Blandat

2006-12-22 17:48

Spännande julkort..

Jag och i princip alla jag känner är inte mycket för att skicka julkort eller brev över huvud taget, men idag öppnade jag min brevlåda och fick se ett litet kuvert med en så jävla rolig adressering så jag var tvungen att dela med mig.

"Till:Mitt för och efternamn(som ni whoastalkers inte behöver veta..).
Ja, asså jag minns inte numret, men hon bor på stundetboendet Rönnen i Malmö. Vet inte vilken våning för jag var full när jag var där men ni vet säkert. Hon är stockholmare åsså har hon mörkt hår."

Jag slet upp kuvertet för jag var så jävla nyfiken på vem det var från och vad det var.. I det låg såklart ett julkort med den förtryckta texten "God Jul och Gott Nytt år önskar" men inte fan stod det nåt mer än "Jag!". Nu har jag ett sjukt kul julkort, en jävla massa misstänkta men ingen egentlig aning om vem fan det kan ha varit som skickat det. Stilen och guldpennan det är skrivet med säger ju att det måste vara en tjej, vilket innebär att det är nån av mina killkompisar som bett sin syster skriva det. Eller så är det en tjej som vill att jag ska tro att det är en kille som bett sin syrra skriva det... Man kan inte på stämpeln tyda vart det kommer ifrån heller, men jag måste ju säga att posten har gjort ett ganska bra detektivjobb med att leta upp mig. Aja, i vilket fall som helst så var det i särklass det bästa julkortet jag fått någonsin.

Hur har det gått med era julkort? Det gamla vanliga förtryckta med en liten namnunderskrift, eller har någon nåt som kan toppa den här historien?

I might be wrong... but you're just plain stupid!