Köpa pepparspray...
Var kan man få tag på sånt? Oldeagle har ju bodyguard är det bra??
tut!
Pepparspray är för tunna fegisar som inte orkar rallarsvinga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...syftar då på killar, som
MisguidedAngel , som ändå är 23 bast. Tjejer kommer ju dock undan med det, med tanke på att det finns rätt sjuka och kåta människor där ute nowadays.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MisguidedAngel låter som ett emo-namn vilket ger följande ekvation Emo-boy = girl = ok m. pepparspray
bodguard e väll färg som sitter rätt bra o inte pepparspray? rätta mig om jag har fel...
Jag fiser THC !
Har har ju faktiskt inte sagt att han ska försvara sig med det. Kan peppra äggen för lite extra sting i smaken.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
tror bodyguard är pepparspray med färg t.ex Grön som sprutas i ansiktet på förövaren så det svider och sitter kvar, så då kan inte den kåta jäveln gå ut på flera dagar^^
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
CharlyTheChit P18 So fucking what? alla kanske inte gillar våld och föredrar att inte slåss.. Låt folk göra som dom vill.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Teknikmagasinet har en variant som är helt laglig, den ska dock inte vara så farlig att få på sig. Riktig pepparspray är ju olagligt i Sverige, men i tyskland finns det i överflöd, så det är nog därifrån du får köpa. Sen finns det ju två varianter, en sprutar ett moln med spray, alltså mer i defensivt syfte. En sprutar en sammanhängande stråle typ 5-6 meter, denna typ används i stort sett bara i offensivt syfte. Värt att nämna är även att astmatiker kan dö om man/dom har otur.
va?
Ni jävla spån som är så jävla fördomsfulla om att det är jag själv som ska ha den kan ju bara glömma att ni skrev i tråden ens. Det är en tjejpolare som blivit misshandlad i måndags och hon är fortfarande under hot och därför vill jag hjälpa henne så gott det går. Så ta och väx upp och hjälp till istället för att tracka ner på en jävla tråd i ett forum.
tut!
CharlyTheChit P18 Du är ju fan dum. Jag går själv med tårgas i fickan varje gång jag går utanför dörren. Detta tack vare att jag fick stryk av några killar som hoppa på mig när jag kom cyklandes. Detta är 2 år sedan och jag mår fortfarande dåligt. Så när jag ska hem efter en utekväll har jag alltid den i fickan ifall att nått skulle hända.
mellanöl P21 Jag är inte dum. Men jag tog helt enkelt för givet att han skulle ha det i olagligt syfte iochmed att han ändå inte säger vad han ska ha det till (han sa ju det i ett senare inlägg dock).
Jag vet flera som går med pepparspray i försvarssyfte, men vet även ett par som går med det för att jävlas med folk som inte har samma politiska åsikt.
Ta inte i så du skiter på dej :S
köp fjäderbatong inte fjollig spray
hej
fridg du e ju helt bränd. varför ens ha knogjärn om du alldrig ens hade tänkt tanken å använda de? de e fan som att jag ska bre nårra smörgåsar med vitlök å parmesan å ha i fickan fast jag tänker alldrig äta dom. eller varför inte bara köpa en yxa å ha i strumpan fast alldrig tänka tanken å använda den. å sen när polisen stoppar dig säger du att du högg ved å telefonen ringde.så va du tvungen å skynda dig till bussen å yxan råka ramla ner i strumpan.sen att du snubbla på bussen å yxan råka trilla på en killes arm 5-6 ggr
hej
hahaha vem blir rädd för ett knogjärn helt serri. asså våga börja självförsvar eller typ thai boxning eller nått. gå där 2-3 år om ni nu e så rädda för bli slagna. vet inte om jag bor i nån drömdel av sverige men ingen av mina polare e rädda för gå ut iallfall. ni verkar ju helt brända hela högen. risken att just ni blir slagna e så riktigt mega pissliten.
hej
Samuraj-Sosar P21 Hahahha Thai boxing eller "alla" andra jävla kampsports nördar ni tror ni kan försvara er å köra era tricks HAHAHAHAHA Då kan ni ju sluta i era klubbar direkt då det är fullt bevisat att kampsporter som utövas i självförsvars aspekt sällan fungerar och att det är helt andra förhållanden och andra typer av slag och sparkar, knivar, vapen etc i dagens samhälle.... ni skulle få så mkt pisk av en kille som "kan" slåss på krogen...en full äcklig gamla gubbe på 40 bast skulle säkerligen sänka er trots era häftiga kick ass moves.....lägg ner... Yeah vi är härdade etc bla bla bla.... roligaste jag hört på länge...
tut!
nja nu är väl just thai som den här personen tar upp en ren box och spark sport som lämpar sig nog väldigt bra för lite ruttin att boxa ner folk. det rör sig inte om något mumbo jumbo direkt där utan folk som får bättre fysik och bättre reflexer kommer antagligen ha bättre hans i en figth även utan rena tekniker. så klart inget kung fu mumbo jumbo som tranan och draken kanske är att föredra i ett krog bråk men det är inte för inte som alla jag känner som är intruktörer eller elit kampsportare jobbar som dörrvakter.
nä dom jobbar som dörrvakter för att dom inte fick bli poliser xD jaja tack alla ni andra för bra seriösa svar jag har löst problemet mod kan ta bort tråden!
tut!
Samuraj-Sosar P21 man har inte knogjärn för att skrämma folk, utan att åstadkomma så mkt skada som möjligt... thaikwaendo-styla-inför-brudarna-vid-korvkiosken-snubbarna är oftast dom som åker ner först på backen
Skulle inte köpa Någonting från OldEagle, går rätt in i USAS Nazimovement. Fixa någon annanstans, finns hur många bra sidor som helst.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
charlythechit: klart som fan jag är tunn fegis. hellre slippa jobba och bara oskadliggöra någon utan att åsamka stor skada än att bli andfådd kanske göra någon ordentlig skada eller få skador själv. men sen så ser jag inte så stor njutning med att slåss heller så det är det självklart att man vill få det överstökat så fort som möjligt. alla kan ju inte vara grymma biffar som dig
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Bättre med Butterfly mycket häftigare. Inte hugga bara sära eller vad säger du marre ;)
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
bara sära är för oss gentlemen ja :)
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
btw så såg jag på ica nyss att dom har gas...lite galet iaf...pocket format dock.
bodyguard sprayen är skit! det är bara färg.. Pepparspray är mycket effektivt man är inte så kaxig efter att fått det i ögonen Vettefan vart det finns och köpa i sverige..mest folk som varit utomlands m.m som tar med sig skiten hem sedan säljer på gatan
JONIS REST IN POWER
Pepparspray är skit, när man vant sig vid det så kittlar det bara lite i bihålorna, det har jag lärt mig i en Seagalfilm.
njut
haha testa så får du se!:)
JONIS REST IN POWER
Fakal: Det behövs inte. Seagal gör mycket research för att få till realism i sina filmer, så jag är ganska säker på att det är så.
njut
Ha 2 citroner i innefickan. Kommer någon så är det bara ta upp dem och klämma åt och rikta emot ögonen.
Bäst är när han hittar frugan i säng med nån annan :P
Thaiboxning och k1 e två helt skilda världar?
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
Lägg ner med ditt props för thai boxning...ja det är hårt men du blir fortfarande ner spöad!
tut!
haha, hur fan kan du langa dissar när du är 23 år och inte kan fixa en sprej utan att fråga folk på internet? pinsamt
Hahahaha för att jag inte är ett ghetto barn med drugdealers runt knuten! för att jag levt i en skyddad värld fylld av pengar och champagne? gå å sov!
tut!
Lever man i en skyddad värld fylld av pengar och champagne har man drugdealers runt knuten.
Nej, pepparspray är inte att rekommendera.. Du kan få 1700.- i böter! Även fast den inte ens var använd :
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!
Ja, farbror blå och anhang är fullständigt inkompetenta. En gång sa de åt mig att man inte får springa runt på stan med yxa även fast jag förklarade att den var oladdad.
Jag tränar aikido, mycket bättre än pepparspray.
FREE Ayatolla.
AA-negation, ääh köp en krom istället.. dra den i ansiktet så blir nog folk lite kinkiga.. sen att färg och lösningsmedel riktat mot ansiktet kan orsaka diverse skader är en annan femma.. den som ger sig in i leken =)
cry me a river! --> thcrew
alla träning som ger än fördel i ruttin och fysik kommer alltid vara bättre än ingen träning alls. kan garantera att alla tuffa street fighter inte födes till det bara så där utan att det fåt sin ruttin någon stans i från. bara en idiot tror att man inte får ruttin av att träna kampsporter/stridskonster. menar alla med monopol på våld i sammhället tränar av en anledning. alla knark langande gangsters och street fighters jag möt i mit liv har jag möt på mindre seriösa kampsport klubbar m.m. där flödar både droger och anabola och det vill få alla fördelar det kan också.
thai är bra stående men en snabb takedown o lite ground´n´pound så är det över rätt snabbt! Shotoo is the shit! ;)
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
jo tränat massa shooto själv och annat i en 18år men tyvär så fins det inte tid för sånt när tre snubbar vill slå dig sammtidigt har jag märkt.
fast som vanligt med allt annats så spelar det ingen roll hur länge man har tränat utan hur bra man är på att tillämpa det! Och jag har märkt att man har nytta av det.. vare sig det är en,två tre,fyra fem killar osv ;)
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
thai-tränings osv kan väll vara bra till en viss gräns. att få till sånna där käcka sparkar och knän i thaishorts är nog skapligt lättare än att fixa det i jeans :)
jo men det är nog inte käka sparkar man ska få in i en street figth utan kanske ha lite krutt och sped sammt närvaro att få in första smälen. inget käkt man gör i en ring är samma sak på gatan men det du kan ta med dig är focus och fysik. sen gör det ingen skilnad om du tränar 1-2år. man måste fan se till att läga ner några år. kan lova att dedikerade fighter med år av träning och ruttin sammt mycket god fysik och som fåt en 10000 slag i huvudet mer än någon annan även äger dom flästa i ett tumult på gatan. sen ska man ju väga in att det är alkohol med i bilden sammt att den som attakerar alltid har fördel av att han vet att det kommer smälla långt innan dig.