det snöar
DET SNÖAR! SNOWBOARD JAWHUUUUUUUU! :D vad tycker ni om snön? :D WEHO! eller BUHOO!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
BUHOO röstar jag. Snö är kul tills man fyller 12 eller så, sen längtar man till korta kjolar och... sommaren menar jag.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Skönt att det är enda borta i Örebro. Hoppas att den inte kommer hit. "Buhoo!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snö = kyla Kyla = skit Alltså är snö lika med skit
vart snöar det? ;O och det är WEHO! ;D
som sagt..
kul att det ska vara 12 plusgrader på julafton här..
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Det snöar inte i Alingsås.
My heart lives in my vagina.
jag gilar inte snö men de får gärna va snö på julafton sen kan den frsvinna tycker jag
hade det inte snöat innan idag? det är snyggt ute nu, vitt och stiligt
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Ingen snö i stockholm. YES
FÖRORT
Hade över 50 cm för nån månad sen, var ganska less då. Men nu vill jag ha snö igen. Ge mig snö i småland!
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Det snöar i S-tälje :D
"Not fuck myself in the head with stupid men"
HAHA! Snöar här med! Så här års är det WEHO! Det är ju bara fem dagar kvar till julafton! Då ska det vara snö.
Haha, äsch! HÄRLIGT är det i alla fall!
Ja.. I Västerås är det snö och knökhalt ute på vägarna. Härligt! Förrutom att tåget kommer vara försenat som fan imorn om den ligger kvar..
What we do in life echos in eternity.
fan jag vill också ha snö :(
SKU - SKU - SKULASON!
jag hade inte heller bangat lite snö
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Soft med en varm och bekväm jul.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
It´s snow in S Vall!! Foo sho´=D Mary fuckin christmas!
Fuck! Det snöar ju... Helvete.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SNÖ=julstämning ! :D
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Snö är bra skit. Sannolikheten att det ska bli en vit jul här är i södra Sverige är dock obefintlig :|
Look with your own eyes - See with your own mind
Snökaos att vänta i sthlm som vanligt. Eller dom kanske har lärt sig från senaste gången... eller inte.
jag älskar snö men hatar när det är kallt. snöbräda fooo shooo.
mhm
det är ett stort jävla buhu från min sida. tyckte det var skönt när det var varmt och regningt. bättre än snö och kyla. =(
Anima Sola
Det regnar här nu. 4 plusgrader och fortsätter stiga. Växthuseffekten for life!
My heart lives in my vagina.
Lyricist
2006-12-19 17:36
Cot Damn! Det snöar i sthlm nu!
2009
I Norge regnar det jämt. "Jag bodde i Bergen i Norge, där regnade det 340 dagar per år".
Lyricist
2006-12-19 17:39
Men bergen är ju känt för sitt regn! Resten av Norge är chill:P
fuck snö, den kan stanna uppe i sälen o norrlands trakterna där dem har hyggliga backar för snowboard, längre ner kan det gott vara sol..
DET SNÖAR = DET ÄR UNDERBART :D
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Kul jul utan snö ? kom här för en vecka sedan....bor i norrland :O Varit extremt varm höst. -16 nu och 1dm snö max :\ ingen snowboard förrens i februari typ.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Det snöar i Uppsala ockå. Det är bra, det måste vara snö på julen.
Hoppas fan inte det snöar här.. *knatar över till fönstret* HELVETES JÄVLA SKIT!! Jag var fan ute tidigare idag! Då kunde man fan skatea! Nu är hela jävla vägen vit!!!! *gråta*
aaaah...var förbi södra idag och då började det snöa. det lockade fram värsta leendet hos mig, kändes som om jag blev ung igen :D
Delam tange barat
Fan, vad länge snön stannade då :( Nästan helt bortsmält nu :(
Hangaround
2006-12-19 21:21
Jag är snowboardåkare och älskat skiten i 12 år. Men jag gillar inte snö. Men tack vara snowboarden så passerar denna tid inte fullt som smärtsammt som för vissa andra. Men jag ser hellre värme och kalal öl i en park än snö.
bob P18 Tråkigt att den är borta nu. Eller, vart i Norrköping bor du?
rätt P1 ja jo nu har den väl smält :(
DIF!
Snöade på söder idag runt 17!
...och det är det som är så fint med whoa!
snö är skit, kallt och blött. men jag har köpt jättevarma vinterstövlar nu, helt kär i dom. så det kan snöa hur mkt som helst :D:D
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Moderator
2006-12-19 22:36
Jag tycker att snön kan dö snart.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
2 milimeter snö i sthlm på typ 1-2 månader... YIPPIIII! *not* sen blir det 10+ imorrn sägs det.. prutt
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
snön kommer smälta tills julafton
your career is a typo, mine is written like a haiku
whohoooooooooooo so, åka skidor e bland de besta som finns å då ehöver man snö.