Hur kan man vara så dum? fanfanfanfan....Just nu hatar jag mig själv mest av allt i hela världen.jag har sumpat den bästa tjejen som finns.Vi skulle flytta ihop, allt var perfekt men självklart sabbar man allt.nu får jag flytta själv utan henne och det vill jag fan inte :'(Men, jag förstår henne, hon är värd så mycket mer.Det är mycket bättre att hon får gå sin väg och jag min för det här var sista droppen och jag kan integöra nått..Jag kommer sakna henne oändligt mycket, finns nog inte ord till det..FÖRLÅT MIG ÄLSKLING.:'(:'(:'(:'(
Seriöst. Så fort nån skapar en tråd om kärlek, lycklig eller olycklig, i de fall folk behöver skriva av sig och kanske få en annan reflektion kring saker o ting så blir det ett jävla liv. "Köp en dagbok" "Vem tror du bryr sig om det"Men samtidigt är det full rulle i en tråd som handlar om Anal Blekning. Vafan, är inte mänskliga relationer av större vikt än vilken nyans av brunt någons skithål har.Det säger en hel del om en stor del av massan på detta forum. Som tyärr verkar bli mer o mer oseriöst med tiden. Men vi lever ju också i ytlighetens tidsålder så det kanske inte är så lustigt. Men ändå lite olustigt.KlumerullOk, bara att inse att du fuckade till det. Bit i det sura äpplet, sup dig pussfull och tjut som en gris i en vecka. Sen snyter du dig, tar på dig Ipoden, tar en promenad och inser att världen faktiskt inte förändrats sen sist. Helvetet har inte frusit över, isarna fortsätter smälta o Moderaterna är fortfarande dumma i huvvet. Snart kommer nästa dam som krossar ditt hjärta (eller du hennes), det går lixom runt så. Hon var inte den enda och säkerligen inte den sista. Tuta o kör.
Blir inte det lite salt i såren för bruden?
jahfar_vssTackar tackar....Kul att du fann inlägget så givande. Jag blir mest trött på folks arroganta beteénden ibland. Du får citera mig hur mycket du vill. Men jag blir lite nyfiken på hur jag ändrat din syn och på vad?Men tack igen.frid
fan, be om ursäkt ett tag framöver. duger inte det så vill hon uppenbarligen inte förlåta dig. pissa inte iväg den närmsta tiden med separationsångest och skit, det är slöseri med tid man aldrig får tillbaks. I grund och botten är ju ändå typ 80% av alla förhållanden dömda att misslyckas till slut så varför haka upp sig på sånt skit? klart man kommer träffa nån ny i framtiden och inleda ett förhållande med, men då kan man ju ge sig fan på att man får stå där igen med pungen i juicepressen förr eller senare ändå! Det händer alla hela tiden så det är ju bara bita i det sura äpplet och gå vidare