compton keps
ngn som vet vart man kan köpa sådana i sverige, tänker på dom som eazy e alltid hade på dig, helst sidor i swe. tack.
finns antagligen inte på någon hemsida ifrån sverige. Dock hittade jag några länkar till ebay när jag sökte på "Compton Cap". Finns annars LA/New Era kepsar, där det är en karta på vissa områden ifrån LA, bla compton. Det är väl närmaste en Compton du kan hitta på kepsar som säljs i svergie.
Tänk igenom det där väldigt noga... För i ärlighetens namn, det känns väl lite sådär att ha en Compton-keps när man bor i Sverige, eller hur?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Johnny_K_Ståhl Är väll upp till honom? Du äger säkertnågot som har grunden i något annat ställe än den stadsdel du bor i
Love Music And Dance
IceBerg 1) Nej. 2) Nej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej, Johnny_K_Dryg syr sina kläder själv.
Look with your own eyes - See with your own mind
Nej, det gör jag väl inte alls. Mina kläder sys upp på sweatshops i asien av underbetalda barnarbetare vars enda glädje här i livet är att tillverka modellbilar av ståltråd och läskburkar som sedan de äldre barnen stjäl och säljer för att få pengar till lim och majsgröt. Så det så!
RythmOne P19 Varför det?
Men Johnny.. du ska väll bära kläder som kommer från din ort?
Love Music And Dance
iceberg- nödvändigt att vara so dryg
votze F0 Precis, det var verkligen iceberg som var dryg.
Look with your own eyes - See with your own mind
Iceberg Nej, vem har sagt det? Mina kläder har som sagt vuxit fram ur händerna på barnarbetare runt hela vår jord, antagligen har jag inte ett enda klädesplagg som är tillverkat i min stad, mitt län eller ens mitt land. Jag påpekade att det i mina ögon är rent ut sagt riktigt jävla störtlöjligt att bära en Compton-keps som svenne. För vad vill man uppnå med det? Vad är tanken bakom? Jag skrattar åt Compton-kepsar i Sverige precis som jag skrattade den gången då jag såg en bonnig inhemsk hiphopare i Skövde med Södermalm-tischa. Det handlar inte om var saker är tillverkade utan om det idiotiska i att försöka burra upp sig och leka gangster genom att spela på en plats eller ort man inte har någon som helst koppling till. Var det så svårt att förstå?hansel Sorry, my bad bro. Jag ska försöka vara mer hiphop, om jag fokuserar riktigt mycket kan jag faktiskt föreställa mig att jag lever i ett amerikanskt ghetto och att alla mina bröder blivit skjutna i gängkriget och att min mamma röker crack och det åker omkring lowriders mest överallt och fuck the police och spela tärning i gatuhörnet och pimp och jävlar i mig visst fan ser min hud lite mörkare ut nu och om jag tar på mig jättestora byxor och gör cornrows och lägger in ett engelskt uttryck då och då och jävlar det är en driveby och å nej min lillasyster blev skjuten och hon som var med barn och jävlar vad jag är stolt över mitt svarta ursprung och jävlar nu är klockan mycket och jag måste ut och ragga upp lite hoes med mina homies och sen ska jag röka indo...
Producent
2006-12-18 15:28
Jag ska skaffa likadan QB kedja som Nas har.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2006-12-18 15:34
Sen ska jag tattuera in "THUG LIFE" på magen.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2006-12-18 15:47
Sant? Vem kan det vara?
go johnny
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
Johnny_K_Ståhl smaken är som baken din tönt.. han vill ha en compton keps, vem är du att säga något annat till honom?
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Johnny_K_Ståhl Rofl varför bryr du dig.. Om du inte har svar på hans tal så skippa att skriva Han skiter väll fullständigt i om du tycker det är töntigt.. Fan hitta någonm som du tycker är kul istället för att klaga på andra? Idioti
Love Music And Dance
det kanske är det han tycker är kul ;)
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
bengan123 P0 Och det är det som gör whoa drygt?
jag blir nästan lite orolig om nazkar driver eller inte haha:P men vafan vem som helst får väll ha Compton keps på sig!! det är väll fan inget fel i det? Han diggar kanske musik från artister från Compton?
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
Hanal P21 jag tycker att det är roligt med lite mångfald istället för att alla ska vara straight out of compton niggahz
bengan123 P0 Det är väl snarare så att dom som har på sig compton kepsar sticker ut ur mängden?
Hanal P21 smaken är som baken din tönt.. han vill ha en compton keps, vem är du att säga något annat till honom? Jag är Johnny K Ståhl.IceBerg Det är väl ändå helt upp till mig vad jag väljer att lägga tid och/eller energi på? Om jag tycker att det är givande att berätta för småpojkar vad jag tycker om Compton-kepsar så är det min fulla rätt att göra så. Läskigt va? Ungjäveln ska dessutom vara väldigt tacksam för att mitt deltagande i den här tråden har lett till ett antal uppningar.
inte riktigt så jag menade låt ungen få ha sin compton keps, men då ska ni också låta johnny vara en dryg fitta om han vill det.
Ja för fan, låt mig vara en dryg fitta. Det är ju det jag gör bäst.
värd du är
Johnny_k_stahl Jag vill ha likadana kläder som kent, får jag det fast jag inte kommer från hagnesta hill? Får jag ha en southpoletröja fast att jag inte kommer från sydpoolen? Får jag ha en fotbollströjja från Bremen fast att jag inte kommer från bremen? Kommer du skratta åt mig nu din lilla narcissist?
http://www.earforcefm.blogspot.com
ASUL P19 Tack för den..
hansel tanken kanske inte har slagit dig, men Johnny_K_Ståhl lider till skillnad från i stort sett hela det här forumet kanske inte av grova inre konflikter ang. sin kulturella tillhörighet...orka använda svensk som ett jävla skällsord, du kan ju klättra upp i watts towers och bosätta dig där istället.
jag sitter förvisso med en screwston, texas t-shirt på mig just nu så jag ska kanske inte öppna käften allt för mycket om huruvida nån annan ska glida runt med en compton keps...fast alltså, ja...men alla har ju sin smak så vafan...
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Fy fan vad patetiskt
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Johnny K Ståhl Fast nu råkar det vara så att södermalm även är ett område i Skövde, så bonnläppen bar den förmodligen för att representera "sitt" södermalm.
hansel "sluta vara så svensk"
i och med att du uppmanar honom att sluta vara svensk så verkar det ju rimligt att anta att det är något negativt? men visst, det är en tolkningsfråga!
ansåg du att trådskaparen inte kunde försvara sig själv? jag lider inte av något mer än att jag såg något som jag tyckte var värt att reagera på. ungefär det jag brukar lida av på diskussionsforum (jag är helt sinnessjuk jag vet!)
kommer få mardrömmar om detta
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
Tänk igenom det där väldigt noga... För i ärlighetens namn, det känns väl lite sådär att ha en Compton-keps när man bor i Sverige, eller hur? Var kom allt hat ifrån? Johnny_K_Ståhl säger vad han tycker om kepsen? Låt honom säga vad han tycker? Är det inte det som är grejen med ett forum? Han lämnar sin åsikt i en tråd och blir hatad av alla andra. Idioti..
you know i spell girl with a B
Johnny_K_Ståhl Hahaha jag skiter i vad du lägger din energi på.. Ärligt talat så får du skriva "fitta" i en topic så får du göra det. Tycker bara det är onödigt att posta sånna inlägg till en grabb som vill ha en kepps! Alla är inte lika "speciella" som du min vän. Btw så tycker jag det är dags att tare lite lugnt nu. Jag menar det känns osm du fösöker framstå som någon "äldre" människa i den hära topicen som sitter på hemskt mycket livs erfarenhet. Sedan slänger du ur dig ordet fitta..?
Love Music And Dance