SL går över ribban med prisökning
Dom höjer etanolpriset med en snar krona för att vi, medborgare skall transporteras kommunalt. Okej att Göran drog till med lite fulingar, men vad är detta? Att det ska kosta 20-90:- för en enkelresa?Vad tycker ni om detta beslut? Vad ska vi göra åt saken?
AOTP - PHARAOHS!
"Wars do not make one great." - Yoda.
orka paya 90:- för att åka lite buss/tåg... fan heller
andnöd for stawdsministerr!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
BIZR absolut!!!!
Ska man göra en demonstration tro?
AOTP - PHARAOHS!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Planka, säger de er något?
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Graffman, det säger mig något ifall du kommer på ett jääävligt bra sett att planka buss.
AOTP - PHARAOHS!
denna tråd hör väl andå hemma i politik forumet??
WHaT eVa! DaAh!
Gå in utan att betala prone.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför i graffiti forumet?
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
uroh F22 för att det inte har nånting att göra med graff what so ever?! det handlar om en prisökning i kollektivtrafiken och på etanolbränsle? är det bara jag som inte drar kopplingen till graffiti?
WHaT eVa! DaAh!
Ni målar på skiten ni transporteras i! Hur kommer detta påverka graffitin? Hårdare straff? Mer koll? Snabbare buffning? Tänk, sluta puffa börja plugga.
AOTP - PHARAOHS!
lainer Det är inte alltid så att busschauffören bara struntar i en, har hänt ett antal gånger att de vägrar starta bussen och åka vidare. Vissa bangar inte att ringa dit väktare eller sätta igång storbråk, de har en yrkesheder...
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
-prone- du kan väl börja då prone? ja hakar på om ja ser att du fuckar ut på linjen.. ;)
WHaT eVa! DaAh!
Sluta måla på tågen så går priserna garanterat ner!!! J-vla dubbelmoral att tågmålare gnäller om höga biljettpriser... hahaha d e f-n komik på högsta nivå;)
Nej men "sisten betalar" funkar alltid dom blir förrvirrade och fattar ingenting bara eller så går man in bakdörren när det är mycket folk det är väl dom 2 eller om man man är ute på fyllan typ ett gäng och allmänt röjjiga av sig är det bara gå på bussen då gör dom inte heller något.
leyzone.. klottret (spec på tåg) minskar. Och dom höjer priserna. Har knappast med klotter att göra....idiot
död åt moderaterna.. sluta använda alla statliga färdtjänster m.m, handla smuggel sprit istället.. jobba svart!!! skit i skatten!!! klottra mera!!! o se om dom får in nå pengar...
Not all drugs are good. Some... are great!
moskforan jo men nu är det ju ett måste för att överleva..
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..
Tror inte att klottret skulle göra någon som helst skillnad på SL's överpriser, det skulle vara even anyways! Knulla det här samhället upp och ner, jag trodde Reinfeldt skulle vara bra...Mycket snack, dubbelmoral och God Jul fittfeldt!
AOTP - PHARAOHS!
Med detta så har ju vandaler mer eller mindre legitim rätt att få förstöra tunnelbanan. Betalar man 90 spänn så ere ens rätt att få sabba tuben. Inte för att man betalar, men jag kan fylla upp kvoten för de som gör det.
OgräsOrd!
AOTP - PHARAOHS!
Vi ska tacka alla person som är smarta nog att vara borgare!
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
ja! Proletarietet bör segra! Själv dricker jag rödvin och läser flamman.
http://www.earforcefm.blogspot.com
SKUT EN SNUT priceless
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
FUCK SL TÄNKER INTE BETALA 90JÄVLA KRONOR FÖR EN JÄVLA BUSSRESA HATA SL
Men flytta inte tråden till blandat när det finns en precis likadan där redan?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Nu fick vi med en massa drägg från grafforumet hit också. Man får ju rysningar.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
judarna ökar priset!!!!! go Ziegler
~~~War, Hate & Confusion~~~
vrf e graffarna drägg då ????????!!!!1111
Cykla till jobbet.
Lätt att alla i sthlm borde gå med i planka.nu grejjen. Fan, hade jag bott där hade det varit en självklarhet, månadskort för en 100 lapp lixom ;)
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
klottra "GO VEGAN!" på SL's saker.
hörde att bötern skulle höjsa fett men de kanske va bull
Det va bättre förr, svenskunderjord!